Wednesday, October 2, 2019

فورس ماژور و تاریخ یکسان دو نشست در لندن

فورس ماژور و تاریخ یکسان دو نشست باز در #لندن
در متن ذیل، به طرح ارتباطات و جای پای وابستگانِ سرمایه گذاران روسی در رسانه‌ی سلطنت طلب کیهان لندن و منوتو و اینترنشنال پرداخته می‌شود.
(اقدام سریع برای تاسیس یک شخصیت مستفل در اپوزیسیون پیش از کودتا)
#مرامنامه_امید دارای راهکاری است میدانی و علمی، برای مقابله با فعالیتهای تنش‌آفرین اپوزیسیون قلابی و کشف مناسبات قدرت نظام سلطه برای هدایت نرم اپوزیسیون تا کودتای ناگزیر.
چرا باید، پیش از برجسته شدن بهانه‌های تنش‌آفرین توسط اپوزیسیون وابسته‌ی فعلی به منابع مالی نظام سلطه، در راستای یک کودتای نظامی توسط سپاه با بهانه ی حفظ امنیت میلی زیر سایه‌ی آقا روسیه و آقازاده چین، سریعا برای تاسیس یک شخصیت حقوقی تازه بنیاد و جدید در اپوزیسیون با تاسیس یک #شرکت_سهامی_عام_انسانی_ایران اقدام کرد؟
نظام در تمام نحله‌های فکری و مبارزین و مخالفین در اپوزیسیون نفوذ کرده است و داغ تر از کاسه‌ی آش مخالفین، چشم و گوش و هوش سمپات‌ها و مردم بینوای زخمی را می‌دزدد تا روی موج مطالبات روبنایی و یا بنیادی و معوقه‌ی مردم(از فقر اقتصادی گرفته تا حقوق شهروندی و تشدید احساسات قومیت‌گرایانه)، در بن‌بستهای خویش، قدرت متمرکز مردم را میان هزار پرچم سرکوب و پریشان و پراکنده و ناکار کند!
در چنین موقعیتی است که وطن‌دوستان و ایرانیان مستقل باید هر چه زودتر به جای تکثیر مطالبات متنوع در گروههای 14 نفره و احزاب هزار نفره و ارتش‌های یک تا هشت نفره‌ی کاذب، در فکر تاسیس یک تشکیلات مستقل با حضور اکثریت نمایندگان مردم بر اساس یک فلسفه‌ی مشترک‌المنافع، و یک استراتژی اقناعی و تاکتیک‌های مسالمت‌آمیز و نقشه‌ی راهی گام به گام، باشند! تا مرز میان پیروان کیش شخصیت خاص و عام تعیین گردد.
در این نوشته به جای پای شخصیت‌های وابسته و منابع مالی‌شان خواهیم پرداخت.
(حزب مشروطه و کیهان لندن و منوتو و اینترنشنال)
الف) لب مطلب ویدئوی پیوست:
1) نظام اپوزیسیون را هدایت نرم می‌کند! آیا دلالی بین ما و پشت تریبونهای ماست؟
2) کیهان لندن مستقل است! (تعیین نرخ وسط دعوی)
پرسش: رابطه‌ی‌ کیهان لندن و #ولادیمیر_پوتین چیست؟
آیا منابع مالی کیهان لندن توسط همسرِ حسابداری تامین می‌شود که بعد از بعد از آشنایی با آلیشر عثمانف (ثروتمندترین فرد روسی و دوست ولادمییر پوتین) یکی از 50 تازه میلیاردشده‌ی برتر بریتانیاست که مباشر و پیشکار وی فرهاد مشیری یک نوکیسه میلیارد و سهامدار باشگاه اورتون است که ضمنا همسر #نازنین_انصاری است که وی از مؤسسین و مجریان تلویزیون من و تو، و هم اکنون مدیرعامل و سردبیر کیهان لندن است؟
3) سخنگوی نشست حزب مشروطه: ما به یک مجمع شور(شورا) نیازمندیم که وظیفه‌اش دیالوگ دموکراتیک (یک اسمپلی= مجمع تشخیص مصلحت و یا مرکز تعیین استراتژی) است، نه مثل یک پارلمانی که تصمیماتش مطاع است! احزاب بالای این کنگره قرار می‌گیرند، تا احزاب و گروهها هر یک به میزان استعداد با همکاری یکدیگر پروژه‌ای را بپذیرند و اجرایی کنند، تا مشکلات را در بستری "پروژه محور" حل کنند، تا در صورت یک حرکت مستمر در میان مردم، شعارها و مطالبات مردمی بتواند موجب وزن کشی بین احزاب و نمایندگانشان در پارلمان باشد!
پرسش: مکانیسم برگزیدن شخصیتهای این پارلمان در تبعید چیست؟ آیا بدون مراتبی علمی میتوان با دست‌چین کردن عده ای متمول و صاحب تریبون مطمئن بود که هدف اپوزیسیون توسط صاحبان قدرت، هدایت نرم نمی‌شود؟ بدیهی است که یک هدف مقدس و زیبا و مکانیسم تصمیم سازی علمی، همواره میتواند توسط صاحبان قدرت به بن بستهای میدانی کشانده شود. آنچه مهم است اطمینان از مراتب تاسیس یک شورا و یا مشارکت فراگیر و مستقل است. وگرنه چه فایده اگر آب در دست میراب گروگان شود؟!
.
ب) کیهان لندن روسی
