Saturday, May 11, 2019

استحاله در 2 پرده


استحاله در 2 پرده
آیا میتوان تهدید را به فرصت تبدیل کرد؟!
در توطئه‌ی 57 سلاطین عالم، بر بستر آزادیخواهی، موج ناشی از خشم فروخورده‌ی تاریخی را به خمینی فروختند و ارتش را خریدند، تا ملتی 40 سال در آتش سیلی و خشم و صدور انتقام به جهان و جنگ سوخت. حالا شاهد نسلی هستیم که پس از 40 سال سینه‌زنی زوری، دست‌جمعی در مدارس با ساسی مانکن می‌رقصند. آیا اپوزیسیون باهوش می‌تواند روی نیاز به چنین موجی، نفرت و جنگ را به صلح و امنیت به نفع تمام مردم تبدیل کند؟
استحاله در 2 پرده:
عقوبت زورگیری عقیدتی با اتلاف و صرف میلیاردها دلار بودجه های فرهنگی از محل خون مردم، در 2 پرده ی پیوست قابل مشاهده است:
1) پرده اول:
بی رغبتی بچه‌های دست به سینه در مدرسه، هنگام سینه زنی زوری در اول صبح:
https://www.youtube.com/watch?v=6St5VS61xsU
2) پرده دوم:
رغبت بچه ها به ترانه‌ی غیرمجاز ساسی مانکن
بطحایی، وزیر تیزهوشِ آموزش و پرورش (پس از 40 سال زورگیری عقیدتی با صرف میلیاردها دلار بودجه‌ی ربوده شده از جیب مردم) باز هم با تکیه بر ژن برتر #تکرار می‌کند: تنها کاری که میتواند دانش آموزان را نجات دهد خواندن نماز است.
البته ممکن است نماز یکی را نجات دهد، اما چه ربطی به کارگزاران فاسد نظام و این بچه ها و نسل پس از انقلاب دارد که نتیجه این بوده است.
یعنی اگر به اندازه یک فندوق هم بصیرت موجود بود، فهمیده میشد که با زورگیری عقیدتی خدا با یک "هیتلر مطلقه فقیه" فرقی ندارد که نتایجش کوره های آدمسوزی است!

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...