Thursday, November 10, 2016

ماجرایِ عمو سام و هیلاری و ترامپ

عمو سام:
" تکرار می‌کنم: من طرفدار "هیلارامپ" هستم! شما هم حقِ ذاتی ارباب و حَق‌ِمالکیتِ تکنولوژی و حَق و ذاتِ سرمایه را هرگز فراموش نکنید! و به زبانِ‌خوشِ ارباب نشئه نشوید!
برای خوش‌دلانی که خیال می‌کنند بین دستِ چپ و راست من فرقی اساسی است؛ و یکی برای دنیا نوازش می‌خواهد و دیگری مشت بر دهانِ جهان است، تکرار می‌کنم ‌که: میوه‌یِ درختِ گیوتین با طناب دار، در دهکده‌یِ جهانی و برایِ نوعِ انسان یکی است (از واقعیت تا تَوَهّم و خیال)؛ و به قول ایرانی‌ها:
هم قُم خوبه هم کاشون ... رحمت به هر دوتاشون"
ترامپ: انتخابات با تقلب همراه خواهد بود!
=============
پس‌نوشت (بعدالتحریر):
16 ساعت پس از نوشته‌یِ بالا:
ترامپ قرمز 278 رای، کلینتن آبی 218 رای.
ترامپ، به‌عنوانِ یک تاجرِ موفق و کاسب صادقی که به دولت امریکا مالیات نداد و خواستار فاش شدنِ ایمیل‌های معدومیِ کلینتن بود، و نیز به‌عنوانِ فرد رُکّی که از اشتباهاتش علنا پوزش خواست و مثلِ هیلاری طفره نرفت، در جریانِ فعالیت‌های تبلیغاتی، در راستایِ مبانیِ رؤیای امریکایی، یک حرف قابل تامل زد: "انتخابات با تقلب همراه خواهد بود!"
حالا او پیروز میدان است و من از وقوعِ این تناقض بَسی خشنودم.
اصالتِ انتخابات و نتیجه را باور کنیم یا باور نکنیم؟... مهم نیست! اما:
تبریک به سپاهِ حاشیه نشین‌هایِ مخمور... به مکزیکی‌ها و به ملتِ استعمارزده‌یِ ایران که از این پس خون در رگهای‌شان به جوش خواهد آمد و از دورِ باطلِ این نشئه‌گی‌ها و خماریِ امیدهایِ واهی به‌در خواهندآمد.
به باورم "تیزی تیغِ گیوتینِ ترامپ" جمهوری‌خواه، بر "طناب دارِ هیلاری" دموکرات پیروز شد!
و این یعنی شکستِ محافظه‌کارانی که با پنبه سر می‌برند و تدبیرِ جنایاتِ ارباب را در نظام ارباب-رعیتی توجیه و لاپوشانی می‌کنند: برایِ یک نَفَسِ خاردارِ بیشتر، با خواری!
حالا تکلیف تضادهایِ بنیادی و فرهنگیِ کشورهایِ پیرامونی روشن‌تر و برجسته می‌شود!
این ممکن است به نفع جناح پوتین از جمله تمامیتخواهانِ اصولگرای ایرانی باشد، برای تاخت و تاز بیشتر و داشتنِ بهانه برایِ تیز کردنِ شمشیرها! اما این تاخت‌وتازِ شفاف و علنی در جهانی در هم تنیده و رسانه‌ای، به نفعِ تیز شدنِ آگاهی و هِمّتِ جنبش‌ِ بردگان و رعیتها در مقابل دیکتاتورها و اربابانِِ بومی منجر خواهد شد! و این یعنی یک گامِ واقعی.
بابت گزینش ترامپ به عنوان اولویت و یا پیروزی "تیغ گیوتین" بر "طناب دار" خوشحالم؛ چرا که از محافظه‌کاران و معتدل‌ها و امیدوارانِ ملتزم به قانونِ دیکتاتورها، آبی برای حذف شده‌ها و حاشیه نشین‌ها گرم نخواهد شد! محافظه کاری و اعتدال و اصلاح طلبی در میدان قوانین اربابِ مطلقه، تنها یک افیون و ترفندِ تاخیریِ عوامفریبانه است!
وگرنه همه می‌دانیم که تمام بازوهایِ بیگانه از هم، به سَرِ بزرگ بالای ابرهایِ وهم‌آلودِ یک اختاپوسِ بلندجثه وصلند؛ و ترامپ چهره‌ای شفاف‌تر از هیلاری برای مستعمره‌ها در مقابلِ هیولایِ امپریالیسم امریکاست!
تبریک به هوایِ تازه در جان و خون در رگِ جنبش‌های عدالت‌خواه‌ علیهِ عافیت‌طلبانی که در معرکه‌یِ ارباب با پنبه سَرِ خود و سایر رعیت‌های همیشه محروم را به نفع امنیتِ زندانی کاهنده، راکد و فسادآور و روبنایی، می‌بُرَند!
خیام ابراهیمی
19 آبان 1395
.....
#هیلارامپ #hillarump
#انتخابات #vote #us_election_2016
#امریکا #usa
#هیلاری #hillary
#ترامپ #trump
#uncle_sam
#Imperialism #امپریالیسم
LikeShow more reactions
Comment

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...