Thursday, September 23, 2021

مچاله در سناریوی سران جی7 و شانگهای9

مچاله در سناریوی سران!


جالب است که رییس بانکداران ملکه که همواره پشت گازانبر امریکایی دموکرات/جمهوریخواه مخفی است تا با شل کن سفت کن این دو حزب، اربابان بومی مستعمره‌ها را حفظ کند، اینک انگلیس عین شیر با پیمان آکوس با استرالیا و امریکا دور و برِ چین و هنگ کنگ و اقیانوس هند و آرام پرسه میزند، و ناو هواپیمابر اچ ام اس کویین الیزابتش را در هفته‌های اخیر در منطقه اقیانوس هندو آرام مستقر کرده تا من باب یادآوری یکهو چین رَم نکرده و فیلش یاد هندوستان نکند! آنهم با نیت منافع مردمشان در زمینه‌ی مشترک هوش مصنوعی، فناوری کوانتومی و سایبری، و نیز تامین نیروی محرکه هسته‌ای برای زیردریاییهای استرالیایی(در ازای کنار گذاشتن قرارداد ساخت زیردریاییهای با سوخت عادی فسیلی توسط فرانسه) با شعار پرهیز از اهداف هسته‌ای! تنها برای کنترل امنیت دعواهای حل نشده‌ی سرزمینی! یک تیر و هزار نشان! خب چین و روسیه باید به تعهداتشان در باب حفظ نظام غاصب ایران متعهد باشند! فرانسه هم که در باب توقف قراردادش برای ساخت زیردریایی متضرر شده و سیلی سختی دریافت کرده میتواند فعلا دلش به قرارداد ساخت نیروگاههای خورشیدی در عراق خوش باشد تا بعد...!

.
در سایه‌ی مستدام نظام مردمکشِ ایران
به روسیه، هم علاوه بر سوریه و هم گاز میدان
 #چالوس را میدهند و به امت طالبان دلار سبز و اسلحه در ازایِ انتقال بهره برداری از معادن تالک و لیتیوم از امریکا به چین و البته وعده‌ی مشترک تصرفات احتمالی با حمایت رفقا طالبان و داعش خراسان!
به آلت قتاله مدرک دکترای تقلبی و به رهبرش قرآن تقلبی! در ازای خون و نفت و گاز کل مردم ایران؟
.
دوقطبی کاذب
:
وقتی نطفه‌ی مافیای جهان با تنورداغکنی ترامپ از جناح راست در
 #معامله_بزرگ_قرن با #پیمان_ابراهیم کلید میخورد و با هاله‌ای مقدس دور سر اسراییل، به بار می‌نشیند و زمین از آسمان می‌زاید و اسراییل به برجامی مشروط برای آچمز نظامی که وجودِ شرّش پله‌ی پیشرفت اوست به‌کام و راضی می‌شود... البته بایدن باید با تقدیم افغانستان به طالبان، نان را برای روس و چین بچسباند تا چپ‌روی‌اش در انظار عمومی موجه شود که امریکا ظاهرا دوقطبی است! چیزی شبیه دوقطبی کاذب جهان پس از جنگ سردی که تکنوکراتهای امریکایی مالک شرکتهای چینی شدند و باید برای تعهدات پشت صحنه‌شان ضمانتی امنیتی در روی صحنه جور کرد تا قطب قبلی از کیسه‌ی ایران و افغانستان بخورد و سودش را بواسطه در شرکتهای چند ملیتی تقسیم کنند! آن هم با حضور انگلیس و استرالیا و امریکا در منطقه ی استراتژیک اقیانوس هند و آرام برای اطمینان از موش ندواندن چین و روسیه.

