Wednesday, October 16, 2019

اطلاعیه مهم: عقوبت قوم حلال‌زاده

اطلاعیه مهم: عقوبت قوم حلال‌زاده
امروز چند تا از همین حلال زادهها در اداره برق منطقه، داشتند مرا می‌دریدند! چون نمی‌فهمیدند که ایمان به دروغ هم مثل موبایل است که ممکن است کسی نداشته باشد! مثل من در کلاس اول دبستان که وقتی معلم دینم را پرسید، گفتم: نمیدانم! و تمام عالمان و فضلا و اساتید کرسیهای فلسفه و سیاست و علم و صنعت بعدی در آینده‌ی کشور، آن روز به من جاهل خندیدند! از آن روز فهمیدم که دروغ و جهل مثل هواست و کک کسی هم در این قوم دروغگو نمیگزذ!
اصلا توی گوششان نمی‌رقت که چطور ممکن است یک کافر موبایل نداشته باشد! با این درندگی مشهود به یکدیگر لبخند هم میزدند! شاید هم به ریش من میخندیدند!
...
پس بشنوید اصل ماجرا را...
سفسطه برای زورگیری توسط کفتارانِ نظام شترگاوپلنگ
نه به قبض کاغذی!!! با ارسال شناسه به سامانه توسط موبایل
این منطق زیبا همان یک عبای شکلاتی است بر تن سلاخان خندان در دولت مشتری‌مدار حکومتِ شریعتمدار.
====
تن فروختن به برده‌داری سیستماتیک تا آنجا پیش رفته که در این ساختار شبان رمه‌گی، هر کسی پشم خود را سفت چسبیده که باد نبرد!
جلوی اداره برق خودشان اطلاعیه زده‌اند که: نه به قبض کاغذی!
یعنی مامور قطع برق وقتی آمده کنتور برق را به دلیل این رسالت اقتصاد مقاومتی و ندادن قبض و بی اطلاعی مشتری از صورتحساب قطع کند، مشتری می فهمد برای وصل باید به اداره برق برود و بعد با این اطلاعیه روبرو شود، که روش جدید ارسال شناسه توسط موبایل است. و برای اطلاع از محاسبات صورتحساب توسط کامپیوتر به سایت مراجعه و ثبت نام شود. حالا ما در نظر نمیگیریم که این شامورتی بازیها برای خفت کردن مردم با مصالح اطلاعاتی-امنیتی است!
اما شما در نظر بگیرید که یک پیرزن مستمری‌بگیر باید برای اطمینان ازاینکه آیا فرزندان برومند و دروغ پرور و زرنگ معمار بزرگ، آیا سهوا و بصورت تعاونی به اختلاس از کنتور برق مجانی جیب مردم آلوده نشده‌باشند، با پای لنگ و کمر شکسته، بصورت فیزیکی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کند!
به متصدی می‌گویم، برای اطلاع از محاسبات برق مجانی به قیمت خون قربانیان سیستم دروغ‌پرور، چرا باید بهایش را محرومین و مستضعفین بدهند، در حالی که دادن قبض کاغذی از وظایف خدمتگزار خدومی است که از دریدن ملت لذتهای مشروعِ ایدئولوژیک می‌برد:
می‌گوید:حکم حکم حکومتی حکیمان امنیتی وزارت کشور و مدیران مدبر دولت اختلاس است که: از موبایل و سایت استفاده کنید!
می‌گویم: این حکم غیرقانونی است!
1- مگر داشتن موبایل، مثل شناسنامه قانونی است که چوپان چنین حکم کرده؟
2- مگر داشتن کامپیوتر و سواد استفاده از آن برای اولیاء گوربه گور شده‌ی کودکان خیابانخواب مجانی و قانونی است؟
می‌گوید: ایتز نات مای بیزنس! ایت ایز یور بیزنس!
توی چشمش با لبخند نگاه میکنم و با طمأنینه و ترتیل‌وار می‌گویم: لعنت بر پدربزرگ معنویتان که برای دریدن و زورگیری از گهواره تا گور و از مدرسه تا کرسی دانشگاه شما را شتر گاو پلنگی بارآورده که تولیداتتان به قیمت دلار است و حقوق قانونی‌ و شهروندیتان به قیمت صنار... و پشیزی هم منطق ندارد.
خاک بر سر بصیرتتان کنند که جز وعظ برای مناسک و روش‌های نوین قطاع الطریق وشارلاتان بازی به روش راهزنان صحرای حجاز، تخصصی ندارید و معرفتی به خدمتگزاران این سلاخ‌خانه نیاموخته‌اید!
براستی جز راهزنی در روز روشن، کجایتان به مدرنیته رفته که بر تجاوز به مالباختگان بدوی روی زمین، نام معاشقه با صغیران روی شتر در دوران مدنیت نام گذارده‌اید و برای قبولی طاعاتتان، روزی خداد تومان، صلوات مفت هم در آسمان دود می‌کنید؟!
خیام ابراهیمی
24 مهر 1398

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...