Saturday, October 22, 2016

جَنگِ آبرو در جُنگِ انقلاب

جَنگِ آبـرو در جُنگِ انقلاب
===============
1- جَنگِ آبرو، در جُنگِ انقلاب... از گروکشیِ آفتاب، تا دور دورِ عدالت در تالاب.
2- عدالت از سعیدسلطانپورِ دگراندیشِ اعدامی، تا سعیدعسگرِ تروریستِ آزاد
3- ضرورتِ تاسیسِ وزارتخانه برای آبرویِ بر باد رفته‌یِ چند سعیدِ مشکوک.
4- تبریک و تسلیت به انقلابی که از "سعیدهایش" بدشانسی آورد!
جای دارد دور از جانِ دو قربانی و زخمیِ انقلابی ضربتی، یعنی سعید سلطانپور و سعید حجاریان، پیشاپیش فاجعه‌یِ عیدِ سعیدِ مراسمِ به‌زیر‌کشیِ یارانِ لغزانِ انقلاب را توسطِ یک قاری قرآن که قول داده اگر محکوم شود لااقل 100 نفر را با خود به زیر بکشد، به اربابِ تمامِ سعیدها از سعید امامی گرفته تا سعید حنایی و سعید عسگر و سعید جلیلی و سعید مرتضوی و این سعیدِ آخری یعنی "سعید طوسی" تبریک و تسلیت* گفته، طولِ عمر "سعید حدادیان" را از مسئولِ دفتر اتاقِ فکرِ صدورِ انقلاب خواستار باشیم.
تا کـــــــور شود آن یک چشمِ فراماسونها و صهیونیستهایِ جهانی که هنرِ وحدت عینِ "جمعِ اضداد" را در بهشتِ موعودِ ما نتوانَند دید. بشمار...!
با احترام
خیام ابراهیمی
28 مهر 1395
--------------
پی نوشت:
1- * تبریک و تسلیت را هر کدام از سعیدها خواستند بصورتِ هیئتی بینِ خود تقسیم کنند!
2-** دور دورِ "عدالت" بین خِرَد و بی‌خِرَدی، از اولین سعید تا نهمین سعید!
1- سعید سلطانپور: شاعر، نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر، عضو کانون نویسندگان ایران، فعال سیاسی چپ گرا، که به جرمِ اندیشه و هواداری سازمان‌چریکهایِ‌خلق‌ایران در مراسمِ شبِ ازدواجش در فروردین 1360 دستگیر و در 31 خرداد 1360 در زندان اوین در 40 سالگی اعدام شد.
.
2- سعید حجاریان کاشانی: کارمند وزارت اطلاعات با نام مستعار سعید مظفری، تئوریسین اصلاحات، عضو دفتر مرکزی حزب جبهه مشارکت، که در جریانِ موسوم به جنبش خرداد، در سال 1378 مقابل شورای شهر تهران توسط سعید عسگر با شلیک گلوله به ناحیه سر ترور شد، و با معلولیتِ سیستم عصبی زنده ماند! نویسنده مقالات با نام "جهانگیر صالح‌پور" در حلقه کیان. منبع اطلاعات اکبر گنجی.
.
3- سعید امامی (اسلامی): متولد دی 1336، مرگ توسط داروی نظافت در زندان در 29 خرداد 1378 (طبقِ ادعایِ منابعِ رسمی) . از مامورین بلندپایه اطلاعاتی بمدت هفت سال و معاون امنیتی علی فلاحی در وزارت اطلاعات که به‌عنوان عامل اصلی و خودسرِ قتل‌هایِ زنجیره‌ای دگراندیشان بعد از تنزل مقام به مشاورت وزیر اطلاعات در زمان دُرّی نجف‌آبادی در زمان ریاست جمهوری خاتمی، دستگیر شد و پرونده‌ی او در هاله‌ای از ابهام باقی ماند و نهایتا با اعتراضِ دوستان و هوادارانش از جمله حسینیان مواجه شد!
.
4- سعید عسگر: تروریستِ اصولگرای مسلمانی که در سال 1378 با اسلحه روسیِ ماکاروف، سعید حجاریان را ترور کرد. به 15 سال زندان محکوم و یکسال بعد بدونِ سابقه‌ی کیفری آزاد شد و به عنوان رهبر گروه 250 نفره لباس شخصی‌ها به خوابگاه دانشجویان علامه طباطبایی حمله و دانشجویان را مضروب کرد و بعد از دادگاهی در 1383 دوباره آزاد بود و ناپیدا... تا اینکه در مصاحبه‌ای در سال 93 از عشقش به رهبر و مخالفتش با شریعتمداری و احمدی نژاد و برخی از اصولاگرایان و اصلاح طلبانِ ماسونی گفت و مصاحبه‌گر را به خواندنِ کتاب "شنود اشباح" به‌نویسندگی رضا گلپور حواله داد. فرق سعید سلطانپور با او در این است که یک خودی با عملیات تروریستی میتواند آزادانه جولان دهد اما یک دگراندیش بدون شلیک گلوله‌ای دو ماهه سرش بالایِ دار رَوَد!
.
5- سعید حنایی: یکی از قاتلان زنجیره‌ایِ مسلمانزاده معروف به قاتل عنکبوتی که برای مبارزه با فساد در مشهد به قتلِ زنان خیابانی اقدام می‌کرد. او در سحرگاه 28 فروردین 1381 اعدام شد.
