Thursday, August 8, 2019

فورس ماژور در #گام_دوم

فورس ماژور در #گام_دوم
(تجدیدِ قانون اساسی سلبریتی‌های پوزیشن و آپوزیشن و زالوها و کرم‌هایشان)
شعار سال: پیش به‌سوی کشت و صنعتِ صدها میلیون کرم و زالو.

"ابوالگروگان" و کفتارها، با چرت و پرت‌ها و مطالباتِ روبنایی دوران پساآزادی، با طرح مباحث نامرتبط با مطالبات بنیادیِ دوران پیشاآزادی و پاسکاری بین هم، تنها از این ستون تا ستون بعدی وقت را تلف می‌کنند و ببوگلابی‌های بینوا هم گیج و ویج میان دوغ و دوشاب و راست و دروغ، تنها آب به آسیاب ایشان می‌ریزند و حوض سلطان را برای صید ماهی‌ سفره‌ی ارباب و رعیتی، گل آلوده می‌کنند!
سیاستهای کلان و تک‌نفره‌ی قبیله‌ای، یک قانون اساسی دارد که در واقع پروتکل کارخانه‌ی تولید صنعتی کرم و زالو با لطایف‌الحیل است.
"ابوالگروگان" نطقیده: برای جنگ با امریکای چند صد میلیونی، مام میهن باید در بصیرت تولید خانوارهای 24 فرزندی میان مرغ و خروس‌های جنگی در حلبی‌آبادها باشد! این یعنی گورخواب‌ها باید پس از نشئه‌گی از گرسنگی "سه شیفته" تولید کنند!
به همین دلیل دلال‌های سرسبز و محلل‌های محبت و زالوهای اصلاح‌جلب، در یک چاه‌نمایی رذیلانه و سیستماتیک بین چپ و راست، در تدبیر داغ کردن صف بیعت با قانون اساسی، برای تولید اکثریت کرم‌های چهارفصله، گردِ زالوهای موسمی و فصلی هستند!
راهکار: باید خیلی آرام، به موازات صف اقلیتِ اقتصاد حماقتی، صفی ساخت از اکثریت، و با چاه نمایی و شعار انفعالی #تحریم ، در سوراخ موش نچپید و تحریم را ایجابی و میدانی کرد! وگرنه "ابوالگروگان" حضور سبز لجنی اقلیت را اکثریت خواهد خواند و برای استمرارِ "تجاوز به عنف" مشروعیتی تازه‌نفس خواهد خرید!
از "ما" با زبان و ادبیاتِ "ایجابی-جذبی" گفتن و از "پرچمداران" با گوش و دهان و ادبیاتِ "سلبی-حذفی" نشنیدن!
راستی، حالا که یک گلابی کرمو دانه‌ای 70000 ریال(هفت‌هزارتومان) شده، و با یک ماه یارانه حتی نمی‌توان یک کیلو گلابی خرید، لابد باید برای تقویت بنیه‌یِ کرم‌ها، یک قطره خونِ زالویِ چسبیده به رگِ برادر را خورد، به قیمتِ رایگانِ جان.
#خیام_ابراهیمی
16 مرداد 1398
1) زالوها پس از اشباع از مکیدنِ خون از دست و پا و گردن بیماران، تلپی می‌افتند زمین و می‌میرند، و یا ورم کرده و نیمه‌جان به جرم اختلاس و یا دزدی از رگ مشترک شریکان، خون را به دیگرسو صادر می‌کنند و در غبار محو می‌شوند!
2) پس از مرگ زالوها نوبت کرم‌هاست که از جنازه‌ی بیماران و نواله‌ی زالوها ارتزاق کنند تا نمیرند و به قصد کشت زاد و لد کنند!
3) دیربجنبی میان دو پوستین پوزیسیون و اپوزیسیون‌نما، یا کرمی یا زالو.
#ستاد_مشترک_اپوزیسیون

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...