Sunday, January 2, 2022

2022

معجزه در یک ثانیه پس از ساعت دوزاده امشب


از وقتی خوابِ روزمان، قانونا تنظیم شده؛ نقشِ بیداریمان دو نیم شده و بخشِ نیمروزی قیلوله‌‌ بر رَخشِ خیالِ شادکامی در شب‌زنده‌داریِ رِخوَتِمان تقدیم شده به چُرت‌های #نورانی یک یلدای تاریخی و این اثبات می‌کند که جهان همچو پارسال و سالیان پیش‌، در جنگ‌های زرگری و نیابتی گردِ دوقطبی #تضاد_منافع کاذب در نبردی نابرابر، به کام شورای بانکداران لندنی و میراثخواران #نئولیبرالیستِ #کمپانی_هند_شرقی در #گازانبر_دوقطبی #دموکرات و #جمهوریخواه است و به کام عسلخورانِ جام‌های بلورین‌فرانسوی و #چینی چینی و سفالین‌روسی و استخوانی‌انگلیسی و سلیکونیِ‌امریکایی و متریال‌های ناشناخته‌ی آلمانی و سوئیسی و سایر شرکاء شرقی و غربی در یک #شرکت_سهامی_خاص_شورای_امنیت_سازمان_دول (نه ملل) به رهبری ملکه زنبورها و فرزندان دانشمند جنایتکامی چون #پرفسور_بانو_لمبتون انگلیسی و #پرفسور_ریچارد_کاتوم امریکایی و #نوادگان_لیاخوف_روسی و کل اجمعینِ گروگانگیران زنجیره‌ای جهانی و آلتهای بومی چون #پرفسور_شیخ_فضل_الله_کوری و #کیازوری و #پرفسور_ملا_کاشانی و #دکتر_مصدق و #اعلیحسرت_ماه و #علم و #فردوست و عالیجنابان و وکلاء #شر_خر_دژمن در مجلسِ اُنسِ مردمسواران گروگان، و #پرفسور_خمینی و #پرفسور_خامنه‌ای و #پرفسور_زهرمار_آهی و #پرفسور_صدیقی و #پرفسور_مهندس_حسن_شریعتنداری و #پرفسور_نوری_بلاء و یک سیاهی لشکر نواله خوار باباقوری گروگان از #علامه_خاتمی تا #جاانداز_روحانی و #پاانداز_مصباح_مزدی و #پرفسور_آلت_قتاله_رییسی و #پرفسور_باجزاده و #داکتر_تریت_کوبیده_پارسی تا #پرفسور_امیر_رقاص_زجرآور_امریکایی و هر چه لوطی و لباس شخصی‌های گمنام منتر... بوده است. چرا؟ چون جملگی مروجِ #قانون_اساسی ویژه‌خواری‌ خواص بین مؤمن و کافر به خویشند!

ساعت دوازده امشب اثبات میکند که به سعی مشکور #هیئت_مؤتلفه و بازاریان مذهبی بریتیش_قلمبیا و #فدائیان_اسلام_سلطانی، جهان همچنان به کام شریکان سردار دانشمند #سپهبد_رزم_آراء نیست... مگر با مردمی آگاه(نه جاهل) در یک شرکت سهامی عام(نه خاص) گرد #منافع_مشترک (نه تضاد منافع) در آب و خاک مشترک از شبکه‌ی شوراهای محلی تا مرکزی با ادبیات ایجابی/جذبی برای تمرین #هم_افزایی (نه رقابت بر اساس #ژن_برتر مافیا در نبردی نابرابر با ادبیات سلبی/حذفی) و مسئولیت پذیری میدانی و نظارت بر سرنوشت عمومی...، تا: امنیتِ سیستماتیک و واقعی(نه مجازی) هر سهامدار، قانونا تضمین شود و جهان به کامشان چون عسل شیرین(نه تلخ) گردد!

وگرنه 2022 با 1022 و 3022 تمایز چندانی جز تنوع در روش‌های دریده‌شدن در سوراخ موش و روزمرگی اتمیزه، و مشارکتِ مجازی(نه واقعی) و بیت‌کوینیِ سلبریتی‌ها به نفعِ مافیای پیمانکارانِ استیج‌های #اهل_بیت_رذالت نخواهد داشت!

در سال جدید به حکم دلواژه‌ها امیدوارم که نقش مثبتتان چون صفر در عددِ 2022 نباشد!

یعنی این آرزو آیا فایده‌ای هم دارد یا نه؟... تنها #تلسکوب_جیمز_وب داند در جَلوَت و خالقِ مونتاژکارش با آلتِ قتاله‌ی میکروسکوپ در فیهاخالدون خَلوَتِ شما... و البته #چین و ماچین روی پیشانی پرفسور بانو #ملکه_بنت_حسن و #مالک_مکرون #آل_فرعون!

جام سرخ تمامشان خالی از خون #بینوایان که در آن ساعت در خواب خوش درون #بی_آر_تی به صبح آزادی و استقلال و رهایی از دریوزگی امیدوارند!

اجر همگی با سید الشهداء
خیام ابراهیمی

10 دی 2021

  

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...