چون ندیدند حقیقت، رهِ افسانه زدند!
از بدل انسان تا بدل گوهر عشقی و معنای اصلاحجلبی!
چون
ندیدند حقیقت، رهِ افسانه زدند!
از بدل انسان تا بدل گوهر عشقی و معنای اصلاحجلبی!
1. اصلاحطلبی یعنی چه؟
امروز با سند به شما اثبات میشود، که #اصلاح_طلبی یعنی
#مالهکشیِ دروغ
و جنایت. یعنی جنایت را با آویزانی به جانی و با دروغ برای حوالی ناف خودت اصلاح
کن! اگر نشد به مصداق اشداء علیالکفار، بزن با فضلهدانت مگسِ مزاحم را دورِ
شیرینی حذفش کن! تا از تبارِ"رحماءبینهمِ" در ولایتی شوی که به حکمحکومتیِ
رییس قبیله، باید به حال نزارت #خون_گریست! یعنی
تخمِ دروغ توی همین عبارت پرورده و عمل آمده و شکوفا شده! وگرنه قبلتر توسط معمار
کبیر و جانشینش، ادب و آداب درندگی و بیحیایی، قانونی شده و کل فرقهی راهزنان
همواره تکلیف عبادیشان را ادا کردهاند!
آنها پیشنماز بودند! دیگر از پسنمازی چون #مهاجرانی و
این سناریست تخریبچی فیلم دروغهای گوهرعشقی، به نیّت حذف هویت و حیثیت هر غیرخودی
غیرولایی، چه توقعی است؟ آنها تمامی یک ملت غیرخودی را مگس میبینند!
اساسا بزرگترین دروغ و عوامفریبی این است که وزیر ارشاد، خودش غیرقابل ارشاد باشد!
گردان
تخریبچیان هویت:
پیرو فیلم تخریبچیان حیثیت و آبروی مادران فرزند از دست داده، پرفسور #مهاجرانی که
در عالم معنا برای خودش ناخدایی است مستضعف و متکبر، طی توئیتی رویکرد صدا و سیما
را در باب مستند گوهر عشقی، هوشمندانه دانست و در راستای ماله کشی و اصلاح دروغ
بازجوخبربذار، فرمود: آن مادر داغدیده داشته میرفته #نوبت_سوم واکسنش
را بزند؛ نه #نوبت_دوم! (معلوم
نیست از باب پیشدستی و از شدت شوق خوشخدمتی مثل قاشق نشسته این رو از کجاش
درآورده بود؟!... نوبت سوم؟)... که البته از باب نهی از منکر متعاقبا با دو توئیت
روشنگرانه و مستند حقیر، حضرت عطاء الله به خطایش پی برد و #بلافاصله ما
را بلاکید!
این #بلافاصله شبیه
همان قید تاکیدی خبربذاره توی فیلم بود که گفت: بازیگر دستمالرسان (یعنی راننده)
بلافاصله ماشینش رو پارک کرد و دستمال کاغدی آورد و اینو چند بار تکرار کرد در
پلاتوی خودش! لذا فهمیدیم که بازیگر ناشی، طی دو برداشت یکبار شتابزده دستمال
کاغذی را فراموش کرده بوده بیاورد و بار دوم فیلمبرداری شده و این سوتی در فیلم از
دست فیلسماز گردان تخریبچیان عمار در رفته. لابد او هم مثل ما گرسنه بوده سرش عین
گوهر عشقی گیج رفته. این از بازیگر ناشی. اما بازیگر حرفهای نقش بانو گوهر عشقی
علی رغم اینکه خوب افتاد زمین، الحق که قدش مثل راننده، خیلی درازتر از مادر
داغدیده بود!
.
2. شهره قمر جای گوهر(شایعه یا واقعیت؟)
انقلابیون دوآتشه شایعه کردهاند که بازیگری حرفهای که نقش مادر داغدیده(گوهر
عشقی) را بازی کرده، هنرمند ولایی #شهره_قمر است!
از دید براندازان انقلابی لابد کارگردانش هم باید #بهروز_افخمی باشد.
چون بعید است که دهنمکی به این رذالت تن دهد!
به هر حال مملکتی که پرفسور مهاجر تواب و همواره خندانش اینقدر باجنبه باشد که
سلاح منطقش حذف حقیقت باشد، وضع هنرمندان همیشه شاد و خندانش نباید از این بهتر
باشد!
اینها باید خوشی خیلی زده باشد زیر دلشان که یا از کاسهی خون اشک مردم مست
میشوند(چون آقا گفته خون باید گریست) و یا پشت سر دختر هنرمند مردم شایعه میسازند
که او نقش گوهر عشقی را بازی کرده! مگر میکآپآرتیست و گریموری باقی مانده در دست
اسپیلبرگ زمان(کارگردان فیلم گوهر عشقی صدا و سیما)، که بتواند از یک موش، یک
دایناسور بسازد؟
والله چه عرض کنم... مملکت ولایی یعنی تقلید کورکورانه از سر تسلیم وگرنه حذف شدن.
