Wednesday, August 21, 2019

حرف اول و آخر

حرف اول و آخر
راهکار #شرکت_سهامی_عام_ایران_انسانی
#وحدت و #سندروم #علم_الهدی
شعار وحدت، در دوران پیشاآزادی، فریبکارانه و ابتر می‌شود، اگر برای احقاقش دارای یک روش علمی نباشیم. برای وحدت نباید در احزاب و صنوف و گروههای 14 نفره تکثیر شد! تکثر از مقولات دوران پساآزادی است!
در اجتماعیات، برای تبدیل پندار و گفتار نیک به رفتار نیک، ما نیازمند طی نمودن مراتب یک روش علمی هستیم.
متاسفانه رویکردهای علم الهدایی بازتاب یک اپیدمی عمومی است که آنرا در اپوزیسیون هم شاهدیم. چون او بنای چنین رویکردی را بر شعارهای حذفی قرار داده است. دل بستن به شعارها از مسیرهای خیالی، یک سندروم ویرانگر ملی است که ضد وحدتی معرفتبار و فراگیر عمل میکند.
چنین عزمی نیازمند یک الگو شبیه تشکیل یک شرکت سهامی عام است:
شرکت سهامی عام ایران انسانی با 80 میلیون سهامدار با یک سهم برابر.

راهکار تاسیس ماکِتِ موقتی چنین شرکتی در خارج از مام میهن را برای یک #پارلمان_در_تبعید و یک#آلترناتیو_موقت، قانون تجارت تبیین کرده است.
آنکه برای امروز فرمان وحدت و برای آینده شعار پارلمان و پیروی از خواست مردم را میدهد، باید قادر باشد و بتواند که برادری اش را نقدا و امروز اثبات کند! وگرنه نسیه نسیه امید فرزندان مام میهن و وطن را در دامهای اتاق فکر نظام سلطه، آنقدر کش خواهد داد تا ایران ویران و همان #ایرانستان موعود شود.
چنین آرمانی، ابتدا یک هیات مؤسس مستقل از ایدئولوژی می‌خواهد.
یک #مرامنامه میخواهد که دارای فلسفه‌ای بنیادی(صرفا حق مشترک مادی آب و خاک و حق تابعیت عاری از ایدئولوژی) برای تببین یک استراتژی و تاکتیکهای مناسبت با پتانسیل موجود باشد تا بتوان به تدوین یک نقشه ی راه گام به گام اقدام کرد.
هیات مؤسسی میخواهد که برای ثبت نام از کاندیداتورها و پذیره نویسی از نمایندگان اقشار مختلف ایرانی اقدام کند.
بدون شناخت بستر و موقعیت نمیتوان به کار مؤثر و فراگیر اقدام کرد.
برای چنین عزمی نیازمند آنیم که ابتدا برای همراهی بستر فعلی و هدف را در فضا و مکان و زمان خاص بشناسیم:
شناخت موقعیت:
1-دوران پیشاآزادی
2-دوران گذار
3-دوران پساآزادی
ما در دوران پیشاآزادی هستیم و خواستار سازماندهی و برنامه برای دوران گذار به به دوران پساآزادی هستیم.
هر دورانی زبان حقوقی خاص خود را می‌طلبد! زبان حق یا زبان ایدئولوژی هر یک مرتبط به زمان خودند. اولی مشترک در تمام زمانهاست...دومی اما تنها مرتبط با دوران پساآزادی. پس نباید از زبان ایدئولوژی در دوران پیشاآزادی و گذار بهره برد. و این همان خطایی است که در 113 سال پس از مشروطیت همواره موجب تفرقه برای استرداد اراده مردمی(صاحبان حق مسلم) شده است.
در دوران پیشاآزادی وقتی خانه ی مشترک در دست دزد قانونی است، راه بازپسگیری خانه و سپردنش به دست تمام صاحبان حق (مردم) از وحدت تمام صاحبان حق میگذرد، نه از طریق تکثیر فرزندان مام میهن در گروههای 14 نفره و احزاب و صنوف متنوع... بلکه از طریق تشکیل یک ستاد مشترک در اپوزیسیون و از روشی علمی مبتنی بر شناخت موقعیت.
مع‌الوصف به باورم اگر امید به حوادث و معجزه و لابی و تبانی با اجنبی نداریم، چنین عزمی نیازمند طی نمودن مراتب یادشده است و پیش از هر چیزنیازمند تدوین یک مرامنامه‌ی فلسفی و استراتژیک.
شخصا این #مرامنامه را پیش‌تر با اتکاء به توان محدود خود نوشته‌ام:

#مرامنامه:
1) لینک خوانش رایگان مرامنامه:
2) آگهی فروش مرامنامه:
3) لینک دانلود مرامنامه امید و نقشه راه تا استقرار اراده مردمی پس از خرید:

#خیام_ابراهیمی
28
مرداد 1398

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...