و همزمان به فرمانِ مشترکِ روسپوتین چین، مُلّایِ انگلیسی(آلت قتاله) که به اتازونی راهش نداده‌اند به عنوان توپ پینگ‌پنگِ میان جی7 امریکایی و شانگ9 روسپوتینچینی، در کسوتِ پرفسور ابرام رییسی(درتاجیکستان) سخن می‌پراکند: "در شرایط کنونی صلح و امنیت جهانی از ناحیه سلطه طلبی و چالش‌هایی همچون تروریسم، افراط گرایی و جدایی طلبی در معرض تهدید قرار دارد!...رویکرد #من(؟!!!) همگرایی چندجانبه است!"
نه بابا؟... از کی تا حالا، یک آلت قتاله که حتی قاتل هم نیست، برای خودش یک "من" شده؟
!
.
کاسه‌ی زیر نیم کاسه
:
در میان توافق‌های سیاسی اقتصادی بین سران عالم، چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است که یکهو اسراییل رضایت داده به توافق جدید برجام با غاصبان ایران؟! آنهم وقتی رییس ملّایان هنوز رجز میخواند علیه نابودی اسراییل تا 25 سال آینده(همزمان با پایان قرارداد با چین که نه از تاک مانده نشان و نه از تاکنشان) و احداث مسجد در زیر زمین کاخ سفید امریکا، آن هم از درون جیبِ چپِ پوتین‌بن‌لیاخوف روسی که اخیرا صراحتا گفته: کسی حق ندارد نگاه چپ به اسراییل بیاندازد! ما هم پیمان اسراییلیم و مالک همزمان سوریه و ایران. آیا رهبر مستضعف و جاهل‌العارفین شنیده این پیام پوتین قرآن دوست را؟ و آیا دیده نرمش استعماری سیده ملکه الیزابت را که میگویند نصبش به حسن‌بن‌علی می‌رسد؟

چرا در فقدان قانونی نظارت مردمی بر سرنوشت ایران، وقتی آلت قتاله‌ی راهزنان(پرفسور ابرام بیسواد) را به امریکا راه ندادند، با دست پیش سراغ کدخدا را در تاجیکستان گرفته؟ مگر در تاجیکستانِ اسلام ستیر، رحمانف مرده است؟...خیر او زنده است!... اما برای ملت خودش!
.
مسابقه دوستانه جی.7 و شانگ9
در پی چینش و توافق جدید چپ و راست عالم در رویکرد اهداف نئولیبرالیسم برای اتمیزه کردن مردم جهان، پس از سرکوب ارمنستان در اتحاد میان آذربایجان و ترکیه و اسراییل و روسیه، و پس از تسلیح و تقویت داعش و واگذاری افغانستان به طالبان مسلح، و احداث دو دیوار امنیتی مرزی توسط ترکیه و پاکستان در مرزهای ایران، برای چاپیدن بیشتر منابع طبیعی ایران و افغانستان و خاورمیانه، امروز(17 سپتامبر 2021) سازمان همکاریهای شانگهای
(Shanghai Cooperation Organisation)، با پذیرفتن ایران به عنوان عضو رسمی، تعدادِ اعضاءش به عدد نه( 9 ) رسید، تا در مقابل گروه جی.7 (Group of Seven) یک گروه 9 نفره(تو بخوان شانگ9) هم صف‌آرایی آزمایی کند و در زمین مشاعِ امپریالیسم جهان و در یک بازیِ دوستانه بین دو قطب کاذب و یارانِ تمرینی شورای سازمان دُوَل و توپ جمع کنهایش! به میدان رود!

و اما جی۷، نشست وزیران اقتصاد هفت کشور صنعتی است. این نشست در سال ۱۹۷۵ باحضور شش کشور: آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا تشکیل گردید. سپس کانادا(قطب دانشمند دزد و سیه‌چاله‌ی سرمایه‌های اختلاسی کشورهای پیرامونی) نیز به این گروه پیوست.

