Thursday, May 7, 2020

اخبار روز سیاه شنبه از قرنطینه‌

اخبار روز سیاه شنبه از قرنطینه‌

به نقل از خبرسازی دیونا، ‌صبح یکشنبه "روح‌جانی" در ستاد بازسازی کرونا که در ویرانسرای حافظیه کاخ سعدآغا برگزار شد، ضمن مخالفت بسیار جدی‌ با هشدارنامه‌ی بسیار جدی‌‌تر وزیر بهداشت کشتارگاه گفت: در مقابله با فرشته‌ی نجات #کرونا، نظام سلطه یکپارچه است و در میان وزارتخانه‌ها هیچ اختلافی نیست و همانطور که بفرموده بارها گفته‌ایم: ما سالهاست که از روز شنبه به بعد مشکلی نداریم!
کلیددار امینِ مرکز استراتژیک دروغ‌های مقدس زنجیره‌ای، در حالی که ریش خاکستری خود را میان #سرداران_خاکستری در #شرکت_سهامی_خاص_انیران می‌جنباند، رو به وزیر وزارت فخیمه‌ی #تقیه کرد و گفت: با کمال افتخار و خوشوقتی باید به عنوان یک فرزند خدمتگزار به سایر فرزندان معلول، به مام زخمی میهن اعلام کنم که 7 سال است که ما کلید بدست، دنبال قفل مشکلات می‌گردیم، اما خوشبختانه "قفل مفقوده" در بیت‌العنکبوت یافت نشده و حالا حالاها در خدمتگزاری به گروگانگیر تاجدار و به عنوان یک گروگان آماده‌ی دریدن صاحبان اصلی وطنیم و فرزندان عقب مانده‌ و آدمفروش تو تاکنون همت و غیرت نکرده‌اند که با وحدت میان خود، ما را از این جنایت زنجیره‌ای نجات دهند!
چوپان دروغگو در پیامی روبه صفتانه ، به رمه‌های گرسنه در آغل‌ها ادامه داد:
"
گوسفندان کوخ‌نشین عزیز!
شما از ما غاصبان قانونیِ کاخ‌ها، عبرت بگیرید و عین ما از مرگ نترسید و عین سگ نلرزید! برای نجات ما درندگان، دل به دریا بزنید! مرگ حق است!"
آن رذل بی‌رگ با لبخند ژوکوند افزود: پروژه‌های امنیتی و نوبه‌ای سگ‌کشی فله‌ای اتاق فکر درندگان، گویای صداقت ما از تئوری تا عمل است! پاداش عمل خیابانخوابهای شوش تا "مرقد مظفر" محصولِ اغوای ایشان به شهوت آب و نان و مسکن مجانی از دست راهزنان و نوکران شیاد مقدس، به صاحبان حق است!
بقایایِ روح نمّام آن امام خدعه، ادامه داد:
پس از روز شنبه 23 فروردین‌ماه، تمام گوسپندان آزمایشی ولایت (به جز دهران) ، با دلی آرام و قلبی مطمئن به جنگ با #کرونا بروید! اگر پروژه‌ی آزمون و خطا موفق بود، یک هفته بعد، باز از روز شنبه 30 فروردین، گوسپندان دهرانی نیز می‌توانند به سرکار بروند و بمیرند!
ما پس از پروژه‌ی معوقه‌ی آبان 98 و یکماه پیش از پروژه‌ی آذر ماه کرونا، با تاسی از دوران سازندگی آن جنّ مکرر که زیرآبی به باغ عدن واصل شد، در بهشتهای گورستانی شهر سوهان و دهران و سایر شهرستانها، به‌صورت فله‌ای و به تعداد کافی گور فُرادا و دو نفره و سه نفره و جماعات، آماده کرده‌ایم. از بابت همخوانی این پروژه با طرح #فاصله_گذاری_اجتماعی به هیچ عنوان جای نگرانی نیست! بسیجِ پژوهشگران ما به‌یاری کارشناسان همسایه‌ی آقابالاسرمان بصورت علمی دریافته‌اند که در حکومتِ نظامی گورستانی، اجتماع بیش از یک نفر مانعی ندارد و در راستای حمایت از مستضعفین(بر اساس ورژن به‌روزشده‌ و خوانش اولیائی و مدرنِ هویتِ مستضعفین) بهای گورها بستگی به قیمت دلار دارد که در صورت عدم رفع تحریم از سوی امریکای جنایتیار، گناهش بر گردن دشمن است، نه اولیاء بیمار و بینوا و مستضعف.
چوپان دروغگو افزود که هر چند رژیم مخلوعِ گذشته توسط خواننده‌های هیئتی و روحوضی تهدید نرم کرده بود که: دختر نرو بالا...یار بالا... می افتی از اون بالا...یار بالا...بالا بالا بالا...یار بالا... اما ما فریب نخورده و از همان 40 سال پیش از دیوار سفارت خودی و غیرخودی بالا رفتیم و موجب آن جنگ تحمیلی و تحریم 40 ساله شدیم که بقای ما وابسته به بحران ناشی از برکات همان روشِ سنتی و عصرحجری رجزخوانی ازتئوری تا عمل است! بر این اساس ما موفق شدیم که علی‌رغم تبلیغات شیاطین، تمام مخالفین واقعی و مجازی خود را به حکم قانون اساسی گروگان گرفته و از گهواره تا گور در خلوت و جلوت بمباران کنیم! بدیهی است که تاریخ، خدمات ما را به اهل سنت و کلونی‌های اتنیکی فراموش نخواهد کرد! ما در راستای صلح جهانی اراده و اختیار هر مخالفی را خلع سلاح کردیم و آن را به عنوان امانت نزد خود نگاه داشتیم تا انشاء الله پس از رفع خطر کرونا در گورستانهای ساخت داخل، دفن کنیم. امیدواریم با خودکفایی در سال جهش تولید مقاومتی بزودی از ورود سنگ لحد و مهر و تسبیح و کفن از چین و ماچین نیز رها شویم. به همین منظور نصف خاک بی ارزش و فانی دنیای دون خویش را به روسیه اهداء کرده‌ایم تا از هر گونه حرکات صلح آمیز برای تاسیس #شرکت_سهامی_عام توسط گوسفندان صغیر پیش‌گیری کنیم!
مهم نیست ایران که ویران شود... کنام شغالان و دزدان شود.
و نیز زیاد مهم نیست که اگر این شیر پیر و مرده‌ی طاغوتی که گربه ای بیش نیست، اساسا کله نداشته باشد! همین‌که چند سانت دم و چند تار مو و یالی در باد داشته باشد، برای ما کافی است.
در پایان جلسه، او به عنوان حسن ختام ضمن نشان دادن "شست کلفتِ پیروزی" به رئیس مافیای #شستا با اشاره به اینکه ما به #انتقام_سخت خون رستم فرخزاد، تمام مردگان مالباخته را از قادسیه تا مقتولین کرونا در امروز بیمه خواهیم کرد، با قهقهه شعری از مرحومه فروغ فرخزاد را میان اذهان مشوش منفجر کرد:
پرنده مردنی است
پرواز را به خاطر بسپار.
خیام ابراهیمی
17
فروردین 99

پی نوشت: عکس تزئینی است!

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...