Monday, June 3, 2019

چاه‌نمایی خودآگاه یا ناخودآگاه شهرزاد میرقلی‌خانی

#گام_دوم انقلاب با چاه‌نمایی آگاهانه یا ناخودآگاه شهرزاد میرقلی‌خان
با عشقِ ترامپ به سلطان بومی که 40 سال با شعار مرگ برای امریکا تخم طلا گذاشته، آقا با یقین به عدم جنگ، چه آشی برای میلیون‌ها رعیت چلاق پخته؟ آیا تقدیر است برای #دولت_جوان موعود، با قلع‌وقمع یاران قدیم، یک ولی مطلقه‌ی جوان به ملت هدیه کند؟
ویدئو‌ی پیوست از دیدِ قاضی شارع، دارای مصادیق مجرمانه است. لطفا با آن بازی نکنید! هدف از این نوشته، خوانشِ تحولاتِ ساختاری مورد نظر نظام، در پروژه‌‌های زنجیره‌ای برای تعویض پوستین است!
خانم شهرزاد میرقلی‌خان، پس از 5 سال زندان در امریکا به جرم خرید 3000 دوربین پیشرفته دید در شب، در سال 91 به ایران بازگشت و ابتدا به‌عنوان مدیر روابط بین‌الملل پرس.تی.وی و سپس بازرس ویژه صدا و سیما برگزیده شد! او همسر سابق محمود سیف (محسن سجادی نیا) عضو ارشد سپاه است که مسئول خرید بنیاد تعاون سپاه در دوران تحریم برای ورود ادوات و آبپاش‌های ضد‌شورش و سلاح بصورت قاچاق با تأسیس دهها شرکت کاغذی، به داخل ایران است!
دو ویدئوی ذیل شامل اخطار به رهبر نظام و افشاگری در مورد فعالیت‌های تحت فرماندهی بیت، توسط#شهرزاد میرقلی‌‌خان با مهلتی تا پیش از #روز_قدس است، برای پذیرفتن 8 خواسته‌اش (از جمله کناره‌گیری از قدرت و واگذاری کشور به ملت و انحلال بیت و برکناری والاحضرت مجتبی و طائب و شرکاء) تا از بیان رازهای مگو خودداری کند! اما به‌علت عدم توجه رهبر نظام به خواسته‌ی وی و صراحت لهجه‌ی خصمانه‌اش در مواجهه با امریکا، اقدام به افشاگری در مورد غارت ملی برای ناامن کردن کشور و جهان توسط اژدهای 5 سر نموده است!
ایشان مسئولیت تمام مشکلات ایران و تنش‌آفرینی ایران در منطقه و امریکا را از رهبر و چهار سر دیگر اژدها یعنی مجتبی، طائب، انگلیس و امریکا می‌داند!
به باورم خانم میرقلی‌خان کلا آدرس را اشتباه نشان می‌دهد!
مشکل اصلی در مناسبات قدرت نهادینه در قانون اساسی است، نه قانونمداران.
مشکل ملت از اقدامات فراملی رهبری برای هرگونه تاخت و تاز علیه منافع ملی نیست! به باورم، مقصر اصلیِ فلاکت مردم ایران، در واقع ساده‌انگاری و جهل مردم و عوامفریبی اصلاح‌طلبان با فریب مردم برای بیعت مردم با قانون اساسی است#اصولگرایان از ذوب شدگان در ولایت در کف خیابان و چماقداران و لباس شخصی‌ها گرفته تا مصباح و عوامل قتل‌های زنجیره‌ای همواره بفرموده شمشیر را از رو بسته‌اند! آنچه به عنوان اختلاس و فساد و غارت ملی و تنش آفرینی توسط رهبر و بیت بموجب اختیارات مطلقه القاء میشود، در واقع جزو اختیارات قانونی ولایت مطلقه فقیه است. کار رهبری هر چه باشد و با هر عقوبتی(حتی ویرانی ایران)، کاملا قانونی است!
مشکل از قانون اساسی و عدم نظارت تمام مردم بر سرنوشت عمومی، با بیعت اکثریت مردم با آن در هر انتخابات نمایشی است که هر بار به درخواست پرچمداران اصلاحات، #تکرار شده است؛ و راه برون رفت کشور از بحران ناشی از ناامیدی ملی و عقیم نگاه داشتن مردم از نظارت عمومی بر منابع و سرنوشت خود، اقدام به عدم بیعت اکثریت مردم با قانون اساسی برای از سکه انداختن مشروعیت قانون اساسی بر اساس خواست اکثریت مردم است که اختیارات مطلقه‌ در قانون فعلی از التزامات آن برای تبعیت تمام مسئولین نظام در 3 قوای غیرمستقل قانونی است. بنابراین از کوزه همان برون تراود که دراوست!
