Monday, March 9, 2020

انتقام قم استبداد از گیلانِ مستقل و آزاد

انتقام "قم استبداد" از "گیلانِ مستقل و آزاد"!
و: معامله بزرگ قرن! توطئه؟ یا توهم توطئه؟ مسئله این است!
"11 قربانی کرونا در جامعه پزشکی و پرستاران، و برگریزان انسانی در گیلان"
این است خبری که باید پروموت شود! خطر جدی است! مردم به هزینه خود، خود را #قرنطینه کنند! آیا این سکانسی از سناریوی #حکومت‌_نظامی ژله‌ای است؟
1- توصیه‌های ارباب امنیتی و رسانه‌هایشان بر واکنش در لانه‌ی موش با مُسَکِن‌هاست.
2- در حالی‌که توصیه‌های کارشناسان مستقل، بر کنش و #تقویت قوای ایمنی بدن با ویتامین‌هاست.
این‌است راز #ترس از لولویی که اگر آنفلوانزا نکشد، کرونا هم نخواهد کشت! چون درصدبالایی از مبتلایان، بی‌آنکه هرگز به اغماء درافتند به دلیل پیروزی قوای بدن(گلبول‌های‌سفید) برطرف می‌شود.
این یعنی ماهی‌گرفتن از آب گل‌آلوده میان توهم و شک‌وشبهه و دوغ‌ودوشابِ اخبار، در حالی‌که کشته‌های #آبان_98 در سردخانه‌ها تلنبار شده و آماری اعلام نمی‌شود و تعداد مبتلایان به #کرونا بسیار بالاتر از آمارهای اعلام شده پس از آزمایش است؛ اما درصدِ کشتار آن بسیار کمتر از انواع دیگر آنفلوانزاهاست! به آمار بالای کشته‌های آنفلوانزای معمولی در سال‌های قبل و امسال در امریکا نظری بیندازیم.
فرق کرونا با دیگر ویروس‌های آنفلوانزا در این است که برای آن  2درصد مبتلایان ضعیف با بیماریهای زمینه‌ای، درمان ندارد. اما موضوع این است که بدن اکثریت جامعه که از وجود آن بی‌خبرند به دلیل مقاومت قوای بدنی، آن را دفع می‌کند و خود بی‌خبرند!
آیا پشت این هجمه‌ی رسانه‌ای، اگر نگوئیم عزم یک مافیا نهفته خوابیده، آیا یک توافق جهانی بین قدرت‌های شورای امنیت نهفته است؟
از خود بپرسیم چرا #هندوستان و #روسیه و #پاکستان از این بیماری در امانند؟ اما #چین و #ایران و #ایتالیا به آن درگیرند؟ و چرا برای باور پذیری این ایپدمی کشنده در جهان، در اینجا و آنجا جسته گسیخته تبلیغ می‌شود؟ اما کشته‌هایش بسیار و بسیار کمتر از آنفلوانزاهای دیگری است که شهری قرنطینه نمی‌شود؟
و چرا قم(کویر استبداد)، از مردم استان گیلان (شالیزار استقلال و آزادی) انتقام می‌گیرد؟
شاید این عجیب و خنده‌دار به‌نظر رسد! اما آیا مردم از پشت صحنه خبردارند؟! اینکه چرا روحانی مدام می‌خندد؟ و پوتین و ترامپ ککشان نمی‌گزد؟
فکر کنیم چرا نظام سلطه با این #فرشته‌_نجات، خونسرد و خوشنود است و به مردم کل کشور اینترنت رایگان هدیه داده تا 14 فروردین در خانه بنشینند اما از ابتدا قم را #قرنطینه نکرد؟! نه اینکه نفهمید! چه بسی آنها در این بحران‌های زنجیره‌ای به‌جای حکومت‌نظامی سنتی، اینک به ترسی عمومی و خودخواسته‌ توسط موش‌ها در سوراخ‌ها نیاز دارند. فقر و تورم در شب عید و تنلبارشدنِ مطالبات روبنایی و بنیادی تا تغییر قانون‌اساسی و از دست‌رفتن یک ارباب بومی لاجان در چنبره‌ی اربابان عالم برای دوشیدن خون ملت‌های آچمز در دهکده جهان و نیاز به تنفس و تثبیتِ نظام سلطه برای استقرار #حکومت_نظامی_ژله‌ای، که پیش‌تر بدان اشاره شد.
آیا این است #معامله_بزرگ_قرن؟
باید در پی منابع خبری در رسانه‌ها بود! چه قدرتی مواد اولیه را به رسانه‌ها می‌رساند و هدف تولید و پروموتِ آن چیست؟
از نمونه‌برداری میدانی و تجزیه‌ی نکات مشترک، می‌توان ترکیب میان خطوط را خواند.
باید هشیار بود!
آیا نظام سلطه، در حال تسویه‌حساب برای آچمزِ غیرخودی‌هاست؟
توطئه؟ یا توهم توطئه؟ مسئله این است!
آیا این همان معاله بزرگ قرن نیست؟
تاریخ قضاوت خواهد کرد که آیا فلسطین، معامله بزرگ قرن بود؟ یا معامله بر سر ایران و بین قدرت‌های برتر جهان است؟!
خیام ابراهیمی

18 اسفند 98

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...