و از بس که در این 43 سال زرت و زرت مسائل پیش پا افتاده را حذف کردهاند و ما را
از زندگی بلاک کردهاند، پرفسور ولاییاش هم لابد دارد تقلید مقدس کورکورانه میکند
و تا حقیقت تلخ را مینوشد بدمستی میکند و به جای حل مشکل خودش، میزند طراح مسئله
را حذف میکند!
.
3. پرفسور مهاجرانی از سویِ ارحمالراحمین بلاک شده!
پرفسور مهاجرانی توئیت زده بود! فیلم مستند صدا و سیما رویکردی هوشمندانه داشته و
گوهر عشقی داشته میرفته نوبت سوم واکسنش رو بزنه!(یعنی به مادر داغدیده انگ دروغ
زده این پرفسور هوشمند)
اندر باب سوتیهای فیلمسازان گردان تخریبچیان ولایت به ایشون عرض شد:
مامور اورژانس به دروغ گفت: گوهرعشقی گفته میخواسته بره واکسن نوبت دومش رو بزنه!
بازجوخبرنگار گفت: اما ادعا کرده داشته میرفته امامزاده. مامور گفت" امامزاده
اون وره نه این ور(طرف مخافلش).
یعنی انگ دروع به مادر داغدیده با دروغ آگاهانه برای فریب مخاطبین!
به آدرس مراجعه کردیم تا به عمق استراتژیک علم علما دست پیدا کنیم.
فهمیدیم:
اول1: هر دو یک وَرِه
دوم2: نوبت دوم واکسن رو تابستون زده بوده
سوم3: مهاجرانی هوشمندانه اومده ماله بکشه؛توئیتزده: نوبت سوم واکسنشبوده!
رویکرد صداوسیما هوشمندانه است!
چهارم4: وقتی تذکر دادم که فیلم دو برداشت داشته! یه بار راننده با دستمال
اومده از سمت ماشینش، یه بار بی دستمال... و این رو اشتباها دو جای مختلف نشون
دادن.
پنجم5: کارگردان بخشی از فیلم واقعی پذیرش گوهر عشقی رو با پانسمان، به
بخشی از فیلم فیک بازیگر بدون پانسمان هنگام ترخیص چسبونده و این تناقض از دستش در
رفته.
.
منو بلاک کرد! به همین راحتی...
.
ششم: نتونستم با سند و از روی نقشه بهش نشون بدم: هم امامزاده و هم سالن محمدی
یه وَر بوده نه دو وَر...
لطفا دوستان اصلاحطلب از پرفسور مهاجرانی بپرسن:
چطور یه آدم کمهوش میتونه تشخیص بده رویکردِ صداوسیما هوشمندانه بوده!؟ و به چه
حقی ایشون پس از فهمیدن اینکه گوهرعشقی نوبت دوم واکسنش رو زده، به جای توبه از
قانوناساسی خدعه ، توی سناریو دست برده و کرده نوبت سوم؟
اصلا صرفنظر از تشخیص اینوَر و اونوَر که هر دو یه وَرَن، چرا ایشون یِهوَرانه
منو بلاکیده؟
.
4. استاد تیزهوش و هوشیار و هوشمند!
خیلی
هوشمندانه، پس از فهمیدن سوتیهای کارگردان
در فیلمی متقلبانه برای تخریب و بدنام کردن یک مادر داغدیده
بهجای توبه از هوشمندانه دانستن رویکرد صداوسیما و تقبیح آن،
و بهجای توبه از ماله کشی و تقلب خود در ماستمالی کردن خطای سناریو در باب اتهام
عزم بانو عشقی برای واکسن نوبت دومی که قبلا زده بود، به نوبت سوم در کلام عرفانی
شما(بدون علم) ما رو بلاکیدید! تا دروغ بودن آن سخنرانی مجلس ششمتان قطعی شود! تا
حالا میشد گفت شما و عزیزانتان گروگانید و راهی ندارید! اما واکنش به یک توئیت کشف
حجابتان کرد و عورتتان هویدا شد!
و سعادت یار نشد اضافه کنیم: در محل ضرب و شتم بانو گوهر عشقی(در خیابان علی
احمدزاده)، هم امامزاده و هم سالن محمدی یهوَرِش بود؛ نه دو وَرِش
چون اونی که مقصد رو نادرست حقنه کرد
مسیر راه رو هم به کژراهه نادرست نشون داد و خدعه کرد!
ارادتمند: یکی که خونش توی رگ شماست.
خیام ابراهیمی
27 آذرستان مالهکشان
.
پ.ن:
فکر کنم آخرین سوخت ما تموم شد دیگه. حجت هم که پیشتر تموم شده بود! این یعنی غیبت
کبری تا آزاد کردن غول چراغ جادو و رهایی همه از این دخمه.
No comments:
Post a Comment