Sunday, October 17, 2021

قالتاق یا ببوگلابی

قالتاق؟ یا ببوگلابی؟!


1. خشمگینانه میگه: اگر #آلت_قتاله‌ و مشنگی با شش کلاس سیاهه و لکنت در نظام بوزینه‌های جانی، #پاسارگاد #کوروش را همسنگِ قمبلکران ستمگران بخوانَد، چیزی بر مقامِ حقیرِ غلمانیتِ او در #تخت_جمشید استاد #طوسی نخواهد افزود! حتی اگر یک میرزا‌یی برای خشکیِ وجودِ عقیمِ او، #نماز_باران بخواند؛ #میرزایی دیگر پوستین‌شان را قهوه‌ای خواهد کرد! به قولِ ماعِر: تو اگر بیل‌زنِ مجلس غلامانی، حقوق و مقامت را به من بده و زیر عبایِ ملّاعمرِ خودت بیل بزن، تا خودم مجلسِ بزمشان را به یک اشاره بارانی کنم!
میگم: اینا بیمارند و بیماریشون سرایت میکنه! هرگز نذار به ادبیات خودشون آلوده‌ت کنن! این یک تاکتیکِ مسمومِ روسیِه! گاهی که بدجوری زخمی و مسموم میشم، در حدّ جویدنِ خرخره‌شون، یادم میاد که راهِ همزیستی و هم افزاییِ "اکثریتِ گلستان" تنها از دَرآغوش‌فشردنِ اقلیتِ خارها میگذره
.

2. در خیش‌زنی به خاکِ غصبیِ مشترک، از معجزاتِ شیخنا قاقایِ #ابر_آروان چینی، یکی این است که این روزها در آخرین نفس‌ها، با تعویض #رییس_بسیج_رسانه‌ای در کارخانه‌ی مجسمه‌سازی و ماشینِ انسانخردکنی، سرعتِ اینترنت به دورانِ عصرِ حجر در بیابان‌های حجاز و عهد قجر رسیده و هی ریپ می‌زند؛ و فیلترشکنم تنها فیسبوق را باز می‌کند! و طرفه اینکه حتی به #کیهان مفنگیِ شریعتنداری و #ویکی_پدیا و #جی_میل و #یوتیوب هم راهی ندارم؛ مگر اینکه از فیلتر شکن استفاده نکنم(البته دور از جان یوتیوب)! فقط فیسبوق! عجیب نیست؟! چه نفوذِ دقیقی در وی.آی.پی امنیتی و چه تنظیماتی!... جل‌المخلوق!
بگذریم که وزیرِ وَبالِ
#مخابرات دولتِ جوانِ مشنگ‌ها و قاقازاده‌ها، برای رد گم کنی، چاه‌نمایی کرده و گفته: "اینترنت میلی تا سه سال دیگر به بهره‌برداری نمی‌رسد!!! نهراسید ایهاالناس! کل منابعتان واس ماس! آسوده بخوابید و چُرت بزنید و گاهی فحش بدهید و عین برگ‌های پاییزی زیر پا له شوید، تا ما در یک شبیخون مکتبی، وقتی شما بواسطه‌ی تریبون‌های اپوزیسیون، متلاشی و بیهوشید، در #عملیات_مرصاد_ولایی یکهو به همه رَکَب بزنیم و کرکر به ریش تمام بزهای گلّه بخندیم... حالا نخند و کی بخند!... یعنی مردم هی نانِ خشک در ماست همسایه سَقّ بزنند، تا ما بی‌اعتناء به این باد و آن بود، هی کارِ انقلابی خودمان را بکنیم برای صدورِ خویش به بندگانِ درویش و ورودِ عصای معجزاتِ اجنبی به بیتِ مولایِ خویش، تا قیامت."

3. به‌قولِ مُحَلّلِ راهزنانِ وحشی و تازه‌به‌دوران رسیده " استاد دَمَر #پناهیان" از بالای منبر، که وَرغُرونبیده بود: آلتک‌هایِ قتاله(چماقدارانِ لباس‌شخصی) باید زرنگ باشند و با غارتِ غنائم، پورشه سوار شوند و از سَرِ دل‌ضعفه هم که شده، در حریم تحریمِ نان و آب ولایی، پیوسته به ریشِ کفار در حاشیه، در متنِ تجاوز به عنف، هی بخندند و بخندند...! که بهشت از جهنم کردنِ همین دنیای مردم آغاز می‌شود و خنده درمان هر درد بی‌درمان است!

