Tuesday, May 1, 2018

جمهوری بدون جمهور


داعش که شاخ و دم ندارد!
رحیم پور ازغدی: ما کشته دادیم و سوار شدیم! شما هم کشته بدهید و انقلاب کنید!
(عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظریه پرداز و ایدئولوگ نظام)
صدایش از جای گرم بیرون می‌آید؟ یا زده به سیم آخر؟... به نظرم قانونا و در راستای سیاست‌های کلی نظام، هر دو... به هر حال بر خلاف آنها که با پنبه سر می‌برند، خوشبختانه این دار و دسته، بنا بر نقش بنیادی و قانونی شمشیر را از رو بسته‌اند و تکلیف را روشن کرده‌اند!
آنها به زور منابع ملیِ قانونا انحصاری، تکلیف اکثریت ملت غیرخودی را روشن کرده‌اند!
براستی میکروب‌های طاعونی و نفوذی روسی و پیر استعمار، به تن پاک وطن را کدام دارو درمان خواهد کرد، جز آتش؟
جمهوری بدون جمهور، پشم ریش چرک متجاوز زورگیر و دزدی چون تو هم نیست گنده‌گوخان‌بک!
اینها از کدام ژن برتر معلول عصرحجری و داعش‌مسلکند که علی‌رغم شعار کاذب و عوامفریبانه‌ی پرچم‌به‌نیزه‌های قانونمدار، به افتخار خدمتکاری و پیمانکاریِ ملتِ کارفرما، اگر قرار باشد ملت ایران بر ایران حاکم باشد، آنها قصد کرده‌اند که ایران را به ویرانه و زمین سوخته تبدیل کرده و تحویل صاحبانش بدهند!
براستی از این دیوانه‌های روانی کدام دیوانه‌های روانی حمایت می‌کنند که اینگونه اقتدار آتش به اختیاران متجاوزی چون خود را باور کرده‌اند، اما مقابله به مثل شریکان خاک مشترک را باور نکرده‌اند؟
چرا بازیگران و شریکان دزد و رفیق قافله و ژنهای برتر ویژه‌خوار سبز و بنفش، علیه این براندازان ملت اقدام جدی نمی‌کنند؟ تا ایشان در فراغ بال به تاکتیک نصر بالرعب دامن زنند؟
چرا پیروان مزدورِ اصلاح‌طلب که از خون ملت چاق شده‌اند، این وقتها در کنار شعارهای بادهوایی خود در میدان عمل در مقابل این بی شرف‌ها، سکوت اختیار کرده و شرف خود را فراموش کرده‌اند و صدایشان درنمی‌آید؟ و یا این زورگیر سرگردنه‌ی بیسواد رانتی را که مدرس دانشگاه هم هست را از مفتحوری از خون ملت باز نمی‌دارند؟
این بیسواد هیئتی که با زورگیری گوشتی، خود را به دانشگاه چپانده و خود را مدرس دانشگاه هم می‌داند، هنوز نمی‌داند که جمهوری بدون جمهور وجود خارجی ندارد!
پس افتخارش بدون جمهور به کدام باد هواست؟ به زورگیری؟ یعنی از زور ملت بالاتر هم داریم؟
آیا جهان نباید از توی گاومیش عصرحجری و غیرمدنی و غیرپاسخگو به نظارت ملی، اگر به بمب هسته‌ای مسلح باشی بترسد؟
اسلام که لقلقه‌یِ زبان ابوبکربغدادی و بن لادن هم بود بینوا...
براستی کدام قدرت مالیخولیایی و لاجان و بی‌دانشی از ترس براندازی جهل خود، به این فندوق مغزها میدان داده، جز قدرتِ مؤثرِ برآمده از قانون اساسی؟
در باد سلطه‌ی قانون اساسی متکی بر زورگیری عقیدتیِ استعماری است که چنین بی سر و پاهایی به حکم حکومتیِ #آتش به اختیاریِ زورگیرانه، در امنیت میلی، برای خود جواز ویرانی ایران را صادر کرده‌اند!
آیا کک هیچ آزاده‌ای با حضور یک لحظه‌ی این لمپن‌های مؤمن به راهزنی و زورگیری، گزیده می‌شود؟ یا باید زیر سبیلی در کرد تا روز فاجعه؟
آیا رئیس حکومت بنفش و مزدورانش، و اصلاح طلبان مرده، براستی مرده‌اند؟ و یا برای استمرار این حوزه امنیتی اکنون با دمشان گردو می‌شکنند!
از مصادیق تمایز ادعای مردمسالارانه و راستین از عوافریبانه این است که در غیاب نظارت ملی و تشکیلات مردم مستقل از قدرت، باید بصورت عملی (نه پنبه‌ی خونین حرافی و نه سکوتی که علامت رضاست) برادری خود را ثابت کرد!
امروز، سکوت مدعیان ملت، و بی‌اعتنائی در میدان عمل، جز خیانت نامی ندارد!
خیام ابراهیمی
25 اسفند 96



No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...