شانگهای اما سازمانی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی که در سال ۱۹۹6(6 سال پس از فروپاشی شوروی) توسط رهبران چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان با هدف برقراری موازنه در برابر نفوذ آمریکا و ناتو در منطقه، پایه‌گذاری شد و چندی بعد پس از پیوستن ازبکستان، بالاخره در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۵ این سازمان با عضویت هندوستان و پاکستان موافقت نمود و با دیروز با پذیرش نظام ایران، تعداد اعضایش به نه رسید.

حال اینکه نقش مردم محروم در این کبابخوری اربابان بومی و خارجی چیست؟ اهالی لبنان دانند و سوریه و عراق و افغانستان و ترکیه و پاکستان و البته آذربایجان اسراییل زده به پشتیبانی روسیه که سفت ارمنستان را در آغوش کشیده بود تا در دل آرتساخ چاقو فرو کنند... و بدیهی است که سهم مردم ایران جز نان خشک و استخوانجوش و نفله شدن بین سهامداران شرکت سهامی خاص شورای امنیت سازمان دُوَل (نه ملل)، چیزی نیست!

پس از آنکه بفرموده، سوریه سهم روسیه شد و مطمئن از عقد یک قرارداد محرمانه‌ی 20 ساله برای بهره برداری از میدان گازی #چالوس و ضمنا مسئول کنترل موشکی و اتمی ایران، و پس از آنکه یک قرارداد 25 ساله هم سهم چین شد برای شیره کشی از جنوب ایران، حالا سلطان غاصب بومی محصور میان دو دیوار مرزی پاکستان(زیر بیرق امریکا) و دیوار مرزی ترکیه همجوار دولت آذربایجان(زیر بیرق روسیه که مَقَرّ پایگاه اسراییل و پهپادهای بیرق‌دار است) و سپاه حقانی داعش خراسان محصول مشترک پاکستان و امریکا، و نیز عراق هم که عرصه‌ی حضور شرکتهای فرانسوی (آن سهامدار باقیمانده از شورای سران) برای تامین برق خورشید و استقلال از برق ایران شده است؛ بدیهی است که اتاق ذکر ولایی/روسی در ایران تا قطره‌ی آخر خون مردم را در شیشه کرده و به تمام سهامداران شورای امنیت سازمان دُوَل(نه ملل) تقدیم خواهد کرد، تا بقایش باقی بماند، به تضمین قانون اساسی دوقطبی مؤمن و کافر تا انقلاب مهدی!

حیرانیم که پیروان سابقه دار وطنی مرحوم شوروی که از پیمان بزرگ و پیمان ابراهیم و 2قرارداد روس و چین با نظام ایران و معاملات امپریالیستی اعضاء شورای امنیت دُوَل در افغانستان و منطقه، در حالِ مولودی و شادی‌اند، در این میانه آیا کافرند؟ یا مومن؟ و در مناسبات پساجنگسردی مافیای سلطه در جهان، به کدام تضمینِ قانونِ غیرتوده‌ای، اکنون دلخوشند؟!

نتیجه:
با چنین رویدادهای مشکوک سیاسی/اقتصادی در منطقه، چنانچه هر چه زودتر برای تضمین استقرار اراده مردمی در ایران با تاسیس یک شرکت سهامی عام انسانی، اقدام نشود، بزودی نه از تاک ماند نشان و نه از تاکنشان.
و بدینگونه نیش‌های آلت قتاله و رهبر و وراثش توسط گازانبر دمکرات/جمهوریخواه امریکایی در دست ملکه، و با دلالی رفقای روسپوتینچینی، بازتر و بازتر خواهد شد! و به عبرت تاریخی با اعطاء قرآنهای زیرخاکی و مدارک علمی و افتخارات تقلبی پی در پی توسط پیروان روسپوتینچینی، تا چندی دیگر باید به جای آچمز اقلیت گلوله در آغوش گلستانی اکثریت مردم ایران، بر گور پدر مردم ایران گل بکاریم
.

خیام ابراهیمی
26شهریور 1400 اموی

   

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...