فلذا ای بسیجیان نواله‌خوارِ سایبری، که چون دستمال کاغذی در جیبِ پرچمدارانِ گروگانِ ولایتِ لاکچری، در جهادید! دیر یا زود شما هم یکی یکی چون بادکنک‌های انتحاری و قربانی، پنچرید! حالا هی چون رئیس آلتهای قتاله، آلت قتاله شو تا فصل دولتِ جوانت بِپُکَد!

خود دانید ای دستمال کاغذی‌های چند بار مصرف!

4. در راستای سیاست‌های کلانِ تکسوار چلاقِ قانون اساسی درندگی، و زیر پوتینِ راسپوتینِ سربازان گمنام چینی: در تلویزیون، #بیوک_میرزایی طنازانه، به یک جهادگر داعشی موسوم به #اژه‌ای یا مُژه‌ای(نمی‌شناسمش!) با تپقی هنرمندانه گفته: قالتاق! بر وزنِ قالپاق چرخ کالسکه‌ی ملکه (بنتِ تلکه).
و حالا عده‌ای از شیرانِ بادیه، هراسانند که متهم
#انتحاری، مسلح به چنگ و دندان برود در مسجد شیعیان، زبان و دماغ بیوک را یکجا گاز بگیرد و بکند و بگذارد کف دست اهل بیتش!
به نظرم پیش از روز واقعه، بیوک باید بیشتر و بیشتر توضیح بدهد و این موضوع را دقیقا بشکافد و پروموت کند که وقتی شخصیتی تکفیری و بچه زرنگ و اهل بخیه، همچون یک جهادی داعشی، قادر مطلقه است که از پسِ نفس‌کشیدنِ اسیران روزگار بربیاید و در دادگاه عدل حقّانی، به جای دیالوگ، گوش متهم بینوا را
#گاز بگیرد و بعد هم برود در محل علم و دانش و استدلال، یعنی در دانشگاه، #سوت_بلبلی بزند و نهایتا به‌پاسِ چنین تکالیفِ جهادی، ترفیع مقام و درجه هم بقاپد، لابد باید در حجرات دروس حوزوی در مدارس حقّانی، از همان دوران طفولیت و نوآموزی در پستوهای معرفت، خیلی رویش باز شده باشد و #قالتاق باشد، نه #ببوگلابی!

#قالتاق(بر وزن قالپاق) در سازوکار نظام تکفیری و آتشبیاری و آتش‌به‌اختیاری بصورت سازماندهی شده، تئوریزه شده؛ و یک صفتِ نیکو و پسندیده است؛ نه نکوهیده!... و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین! تا توانی در حق غیرخودی مکر کن و با خدا باش و هر چه خواهی کن! کی به کیه؟!

به نظرم #بیوک_میرزایی باید پاداش هم بگیرد!
دوستان اینقدر به‌دل بد راه ندهند و هی نترسند و نلرزند... خطرناکه
!
اتفاقا حرف
#بیوک_میرزایی خیلی هم محکمه‌پسند است!
در دو روزِ زندگی، چون غلامان و غلمان دور نافِ آقا، قالتاق باش!
برای چرخ‌های کالسکه‌ی ملکه(بنتِ مُولای تلکه)، قالپاق باش
!
وگرنه در روز واقعه، کلاهت پس معرکه است
!
حالیا، خواهی شمر شو، یا حُرّ...یا
#میرزا_رضا_کرمانی بالایِ سَرِ شاه شهید!
فقط مراقب باش، در تنهاخوری، تنهایی در سیمولیشنِ
#تخت_جمشید نکپی!...
که این عمر لرزان، زود بگذرد و... تو مفت باخته‌ای
!
من‌الله التوفیق
!

#خیام_ابراهیمی
24مهر 1400 اُمَوی


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...