Sunday, January 19, 2020

خوانشی از آخرین سخنرانی

خوانش خط امام و مستضعفین در #آخرین_سخنرانی
(کوبیسم مقدس از تئوری تا عمل)

سخن روز: "کوبیسم مقدس از تئوری تا عمل، یعنی: هنرِ استشهادی قیمه‌کاری غیرخودی، در چاردیواری، اختیاری! که اگر نمی‌خوای، آزادی و هِررّی!"(نوکر مردم)
خط امام و مستضعفین، صف اوّل دارد و صف دوم و چندم تا جمیع‌الاجمعین.
بفرموده: خط امام یعنی خطِ بی‌مرزِ #رزمندگان_بدون_مرز سپاه قدس، یاریگر مستضعفین منطقه(بی‌‌اذنِ دولتشان)؛ که آغازش از بالارفتن از دیوار سفارت بود به‌جای دیپلماسی و دلالیِ مقدسِ تحریم مستکبرین، تا تحریک ارتش عراق علیه صدام پیش از جنگ تا تحمیل جنگ 8ساله در تحریم مقدس مستضعین، که همانا ورژنِ بدیع و نوین مستضعفین‌اَش امروزه اولیاء‌اند و نه مردمی که میزان عمل حکومت برترش به امنیتِ رأی ابترِ روز اولش بود؛ آن‌هم در چنبره‌ی قانون سلطه‌ای که یکبار نخوانده مغبونش کردند و غبنِ 98/2 درصدشان در قرارداد خدعه، باطلش نکرد تا همین امروز! البته این "حقّ یکجانبه" منحصر به خط تخریبی امام در دولت‌های دیگر است، نه حق دولت‌های دیگر در بیتِ تخریبچی نظام؛ مگر به حکمِ بی‌مرزِ حکومتِ زورگیر اعظم که صاحب تخم طلاست در دامن استکبار.
اینکه قلداران عالم چرا به این زورگیرانِ خودخواسته تن می‌دهند، برمی‌گردد به نیاز سیستماتیکشان به آتشبیاری برای آتش‌به‌اختیارانی چون خود.
صد البته عقوبتِ "امنیتِ همیشه‌جنگی" در بحران و تنش برای #ملت_غیرخودی، به جای هم‌افزایی و صلح با تمام سهامدارانِ نخودی، که سیلیِ ولاییِ والایی است بر مخالفین ولا و عامل جنگی است مبتلا به #تروریسم مقدس با دلالیِ وکلا! و دامنه‌اش لابد از ترور ناجوانمردانه‌‌ی سردار جنگآور تا ترور جوانمردانه در مکتبِ هیئاتِ #کوبیسم_مقدس و تابلوی مثله‌ی گرونیکای مام میهن است و فرزندانش، از #برلین تا #نروژ و اقصی نقاط عالم امکان، تا حواشیِ بن‌بستِ صفی‌علیشاه در آزادراه شیعه‌ی صفویِ درباریان ناقلا در جبرجغرافیای کرب‌وبلا تا قدس!
بفرموده: "با فرمانده‌ی تخریبِ برون‌مرزی، از روبرو نبرد نکردند! از آسمان زدند و او را دزدانه و بزدلانه، هنگام مأموریت فرضی جنگی رزمندگان برون‌مرزی، با پهبادِ بی‌سرنشین در هوا کردند!" و البته نه به مذهبِ کاردآجین و رو در رو، همچو فرخزاد و بختیار و شرف‌کندی و قاسملو و فروهر و پروانه و مختاری و سایر بندگان رب‌العالمین که مثله شدند در آوارگی برون‌مرزیِ قوم سرگردان و در بی‌پناهیِ درون‌مرزی و در متن پروژه‌ی قتل‌های زنجیره‌ای در امنیت خانه و در مقتدرترین سامانه‌ی سوراخِ مأذون آنوسی و مافوقِ امنیتِ روسی، اندر همین کاشانه!
خط امام، حکم اقتداء دارد
صفوفی به کامِ فتوایِ یک مقتدا دارد
صف اول، صف نوکرانِ اولیایی که مستضعند
صفِ دست بر زانوان و فرمانبرانِ فرمانده و سرورانِ بالای سرِ سرانِ سربه‌زیرِ سه قوا
یکی چشم بسته بر زمینِ سجده و یکی سر به آسمان و هوا
یکی در تقلای برجام و دویدن نافرجام در قضایِ حاجتِ آن امر کذا
یکی محمود دروغ‌های گازانبریِ بی‌سرانجام و بازیگر سکانس اول برجام آقا
یکی محسن همیشه کاسب و یتیم شهید زیرآبی در استخر فرح دیبا
صف دوم و سوم و سایر صف‌ها، محافظین اینسوی و آنسوی نرده‌ها
مامورین زیر و زبر و میانی و سایر بنده‌ها در #امپراتوری_تقیه و دروغ، سرجمع با چرتکه‌ی خرابِ کشتگان مرموزِ #آبان_98: با حضور میلیونی 30 هزار نفره از ملغمه‌ی سربازان گمنام و پنهان و پیدای قمه و تعدادی قیمه‌خور و گروگانِ گروگانگیر که آوارند بر سر مردمِ آواره و توده‌ها...
خزعلی نامی اما همچو دودی در چراغ جادوی غولی در چنبره‌ی چهل دزد بغداد و عصای موسایی در تکدست علی بابا.
خوانشی بود از آخرین همایشِ اقتداء در رونمایی نمایشی از اقتدارِ خط امام و مستضعفین از همان ابتدا.
خیام ابراهیمی
29 دی 1398




No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...