Tuesday, April 13, 2021

چین و پوتین روسی و مدالِ دیجیتال عکاسی

چین و پوتین روسی و مدالِ دیجیتال عکاسی
عدد: 241543903 را تا آخر این متن بخاطر بسپارید!


موضوع: علت اعطاء مدال مولای چینی و قرآن پوتین روسی به ولایت، و مدال برنز جهانی به من، بخاطر یک مشت دلار بیشتر!

از شعار اول انقلاب، یعنی "چین روسیه امریکا... دشمنان خلق ما" با #توبه از دو قسمت اول شعار، تنها مانده #توبه به سمت دشمن سوم یعنی امریکای پیش از انقلاب و انا لله و انا الیه الراجعون. اما حسن کلیدبازبنفش، امروز با لبخند ژوکوند گفته: در نشست #وین این #امریکا دارد #توبه میکند! #توبه میکند! و باید هم #توبه کند!

البته بعید میدانم که او خود را به جهل العارفین زده باشد و نداند که آن شعار ساخته پرداخته‌ی دو شریکشان انگلیس و فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل بوده است؛ تا در یک شرکت سهامی خاص جهانی، با پاسکاری و شل کن سفت کن، ملتی عقب مانده روی دریای نفت و معادن نایاب را بین امید و ناامیدی به ناجی خارجی، هی بدوشند و هی به ریش ملتی مسلمان و شیعه‌ی آریایی بخندند!

با این همه #بصیرت تکنفره، آدم احساس میکند باید کله‌اش را بکند توی #یخچال #امیر_جفرسون (معروف به #فخرآور نبیره‌ی خواهرزاده‌ی احتمالی #رضا_شاه اول).

***

1. حکم حکومتی چین به ولایت مطلقه فقیه و رهبر مسلمین کل کهکشان راه شیری:

"حق نداری مبایعه نامه را برای امت و بندگان خود و بردگان آتی من، رو کنی! وگرنه نه من، نه تو! و در صورت تمرد و نقض امر صادره و کفر به حکم من، با اثبات ارتداد، هر چه دیدی از چشم خودت دیدی!"... الحزب الکمونیست السین(الچین) یعلم، و انتم لا یعلمون!
***
2. سرمایه‌گذاری از محل درآمد:
 خیال میکردم که پس از روسیه این تنها چین است که قرار است از محل درآمد از ولایت ما در ولایت ما سرمایه گذاری کند! و به همین دلیل است که خوشش نمی‌آید که فحوای مبایعه نامه در ولایت ما برای صاحبان حق(مردم ما) رو شود، تا معلوم نباشد چه چیزی را از همسر مام میهن خریده و قرار است بعدا چه چیزی را از مام میهن بفروشد! مگر رگ غیرت فرزندان عقیم و سرداران نامحرم به جوش آید و بخواهند خودشان دلال خرید و فروش مام میهن شوند!

لذا به همین دلیل است که برای ولایت مطلقه، حکم حکومتی صادر کرده است که به هیچ وجه من الوجوه، فحوای این مبایعه نامه را برای همسر و فرزندان و بندگان خودت رو نکن تا خر ما از پل خراب مام میهن زیر نعلین شما بگذرد! آنگاه در مقابل عمل انجام شده هر کس هر غلطی دلش خواست بکند تا نشانش دهیم با کی طرف است؟ که ما قبلا با شرکاء خود در شورای امنیت سازمان ملل، عزم خود را بسته ایم و به همین دلیل تحریم علیه نظام ایران را وتو نکرده ایم.

والله اعلم... که چرا وکیل خدا بر زمین از ولایت مطلق چین بر سرنوشت ملتی جاهل و صغیر و عقیم، ککش هم نمیگزد و به غیرت و تریش قبایش هم برنمیخورد؟!

پاسخ معلوم است: چون نظام ادای تکلیف میکند نسبت به بیعت اکثریت ملتی که 42 سال پیش کل اختیار نوشتن سرنوشت خود را یکبار برای همیشه روی دوش یک نفر انداخته‌اند! بنابراین نه نظام و نه قادر مطلقه اش هیچکدام قانونا مقصر نیستند! ایشان با بیعت و مجوز ملت قانونا مجازند، هر کاری خواستند با یک ملت بکنند!

نتیجه: مشکل در بیعت اکثریت مردم با قانون سلطه است، نه ادای تکیلف از سوی قانونمدار بنا بر وسعت عقل و مصلحت خودش.

بنابراین: اگر ملت اگر احساس میکنند در بیعت با این قانون اساسی، مغبون شده اند باید ضمن تقبل مسئولیت بیعت خود در گذشته، غبن خود را اثبات کنند تا قرارداد باطل شود و در پی قانونی جدید باشند و نسبت خود را با قانون تشخیص داده و تعیین کنند! و در صورت اعتراض، در جستجوی راهی باشند که بتوانند بصورت مسالمت آمیز، قدرت تمام مردم و شریکان آب و خاک مشترک را در قانون اساسی احیاء کنند! و این ممکن نیست جز اینکه مبانی حق مشترک را در کل آن تغییر دهند!

از چه راهی؟
مرامنامه در این باره، راهکاری مسالمت آمیز، و علمی و عملی، ارائه داده است. راهکاری که اگر کام به گام بدان عمل شود، درختش در یک فصل سال میوه خواهد داد.

***

3. در باغ سبز یا دام و دانه
 و اما، این پیام همراه با اعطاء مدال برنز به من (عکس مدال برنز در کامنتها قابل رؤیت است):

Great Job! Share this achievement and this amazing photo with your friends and clients.