فرهاد مشیری(همسر نازنین انصاری، سردبیر کیهان لندن)، تا چند وقت پیش حسابدار ساده‌ی شرکت "ارنست اند یانگ" PKF و Deloittle بوده؛ که در سال 2007 برای خرید 14/65 درصد سهام باشگاه فوتبال ارسنال از طرف آلیشر عثمانف به نایب رئیس سابق باشگاه (دیوید دین) معرفی و سهام او را میخرد و در واقع به عنوان پیشگار برای عثمانف پولشویی می‌کند.
پرسش: براستی چرا باید دوست پوتین (شریک نظام ایران) در لندن سرمایه گذاری کند؟
مشیری در فوریه 2016 و در ادامه زدو بند و پولشویی برای عثمانف، پس از واگذاری سهامش به او، 49/9 درصد سهام باشگاه #اورتون را خریداری کرد.
آلیشر عثمانف، شریک و به یک معنا ارباب فرهاد مشیری(همسر نازنین انصاری سردبیر کیهان لندن و از مؤسسین شبکه ماهواره‌ای و مجری من و تو) کیست؟
او در سال 2014 با دارایی 19/4 میلیارد دلار، ثرومتمندترین فرد روسیه به شمار می آید. #عثمانف مالک شرکت‌های متالواینوست و مگافون بوده و دوست صمیمی ولادیمیر پوتین است.
پرسش ماهوی:
چرا روزنامه سلطنت طلب ضد پوتین کیهان لندن، مدام برای پیشکار دوست صمیمی پوتین رپورتاژ آگهی چاپ می‌کند؟
پرسش مهم، دلیل اصلی رابطه تنگاتنگ "شبکه من و تو" با کیهان لندن، یا به یک معنا رابطه ی منوتو با تشکیلات مشیری-عثمانف(دوست صمیمی پوتین) است.
آیا با توجه به نامشخص بودن منابع مالی منوتو، این احتمال وجود ندارد که در ازای پول یا حمایت مالی مدیرعامل و عضو هیات مدیریه کیهان لندن، ایشان مجری این شبکه شده باشد؟ ... و چرا؟
اطلاعات جسته گریخته در باب نقش نظام در رسانه‌های اپوزیسیون قلابی:
1) "فرحناز اسپد" مجری سابق منو تو و خبرنگار انتقالی به شبکه ی اینترنشنال عروس زیباکلام است!
2) "آیه دریس" مجری منوتو در اختلاس 18 میلیاردی سایپا( به تائید قوه قضائیه نظام) و افشاگری ایران وایر نقش داشته است.
3) نرگس کلباسی(پیمانکار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) و شیما کلباسی(برانداز عضور فرشگرد) و بهمن کلباسی( اصلاح طلب و خبرنگار بی.بی.سی در امریکا، از بستگان ظریف و نوادگان آیت‌الله کلباسی.
.
ج) آقای #شهرام_همایون و #کانال_یک و #ما_هستیم و #من_هستم
در باب هدایت نرم این رسانه و مجری آن باید به نقش درآمد ناشی از تبلیغاتی اشاره کرد، که توسط دلالان نظام سلطه موجب باد کردن قدرت این تلویزیون شد!
البته حق عوامل چنین درآمدهایی است که بتوانند در تکثیر مبارزات بین مخالفین در اپوزیسیون و تنش آلود کردن جو وحدت در اپوزیسیون اقدام نمایند تا #همه_با_هم به #همه_با_من و یا #همه_با_ما استحاله یابد!
دو شب پیش در شب نشینی اخیر اعضاء ما هستیم در لندن، آقای همایون به نقش آقای بادران در تبلیغات واگذاری به کانال یک در سالهای قبل اشاره کرد که موجب خسارات جدی شد.
پرسش: آیا همچنان بقایا و عناصر مربوطه در ساختار کانال یک حضور دارند؟ و آیا آنها این توانایی را دارند، که شخصیتی را به گروگان بگیرند تا با القاء تنش آفرینی و تاکید بر وحدت همه با یک نفر، از او برای هدایت نرم مخاطبین بهره ببرند؟
.
د) نتیجه:
وضعیت بلبشوی منابع مالی اپوزیسیون، این هشدار را میدهد، که اپوزیسیون باید هر چه زودتر در فکر ساختاری فراگیر با تکیه بر استقلال خویش باشد تا در دام‌های اطلاعاتی و سیاست‌های استراتژیک و تاکتیک‌های نظام سلطه، گروگان نشود و اذهان عمومی را منحرف و پریشان‌تر از پیش نکند!
ضروری است که در مسیر سنگ اندازی‌های صاحبان کیش شخصیت و گروگانهای سابقه‌دار در اپوزیسیون که برخلاف مسیر وحدت فراگیر "همه با هم" تنها برای وحدت همه گرد من یا مای خویش تلاش می‌کنند، این اقدام فورس ماژور، نوشداروی پس از مرگ سهراب نباشد!
آیا تنها یک شورای فراگیر عام، قادر نیست که از گروگانگیری شخصیتهای حقیقی و حقوقی خاص، پیشگیری کند؟
#خیام_ابراهیمی
9 مهر 1398
----
پانوشت:
اطلاعات مالی از پیج اینستاگرام #فتوره‌چی

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...