Tuesday, January 28, 2020

نه به پیتزا گیت

نه به #پیتزا_گیت !

"پیتزا گیت" همان نخودسیاه خودمان است برای حواس پرتی و اتلاف توان مردم.
توان و پتانسیل و "استعداد ملی" برای تخلیه باد مطالبات بنیادی خویش چقدر است؟
نقش شما به عنوان بازیگر رایگان نظام امنیتی در انحراف اذهان مردم در تاکتیک "پیتزا گیت" چیست؟
زیر بمباران حوادث و اخبار دوغ‌ودوشابی با دروغی میان چند راست برای غبن و تخریب اعتماد و سرخوردگی و انحراف از مسیر اصلی، چطورید؟ اساسا آیا با بازیچه شدن در طرح ناموقع سناریوهای انحرافی، برای پریشان و خسته و گم شدن در مسیر اصلی موافقید؟ آیا این روزها از رگبار اخبار غریبه متعجب نیستید؟
در تصویر پیوست خلاصه‌ای از تاکتیک امنیتی #هدایت_نرم #پیتزا_گیت بیان شده است!
قرار است هر دم از این باغ بری برسد، تا حواس اذهان عمومی همواره پریشان و پرت باقی بماند تا بادش هی پر و خالی شود! از این ستون تا ستون بعدی! تا گرفتن بیعت در نمایش انتصخابات، تا سرانجام بازی موش و گربه و تعیین تکلیف ترامپ و احیانا امیدی دیگر.
سَرِ اتاق فکر برای پروموت کردن حوادث غیرمترقبه و جنایی، این روزها بس شلوغ است و اگر سرِ سلامت از این بحران برون ببرد، دستمزد اضافه‌کاری و لوازمِ سفره‌ی هفت‌سین سربازان سایبری امسال پررونق است! و البته روی موج تهییج و تهدید و تطمیع و تحقیر و تحمیق، کلی کاربران رایگان به‌عنوان آتشبیار معرکه‌های آتش‌به‌اختیاری هم دارد! چرا که تاکتیک #پیتزا_گیت فعال است! آن هم در تولید گردوخاک و باورپذیری چالشی واقعی(تو بخوان کاذب) در درون نظام، برای گرفتن ماهی‌های تازه از آب گل‌آلود! از تصادفات اتوبوس و قطار تا فرود هواپیماهایی که به دیوار همسایه برخورد می‌کنند تا تجاوز و کوپن طلاق و مجوز عقد چند زن و خودکشی و آزادی مصلحتی #شعله_سعدی و وخامت اوضاع #نوری_زاد و جنگ و گریز در گستره جهانی و داخلی و بالاخره دستگیری #امیرتتلو...که همه در راه داغ کردن معرکه‌ی تجدید #بیعت در نمایش انتصخابات مشروعیت، مین‌گذاری شده‌اند!
فکر می‌کنید چند میلیون سناریو و پرونده‌ی دیگر می‌تواند رونمایی شود تا شما وقت داشته باشید به همه‌ی آنها بپردازید و موضوع اصلی را فراموش کنید؟
بالاخره باید یک فرقی بین مردم درگیر و دانشمندان باشد، یا نه؟!
راستی برای انحراف به موضوعات دست دوم و سوم (جز شاه‌کلید هر قفل) چقدر توان دارید؟ و تا کی قرار است نقشی رایگان برای سناریوهای اتاق فکر، بازی کنید؟ آیا عمرتان به ابراز احساسات و تحلیل برای کشف 80 میلیون پرونده‌سازی در این موجسواری امنیتی، قد می‌دهد؟
هشیار باید بود و در دام تنقلات سفره میهمانی ارباب درنیفتاد که در #پیتزا_گیت که این روزها تا روز همایش بیعت در انتصخابات، بازار مکاره‌اش هر روز داغ‌تر می‌شود!
#پیتزا_گیت یعنی هر روز بمباران و پروموت کردن ده خبر آتشین و زرد و بد، روی آوار مطالبات بنیادی و روبنایی مردم. پیتزا گیت یعنی پروژه‌ی حواس‌پرتی مردم آواره و گروگان از بازپسگیری کل خانه، میان هزار زلم زیمبوی نامربوط به سرنوشت واقعی که البته از متن صندوق‌های رأی و مارگیری نمی‌گذرد!
این روزها، با بروز زنجیره‌ای حوادث عجیب و مهیج و ناگوار، به نظر می‌رسد بصورت سازماندهی شده، تکرار ماجرای #پیتزا_گیت در دستورکار است!
از امروز به بعد، در خواب ناز مخالفین #وحدت_در_اپوزیسیون، هر روز باید شاهد یک بمب خبری باشیم.
با "پیتزا گیت" مسموم و منحرف و گم و گور نشویم!
مهم ترین هدف اصلی را که تهیه‌ی "نقشه‌ی راه مشترک است" تا فتح قله گم نکنیم!
خیام ابراهیمی
8 بهمن 1398

پ.ن:
و اینک استاد بومی "پیتزاگیت" دست پیش گرفته تا پس نیفتد!
تسنیم چه می‌گوید؟

دزد برای فراکنی به صحنه ی جنایت بازگشته و خود از روش‌های دزدی می‌گوید:


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...