Tuesday, January 28, 2020

بجنگ تا نجنگیم

بجنگ تا نجنگیم
(از بلوف و #رجز_مقدس تا نعمت عقوبت جنگ هوایی)

فکر می‌کنید اگر جنگ هوایی بشود، دشمن بجز کویر لوت و وحوش حاکم بر سلامت ایرانیان، کجاها را خواهد زد؟ مطمئنا برخلاف مردم مردم کردنش، به خاطر اعتبار جهانی خودش هم که شده زورش نمی‌رسد مردم را بزند! مگر اینکه نظام این زحمت را متقبل شود!

خمینی: جنگ یک نعمت است! (بویژه هوایی آن در این روزها)
این روزها در آرزوی جنگی بدون خونریزی از ملت بینوا، لحظه شماری می‌کنم!
#رجزخوانی یکی از رهنمودهای رهبر فعلی نظام سلطه در ایران بود که سال گذشته به شاعران بیت‌المال توصیه شد! از سویی سردار اقتصادی گروگانگیری و گروگانفروشی هم که در رجزخوانی استاد اعظم است، جان می‌دهد برای دادن بهانه به دست دشمن! پس: ویژه‌خواران و خونخواران لاکچری پیمانکار نظام سلطه، این بلوف " #نه_به_جنگ " را گنده نکنند! چون جنگ یک نعمت است!
نظام سلطه 40 سال است به جهان اعلام جنگ کرده است!
آنان که براستی مخالف جنگند، باید فتنه‌ی اصلی را کور کنند!
اگر در مقابل این رجز جنگی کاسبکارانه، واقعا جنگ بشود، آن جنگ، جنگ هوایی با نظام سلطه است، نه جنگ ناممکن زمینی با مردم! جنگ در کدام مرز خاکی؟ بنابراین در چنین جنگ غیرزمینی، بدیهی است که کسی جز ایادی نظام سلطه، مردم را نخواهد کشت! و بالاخره تکلیف مردم با نظام سلطه معین خواهد شد! بویژه که در چنین شرایطی به قول معمار خدعه: "جنگ یک نعمت است!" (بویژه جنگ هوایی با اهداف غیرمردمی). مانده‌ام این کحایش بد است که برخی به چنین جنگ مقدسی، نه می‌گویند!اما اگر در نتیجه‌ی این جنگ تحمیلی توسط نظام سلطه، پیروان راه امام خدعه بخواهند از مردم انتقام بگیرند و خودشان به نام دشمن مردم را بکشند، دیگر عقوبت، شبیه #هواپیمای_اوکراینی نخواهد بود! بنابراین چه خوب که یکبار هم که شده به #رجزخوانی_رهبر اعتماد کنیم که گفت: جنگ نخواهد شد! پس بیهوده مترسک جنگ را برای داغ کردن معرکه‌ی #بیعت_انتصخاباتی داغ نکنید!
اما آیا #قول_سدید و مقدس رهبر، یعنی ما از جنگ واقعی و رودرور با دشمن می‌ترسیم، چون اهل عملیات تروریستی و بزن و در رو هستیم؟!
بر این مبنا، اگر این بزن و در رویی منجر به نعمت جنگ، عملیاتی شود، آنگاه نه از تاک ماند نشان و نه از تاکنشان. و مگر جنگ نعمت نیست؟!
و جای خوشوقتی است که در تقسیم خون تاکستان، ملت نه تاک دارند و نه تاکنشان.
مرگ تدریجی مردم در تحریم تحمیلی 41 ساله به دلیل سیاست‌های کلان قانونی و تک نفره است نه تصمیم سازی مردم! و جنگ هوایی موجب خواهد شد بالاخره به این تحریم سنتی پایان داده شود. چون یقینا مردم سلحشور ما پیروز میدان خواهند شد!
شترسواری دولا دولا نمی‌شود!
جنگ 41 ساله برای ملت قانونا عقیم و محروم، جز شکنجه و مرگ تدریجی ثمری نداشته و این یکی هم رویش. من فکر کنم در چنین جنگی، تنها دلالان صادراتی تحریم و جنایت و پیمانکاران خون‌فروشی در اقصی نقاط عالم از اروپا گرفته تا کانادا و البته ارتش سایبری لایوگذار در پوستین اپوزیسیون، ضرر خواهند کرد! آنها به این نکته خوب واقفند!
و البته بعید می‌دانم با دشمن واقعی مردم جنگی درگیرد! چون اربابان جهانی همواره به یک ارباب بومی نیازمندند تا همه چیز را تخریب کنند و دوباره خرابه‌ها را از محل خون مردم بسازند!
پس بجنگ تا نجنگیم!
خیام ابراهیمی
8 بهمن 1398

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...