Tuesday, March 6, 2018

پاسداران قانون ویرانی

پاسدارانِ قانونِ ویرانی، جنایتکارانِ ضد ملتند!
آقایان #خاتمی، و #موسوی!
لطفا ابتدا نوشته‌ پیشین را بخوانید و برای پیراستن خود از مصادره اراده‌ملی در قانون‌اساسی، توبه کنید و جبران مافات! آدرس را درست نشان دهید! راهنما اگر نیستید، برای گمراهی و خفت‌شدن ملتی در دام قانون ویرانگر، چاه‌‌نما نباشید!
سالهاست که #محیط_زیست ایران و فعالانش یکی یکی نابود می‌شوند و ایرانی در دام نسل‌کشی و تصفیه حساب با غیرخودیان قانون اساسی، لقمه‌ی روباه و شغال و کفتار می‌شود و شما هنوز قانون قانون می‌کنید؟!
می‌دانید چرا شمایان فتنه گرید و روحانی یک پارچه آقاست؟
چون روحانی عاقل است و شما بی‌عقل!
چون روحانی هم از توبره می‌خورد و هم از آخور! اما شما ظاهرا از هیچ‌کدام نمی‌خورید و در راه قانونِ آقایِ روحانی، ملتی عقیم را نفله کرده‌ و قانون سلاخی را تثبیت نموده‌اید!
چون "فتنه"، قانون‌اساسی است و قانونمدار فتنه‌گری سوار بر ملتی قانونا اخته که نظارتی بر منابع ملی خود و سیاست‌های کلی نظامِ یکی بر سرنوشت همه ندارد! چون شما آتش بیار همین معرکه‌اید!
شما شریک قانون فتنه و دزد و رفیق قافله‌اید! شریکِ یک جنایت 40 ساله‌! چون آدرس را نادرست نشان می‌دهید! چون ملت را بین این برگزیده‌ی ارباب و آن یکی پاسکاری کرده و در هر انتخابات جعلی برای قانونِ ارباب، بیعت و اعتبار می‌خرید! چرا که قانون‌اساسی، قانون استمرار ویژه‌خواری ویرانگران ایران توسط بصیرتِ تنها یک عقل‌کل است که زیر بارِ وزنِ مغز و کله‌پاچه‌یِ عاطل یک ملت قانونا عقیم، هم کمرِ خود را شکسته و هم در دام بازیگردان استعمارنوین و آقای جهان، کمر ملت و خاورمیانه را!
زلزله‌ها می‌آیند و می‌روند و کماکان مکلفین به عوامفریبی، با یک بی‌حسی مزمن در هر زلزله مقادیری فک می‌جنبانند و بی‌برنامه و هیئتی تا زلزله‌ی بعدی تعهد را فراموش می‌کنند! چون جبهه‌ی اصلی، نه آبادی ایران و ایرانی، بلکه نابودی غیرخودی است: از ملت صغیر گرفته تا اسرائیل کبیر! و تمام هزینه‌ها برای این فتانه در دام فریب ماسون عالم و معماری است حقیر!
#قانون_اساسی
، یعنی قانون راهزنان بدوی که شهروندان مدنی و صاحبان حق را 40 سال جدا از تشکلات مردمی، بصورت تک تک در گور خود خوابانده تا بر سیاست‌های کلی نظام برای صدور خود به غیرخودی و حذف ایرانیان مستقل از قدرت برده‌ساز، بر سرنوشتی یک‌نفره نظارت ملی نداشته باشند و اندیشمندان کاسبش بصورت زنجیره‌ای برای مشارکت در پیمانکاری یک کارفرما، آدرس مشکلات را درست نشان ندهند و درد رعایا را از بی‌قانونی گزمه‌ها بدانند! حال آنکه نظام قانونمدار است و ویرانی ایران نتیجه‌ی اختیار و عمل قدرت مطلقه و تنها سرنوشت‌ساز یک ملت و گزمه‌های برگزیده‌ی ملتزمش...
بی شرفی یعنی باور به قانونِ دزد و جلادِ قانونمدارِ سرگردنه
یعنی خود را به خواب زدن و وطنی عقیم را به سیل و آب زدن
برنامه‌یِ ویرانی ایران توسط طراحانِ قانون‌اساسی و قانونمدارانِ بی‌غم و ویژه‌خوارانِ شیاد، کمر یک ملت را و رهبر قانونی‌ را شکسته و همه را دچار شعارِ پز عالی و جیب خالی کرده است!
آیا آنکه از یک بی‌شرف دفاع می‌کند یک بی‌عقل است؟ یا عاقل؟!
40
سال است که میلیاردها میلیارد ثروت ملی را بدون آگاهی و مجوز ملت، برای تجاوز به حقوق دیگران خرج می‌کنند و ملت بی‌خبرند! آنوقت 14 سال است که پس از زلزله بم، صاحبان حق هنوز در کانکس زندگی می‌کنند و تو باز از زلزله زده‌گان سرپل ذهاب با دو قطره اشک مفتِ تمساح و یک لبخند سرد بازدید می‌کنی و باز خرج روی دست ملت می‌گذاری و موجب استهلاک هواپیمایی می‌شوی که قرار است سقوط کند!
14 سال پس از زلزله بم هنوز برخی در کانکس زندگی می‌کنند!

https://www.youtube.com/watch?v=Jdfvv3U5MXc

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...