Saturday, May 11, 2019

ساسی مانکن و اپوزیسیون جنتلمن


#ساسی_مانکن تقدیم به اپوزیسیون #جنتلمن
آخرین نفس‌ها:
شاید به شوخی مانَد؛ اما واکنش دانش‌آموزان نظام زورگیر ایدئولوژیک به وحدت گردِ ترانه #ساسی_مانکن ، عبرتی‌است برای 40سال مبارزات روبنایی مدعیان آزادیخواه که: نیازی به سیلی و خشم و نفرت و فحش پراکنده از راه دور و خون‌ریزی فله‌ای از نزدیک نیست! آیا 40 سال دوشیدن استعماری ملت از سوراخِ سوء تفاهماتِ کلامی کافی نیست؟ ما عین عطش و نیاز زاینده به شادی ناشی از هم‌افزایی، معتاد به غم تک‌افتادگی و نفرتی کاهنده و انتقامیم. به‌باورم اما می‌توان ورق را برگرداند و با یک تیر چند نشان زد و تهدید را به فرصت تبدیل کرد و راهی را آغاز کرد که هیچکس نتواند کتمانش کند:
به‌جای ماهی شدن در آب گل‌آلود فرهیختگانی که راز وحدت با خود را نمی‌دانند (چه رسد وحدت ملتِ غیرتشکیلاتی) ما به یک گاندی صلح‌طلب و یا نلسون ماندلای آشنا به زبان مشترک‌المنافع در حقوق مادی نیازمندیم تا با صلح و بخشش بتواند تهدیدِ پریشانی بین سوء‌تفاهمات را به فرصتِ اتحاد و هم‌افزایی تبدیل کند!
فرصتی برای بازپسگیری وطن توسط قربانیانِ نبرد #قادسیه و سلسله #ساسانیان با تاکتیک #شادی_میلیونی و #صلح با خود و جهان، در روز #عید_فطر جعلی جدایی؛ تقدیم به #سلطان و آقامون که جنتلمنه.
بدرقه‌ی #راهکار_نجات در استاتوس‌های قبلی از قعرِ #برزخ
به‌مناسبت ماه مبارکی که به حکم حکومتی، با صرف میلیاردها دلار برای خریدن دوربین‌های دید در شب، تقدیر شد تا ماهِ نو به‌مصلحتی مسخره دو روز دیرتر رؤیت شود، تا اپوزیسیون جنتلمن و سانتیمانتال نتواند با فراخوانی‌عمومی برای حضور در راهپیمایی‌های مجازِ روزهای قدس و عید فطر، در حاشیه و به‌موازات صفِ آدمک‌هایِ حصیری، بصورت مسالمت‌آمیز در یک میدان میلیونی مُجاز(که بهانه‌ی سرکوب ندارد) روز قدس را به‌خواست خود (نه سلاطین) به روز صلح با خود و جهان تبدیل کند و سرنوشت هر ملت را به خودش واگذار کند و دست از دخالت در سرنوشت دیگران بردارد و در صفی جداگانه از حکم حکومتی و فرمایشی راهپیمایی کند، و با صراحت سالاری مردم را بر سرنوشت عمومی بخواهد و کماکان به سالاری قانونی فرد بر جامعه تن ندهد، تا تغییر قانون اساسی را به نفع حضور تمام مردم بخواهد و برای خود اعتباری عینی بخرد و جایگاه واقعی خود را در منظر تاریخ و جهان به‌نمایش بگذارد و ثبت کند؛ تا تامین منابع مالی تریبون‌های چاه‌نمای صادراتی کماکان تامین نشود و این فتنه‌ی قانون جدایی و جدال و تنش و کین و نفرت و تفرقه‌ی بنیادی بین خودی و غیرخودی تا 1400 سال دیگر کش پیدا نکند.
همواره شاد باشید و سیراب! و بساط فحش از راه دور با جیب خالی و پزعالی از کالبد و روان مام میهن دور و بر باد باد!
خیام ابراهیمی
20 اردیبهشت 98
پ.ن:
1) صمیمانه از تمام یاران راه و رفیقانِ جان سپاسگزارم.
ارادتم نسبت به انسان‌های شریف که سالها به این انسان مجازی مهر داشتند، وصف ناپذیر است. دست‌ها و روی ماهتان را از راه دور می‌بوسم. اگر توانی باقی ماند و از سوی باغیرتی دارای کاریزما #فراخوانی_عمومی اعلام شد، در #روز_موعود و #روز_شادی_میلیونی در #میدان_میلیونی و میان اکثریت، به موازاتِ صف اقلیت می‌بینمتان. نه با خشم و فحش و وحدت چکشی، بلکه با مهرورزی، برای وحدتی بر اساس زبان مشترک حقوقی برای نوشتن سرنوشت 80 میلیون نفر توسط تمام مردم (نه یک شخصیت حقیقی و حقوقی قانونی و غیرقانونی)
تا درودی دیگر، بدرود! بمانید تا بمانیم.

2) لینک دانلود رایگان مرامنامه
راهکار امید و نقشه‌ی راه

راهکار #ساسی_مانکن :

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...