.
6- سعید جلیلی: متولد 1344 مشهد، سیاستمدارِ اصولگرا، عضو شورای راهبردی روابط خارجی و نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی، دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال 86 تا شهرویور 92، و مدیر بررسی‌هایِ جاریِ دفترِ رهبری که در انتخابات ریاست جمهوری در ردایِ نزدیکترین فرد سیاسی به رهبری با 4 میلیون رأی بینِ برگزیدگانِ درونِ نظام سوم شد. او پیش از ماجرای برجام دولت روحانی، در دورانی که هرگونه مذاکره با امریکا فحش ناموسی القاء میشد بصورت پنهان از دید ملت با امریکا مذاکره کرده و مقدمات برجام مورد لعنِ باوزیِ دیگر نظام را فراهم آورد!
.
7- سعید مرتضوی (زادهٔ ۱۳۴۶ در شهرستان تفت، یزد) قاضی میدان‌دارِ دورانِ ضداصلاحات. از اقدامات او انحلال دادگاه و هیئت منصفه مطبوعات و در پی آن توقیف فله‌ای شمار زیادی از مطبوعات در دوران محمد خاتمی است. وی از سوی دولت کانادا و کمیته اصل ۹۰ مجلس ششم، پیرامون قتل زهرا کاظمی روزنامه نگار و عکاس ایرانی - کانادایی که در بازداشت دادستانی تهران کشته شد، مقصر اعلام شد. همچنین پس از تغییر ریاست قوه قضائیه از سمت خود بر کنار و به معاونت دادستان کل کشور مصوب شد. یکسال بعد در ارتباط با کشته شدن ۵ تن در بازداشتگاه کهریزک، مصونیت قضایی وی در شهریور ۱۳۸۹ توسط دادگاه انتظامی قضات لغو و از قضاوت تعلیق شد. او سپس توسط محمود احمدی نژاد به ریاست ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سپس به ریاست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. پس از تعلیق وی از تمام سمت‌های حکومتی، ۴ پرونده علیه وی تشکیل شد که اولی در خصوص عملکردش در شکنجه معترضان به نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) به صدور حکم و تبرئه مرتضوی از معاونت در قتل منجر شد. سایر پرونده‌هایی که هم‌اکنون در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت، مفتوح هستند، عبارتند از: تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، شکایت فاضل لاریجانی و شکایت وکلای عباس پالیزدار.
در طول مدت هفت سال اخیر او با وجود این همه خلاف همواره آزاد بوده و جولان میداده و همچون سعید سلطانپورِ دگراندیش که به جرم اندیشه دو ماهه اعدام شد، گزندی ندیده و کماکان از مصونیتِ سیاسی در حد بالایی برخوردار است. ظاهرا او اطلاعاتی را در گرو دارد!
.
8- سعید طوسی: (محمد گندم‌نژاد طوسی) زاده 1349، قاریِ بین المللی قرآن، کارشناس شورای عالی قرآن، آموزگار کلاسهای قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان. نفر اول مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن سوریه در سال 1372، و مالزی در سال 1377، و دارای چند مقام دیگر در کشور و در کره‌ی خاک. او اخیرا بر اساس اخبار صدایِ امریکا با استناد به صدایِ یک مدعی، بدلیلِ ادعایِ شکایت برخی از نوجوانان به روابطِ محبت‌آمیز خشونت‌بار با نوجوانانِ تحتِ ولایتِ خویش متهم شده است، که از جریانِ محاکمه‌ی او خبری مستند در دست نیست! ضمناشایعه شده که او در مقابله‌به‌مثل، تهدید کرده که در صورت محکوم شدن 100 نفر را با خود به‌زیر خواهد کشید. ظاهرا او هم همچون سعید بند8، اطلاعاتی در گرو دارد!
.
9- سعید حدادیان: معروف به حاج سعید، سیاسی‌ترین مداح پس از منصور ارضی از مادحینِ موردِ تائیدِ بیت رهبری. حقوق بگیرِ دانشگاه و مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی رهبر در دانشگاه تهران، مسئول شور دادن به شعورِ اصولگرایان. دارای مصونیت سیاسی از توهین به دگراندیشان و غیرخودیان.
LikeShow more reactions
Comment

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...