این مدال برنز و رایگان مهارت من(؟!) از سوی سایت بین المللی یوپیک در عکاسی تفننی و بی کنتور با موبایلی مرده اعطا شده است؛ موبایلی فکسنی و بی کیفیت که اپ‌هایش در کورس سرعت برای کسب قدرت حضوری جهانی، دیگر آپدیت و روزآمد نمیشود! خیالی مفت چون فیسبوک.

از تصویر مدال برنز رایگان (بعنوان عکاس ماهر) در بخش کامنتها رونمایی کرده‌ام.

سیزده تای دیگر از این مدالهای برنزی در کتگوری‌های دیگر به من اعطا کرده‌اند، تا شاید وسوسه شوم و بالاخره آبونمان یکساله را به دلار بپردازم! هر چه توضیح میدهم ما عقب مانده‌هاب انسانیت و تحریمی‌های زندگی، نمیتوانیم از داخل ایران، دلاری را که نداریم و بانک واسطش هم موجود نیست، ارسال کنیم!

اما باز هم زرت و زرت (برای عکاسی در زمینه های مختلف) به من مدال برنز میدهند.
مالباخته‌ی عمر و زندگی:
خیام ابراهیمی
20
فروردین 1400 سال پس از تسلیم به الله عربی شیخ حسن نصرالله

...

پانوشت:
1.
قیود متصل به تاریخ 1400، نقل به مضمون از قول خود شیخ حسن نصرالله جان است که گفته پسرعموهای حکومت ایرانش همگی عربند و ایرانیان یک خیال منقضی در تاریخند و 1400 سال است که به سعی و همت برادران عرب مسلمانمان، جملگی بصورت کاملا شرعی عرب شده‌اند! چون پیرو الله عربند.

یادم می آید که متاسفانه یک ضد انقلاب که خواهرش را تک تیراندازان به جرم حق‌طلبی نفله کرده بودند و خودش را هم دادگاهی کرده بودند، در دادگاه انواع و اقسام فحش‌های آبدار ناموسی را به یکی از خویشاوندان عرب ایشان که قاضی دادگاه بود حواله کرده بود و در انتها گفته بود: ناراحت نشو اجنبی! تمام آن چه البته گفتم با نیت رعایت کاملا شرعی، نثارت کردم.
در این تفسیر و تعبیر من بی تقصیرم. توضیح بیشتر بر عهده‌ی شخص شخیص پسرعموی شیخ حسن نصرالله است که تا کنون سکوت اختیار کرده و ظاهرا سکوت ایشان علامت رضاست! رضای کی؟ لابد روس و چین و سایر رفقا و پااندازان
.

تزریق فلوس به نصرالله
لذا برای استمرار تزریق فلوس به شیخ حسن نصرالله و شرکاء، فی سبیل الله زیر بار امر به اختفاء فحوای متن و فحوای مبایعه نامه، و نیز با نیت تمکین خواست مولای چینی، زیر بار حکم حکومتی چینیان رفته است. با توجه به خودفروشی اکثریت نسل گذشته بصورت قانونی در 42 سال پیش، این کاملا منطقی است
! نیست؟... در هر دو صورت، تقبل الله.

2. برای رؤیت سایر مدالهای دریافتی من، که به نظر میرسد بیشتر رشوه ای برای استثمار آتی من باشد، لطفا روی تصویر پیوست، یک تقه بزنید، تا به صفحه ای منتقل شوید که 14 مدال برای تعداد 14 عکس منتشره به من اعطاء شده است!!! عجبا، در خانه نشینی ویروسی مردم جهان، سایت مجازی هم اینقدر سخاوتمند؟!!

برای دیدن عکسها روی یکی از سه گزینه ی سمت چپ صفحه، روی کلمه ی PORTFOLIO کلیک کنید تا از سایر عکسها بصورت رایگان فیض ببرید!

ملاحظه خواهید کرد که اینهمه مدال برنز بدلیل علاقه ی صاحبان این سایت به من است ( و یحتمل نه علاقه به عکسهای من) تا هر چه زودتر تحریک شوم و با پرداخت آبونه‌ی سالیانه به دلار، چند عکسم را در یک صفحه از یک کتاب ویژه‌ی سال، منتشر کنند! کتابی دیجیتالی و مجازی که به عکسهای من حق کپی رایت میدهد تا در صورت تمایل، مردم جهان بتوانند آنرا بخرند و مفتی آنرا کپی پیست نکنند!

نمیدانم چرا با این مدالهای برنز، همینطوری یاد هدیه‌ی قرآن پوتین به نوکر آتی ولایت چین افتادم و نیز این شعار آبکی ابتدای انقلاب که چپ و راست توسط وزیر شعار با صدای بلندی از پشت بلنگو به مردم القاء میشد تا مردم نعره بکشند:

چین، روسیه، امریکا ... دشمنان خلق ما

حالا مثلا ما پس از توبه از امریکایی که پیش از انقلاب در دامنش بودیم، فعلا در تصرف آن دوتای اولی(چین و روسیه) هستیم و تنها مانده اعاده به امریکا و انا لله و انا الیه الراجعون.

حالا آن عدد خط اول متن را در گوگل سرچ کنید!

عکس‌هایی خواهید دید از اشخاص خوشحالی که کله‌شان را از فرط بی‌ثمری، کرده‌اند درون یخچال. 

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...