بنابراین با وجود چنین قانونی، با تغییر مسئولین و رهبری نظام، مشکلِ کشور با ملتی بی اختیار در تصمیم سازی سیاستهای هزینه‌بار و کلان از قبیل صلح یا جنگ، حل نخواهد شد! چون همان اختیارات مطلقه به دیگری منتقل خواهد شد! رهبری بموجب بند یک اصل 110 و سایر بندها و اصول مکمل، مجاز است برای حفظ و مصلحت نظام از هر وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف معمار انقلاب، که صدور انقلاب در جنگی بنیادی با غیرخودی است، استفاده کند! بر این اساس مشکل ملت ناشی از مکانیسم سنتی اعتماد به تار سیبیل دایی‌جان #خاتمی ، و قسم حضرتعباس خانعمو #موسوی ، با التزام عملی به قانون اساسی است. قانونی که تعیین سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و نظامی (سرنوشت یک ملت 80 میلیونی) را به یک رهبر داده است و نقش مسئولین سه قوا، در قطار صدور انقلاب به دیار قدس، روی دو ریل چپ و راست، تنها به عنوان لکوموتیوران و خدمه و تداکاتچی و آبدارچی است، که جملگی مسئول اجرای نقشه‌راه آن سیاستها با هر هزینه و پذیرش تبعات و عوارض اقتصادی و سیاسی ناشی از آن هستند و قانونا نمی‌توانند برخلاف آن از مردم سفارشی فراتر از تبعاتِ اختیارات ولایت مطلقه فقیه بگیرند، تا متعاقبا از انجام آن اعلام ناتوانی کنند و بنالند که مقصر رهیری است! خیر! مقصر اصلی ایشانند که در راهی گام نهاده‌اند که در دل با آن نبوده‌اند و به جای توبه از قانون اساسی مردم را به مردمسالاری امیدوار کرده اند که منظور از آن بیعت مردم با یک سالار همه کاره است که قادر است همواره کشور را با ادبیات سلبی-حذفی مبتنی بر تقسیم کشور به مؤمن و کافر و خودی و غیرخودی در شرایط جنگی و بحران نگاه دارد! که متدین بودن و التزام به دین حکومتی بر اساس زورگیری عقیدتی از گهواره تا مدرسه تا گور، از اصول بنیادی بهره مندی شهروندان برای مشارکت در نظام تصمیم سازی برای شرنوشت عمومی بموجب قانون اساسی است! و این همان حلقه ی مفقوده است که خاتمی و موسوی به روی مبارک نمی‌آورند، چون خود ویژه خوار چنین سازوکاری بر اساس منویات معمار کبیر هستند!
.
به باورم شهرزاد میرقلی‌خان، یا به نقش خود آگاه است، و یا بازیچه‌ی یک سناریوی حکومتی-امنیتی و دلخواه، بواسطه‌ی سرافراز در #گام_دوم انقلاب است. فراموش نکنیم که پس از ضبط مدارک خانم میرقلی خان توسط اطلاعات سپاه و تبعیدش به خارج از کشور برای حفظ جان، این سرافراز بود که همان مدارک و پرونده را از سپاه دریافت کرد و در امنیت کامل در دوبی به‌دست شهرزاد رساند!
چه بسا تحولات ساختاری وعده داده شده توسط رهبر، بموجب نقشه‌ی راه در #گام_دوم انقلاب، تغییرات روبنایی و تعویض لباس نظام، با سوزاندن مهره‌ها و تصفیه نمودن مسئولینِ نشان‌دارِ سابق نظام در گام اول باشد تا نظام سلطه با تغییر پوشش در بازسازی چهره‌ی موجه بین‌المللی خود، با یک تیر چند نشان بزنند! آیا آن دولت جوان که اخیرا رهبری وعده‌اش را داد، در راه است؟!
.
نتیجه:
تغییر مسئولین نظام با جابجایی برخی از مسئولین انتحاری سابق و تصفیه‌ی بخشی از سپاه، برای فرافکنی فساد و اختلاسهای داخلی و خلافهای بین‌المللی بر دوش مهره های سوخته، حتی با ورود خاتمی و موسوی و نلسون ماندلا و گاندی هم، بدون تغییر بنیادی قانون اساسی برای انتقال قدرت تصمیم سازی در سرنوشت عمومی به تمام ملت (که عین سکولار دموکراسی است)، این وطن راهی به جایی نمی‌برد!
اما راه آن از صندوق اربابی که همان صندوق 88 و 92 و 96 است، نمی‌گذرد!
راه از حضور اکثریت مردم در کنار اقلیت مشروع با ادبیات ایجابی-جذبی و بصورت مسالمت آمیز در یک میدان امن در میهمانی ارباب میگذرد، که انکار و کتمان آن در منظر تاریخ و جهان ناممکن است!
به باورم راه چنین فرصت تاریخی تنها با یک فراخوان عمومی برای حضور در یک میدان امن بموجب شرایط یک مرامنامه‌ی امید( که پیشتر در همین صفحه ارائه شده)، توسط یک ستاد مشترک اپوزیسیون با زبان حقوقی مشترک و ادبیات مسالمت‌آمیز توسط یک شخصیت کاریزماتیک باز میشود، و البته تکرار و نشستن و برنخاستن تا نتیجه!
خیام ابراهیمی
12
خرداد 1398
1) ویدئوی اخطار
2) ویدئوی افشاگری اول:
3) صفحه‌ی حساب یوتیوب و کل ویدئوهای خانم شهرزاد میرقلی‌خان
https://www.youtube.com/channel/UCJDTcG6a4zsJZ9uekLpiCGA/videos



No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...