Tuesday, November 9, 2021

به احمد زید آباد

به احمد "زیدآباد علیا و سفلی"!
چرا فکر می‌کنی مرغِ همسایه غازه؟ نکنه امنیت دنیا و آخرتت برقرار شده و یک رازه؟
!


از #جنبش_سبز_حسین تا #شورش_زرد_علی ... اینوَری بودی، اونوری شدی؟
موضوع:
#جنبش_زرد آن‌وَر به #جنبش_سبز این‌وَر، دَر؟!... اما آن کجا و این کجا؟ چه شد که تیرتپری شدی؟!
باز از جانبِ
#خوارزم_زیدآباد بـــادِ خوشی وزید و منقلب و صادراتی شدی، که: نظام انیران باید در موضوع #اتهام_تقلب در #انتخابات_عراق نقشش را خوب بازی کند! این چه #پهباد اوراقی بود که مخالفینِ نخست‌وزیر عراق، از خود دَروَکردند؟! آبروی اسلام‌ درخراب‌آباد، رفت بر باد!
...
احمـــــدا
...!
اولا، شایعه شده
#حشدشعبی درست است؛ نه #حشد_الشعبی !
ثانیا
#بیرقِ_زرد_جنگ و حرب حشد و کتائب و حزب‌اللهِ #علی علیهِ خوارج کجا و؟ #پرچم_سبز_صلح #حسین برای گریز از معرکه به ناکجا، کجا؟
شرف آل قلم عنایت بفرمایند که
:
هرچند در مثل مناقشه نیست اما شرایط
#اتهام_تقلب و #اعتراض به نتایج انتخابات (باستثناء پهباد)، شبیه سال 88 کشور دوست و همسایه‌ی، عراق است! هر چند اوشان مجوز تظاهرات میدهند اما ایشان مجوز نمیدهند، تا بهانه‌ی سرکوب تا انقلاب بعدی، قانونا اسلامی بماند! هر چند رهبر جنبش اینور به‌جای حضور در مراسمی با مجوز نماز جمعه، بدون مجوز با حضور در بن بستِ خیابان‌ها، بهانه‌ی قانونی و شرعی قلع و قمع را به دست سربازان امام زمان(عج) داد!
یعنی اگر دوشاهی هوش و سیاست و صداقت داشت، خیلی راحت می‌توانست با
#لبیک به دعوت رهبر مسلمین جهان در #نماز_جمعه، در تمام شهرستانها #اکثریت_گل_بدست را گرد #اقلیت_گلوله_در_نهاد بنشاند، تا در مقابل چشم تاریخ و جهان، اثبات کند که #سند_اکثریت گرد اقلیت این است! این اکثریت و این هم تمام همتِ اقلیت!
اما دریغ از یک
#مثقال مغز #فندوق!
دقیقا در زمین دژمن کینه‌جوی خویش بازی کرد! چون این حرکت خطا را در شطرنج قدرت، از
#اتاق_فکر_روسی به #اتاق_ذکر_طوسی مخابره و با تائید #هیئت_مؤتلفه از #اتاق_فکر_بی_بی_سی، این نقاش آوانگارد را #هدایت_نرم کردند که تندی هول هولکی در نیمه شب با مشت و #زیرشلوار بپرد بیرون به نیت ترکاندن آن #کینه_شتری علیه پسرعمو در پیاده رو!
از #خوئینی‌ها بپرسید! سعید حجارشان تائید خواهد کرد
!
...
فقط دولت آنها ابزار و ادوات و آلاتی رحمانی و ولایی، همچون #کهریزک و #شیشه_نوشابه و تهدید خانواده به دریده شدن و #تک_تیراندان #دراگانوف و #سیمونوف، ندارند! اما الحمدلله‌منه یک جنبش #زرد_موشکی با حمایت نیروهای اجنبی دارند که اینجا پوشکی‌اش هم موجود نبود! (البته اتهام می‌زنند که یواشکی‌اش را بود! پس #حسین_اوباما(ع)، کی بود؟!... نمی‌گویند که آن سیه‌کار تیغه‌ی دموکرات #گازانبر_ملکه و استاد دامچاله‌ای بود که تیغه‌ی دومش بازیگری چون #بوش جمهوریخواه در حمله به عراق بود!) یکی شل می‌کرد و یکی سفت می‌کرد در این آتشبیاری و آتش‌به‌اختیاریِ دلخواهِ رهبرِ آتشبازانِ آتشین‌مزاج بومی و انتحاری
!

در نظر بگیرید: اگر در جنبش سبزِ اینوَر، عراق یا پاکستان یا طالبان، می‌خواست با مسلح کردن معترضین به نتایج انتخابات، برایشان #پهباد هم بفرستند، تا ترتیبِ کاخنشین مرمر را بدهند!

التماس دعا داریم چون و چرا در نیاورید که قیاس ما با اونا و اونا با ما قیاس مع الفارق است و ما یک فقره رهبر خودسرِ مسلمین جهان داریم؛ اما آنها ندارند!
چطور چون‌چونکبازی اینها ایرادی ندارد اما چون‌چونکبازی آنها اَخ است؟
مسئلتن
:
فرمودند: آیا امارتِ جمهوری اسلامی، برای این سناریو در عراق آمادگی دارد؟
پرسش این است: آیا حضرتعالی قانونا رخصت میدهید که عراق برای دخالت در اوضاع ایران آمادگی داشته باشد؟ و یا صدور انقلاب از محل خون غصبی مردم بینوا، تنها حق قانونمداران ولایتِ شماست؟
این چه مصیبتی است که کسی وجود نمیکند از این #ویروس_قانون_اساسی_طاعون #توبه کند؟
ظاهرا تمامِ غنائم این مذهب درنده و متجاوزِ عصرحجری داعشیان و طالبان شیرین است، اِلّا بخش تلخِ #توبه و #شورای فراگیر مردمی‌اَش؟
!

بابا ای وَلله و اِی دادِ بیداد... احمد زیدآباد!... تو همواره شریکِ قانون اساسیِ دزد بوده‌ای رفیقِ نیمه‌راه یک قافله در غمباد!
تو هم قانونا متجاوز بودی و با ما نبودی هرگز
!
بازیگری اَندَر سناریوی #حزب_مؤتلفه اندر حزبِ بـــاد
!
هر روز یک مقاله در حاشیه، برای حواس‌پرتیِ قربانیان در این حضیض... غوره نشده در متن، چون مویز... #امنیت_میلی برقرار است، عزیز؟!... تاس بعدی را در پنبه‌نامه‌ی #کلمه برای شمشیرِ تیزِ ارباب، خیلی ریز نریز... کمی درشت‌تر، جفت شش بریز!... قانون اساسی گرگ، همواره قدردانِ چوبدار و چوپان است
!
خیلی شیک و قانونی از قانون اساسی گرگ، توبه نکن! گوش شیطان کر، می‌شوی بی آب کباب و بی نان و شراب و بی‌روزی و تمیز
...
فقط برای بره‌ها، اشک تمساح نریز
!
من‌الله التوفیق
...
.
#خیام_ابراهیمی
17آبان1400 اُمَوی

  

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...