Monday, February 3, 2020

اسپره کرونا در جنگ جهانی میکروبی سوم

اسپره کرونا در جنگ جهانی میکروبی سوم

(از توپ #لیاخوف روسی، تا اسپره #ویروس_کرونا در دست مردم عاصی)
این هشدار امنیتی و واقع‌بینانه ممکن است موجب تشویش اذهانِ سلبریتی‌ها و پیمانکارانِ نظام‌سلطه شود، اما همچون روش‌های تمامیتخواهانه‌ی "پیروان #خط_امام خدعه" در #اپوزیسیون، موجب تشویش اذهان عمومی برای گروگانگیری مردم ایران در سال 57 نیست!
1) مقام امریکایی: ویروس کرونا برای امریکا دارای منافع اقتصادی است.
2) نظام سلطه، در فقدان نظارت مردمی، ثابت کرده که قانونا مردم را سوخت بقای خود کرده و پشیزی برای امنیت و اختیار و اراده و هویت مردم ارزش قائل نیست و قادر است هر بلایی بر سر مردم غیرخودی و حتی خودی بیاورد. چون بموجب بند یک اصل 110 تمام مردم و نوکران و مسئولین ارباب در 3 قوا، ملتزم و تسلیم به سرنوشت فراملی ناشی از سیاستهای کلانِ تک نفره‌ای هستند که مردم را در مرگی تدریجی عقیم کرده است تا به پیمانکاران و نواله خواران و گزمه‌های سه قوا فرصت مرده‌خواری بدهد!
3) از سویی، توطئه و چراغ سبز جدید نفوذیان حکومتی در اپوزیسیون این است که مردم را از ترس واگیر و تسریِ ویروس کرونا، از هرگونه حضور میدانی برای استرداد قدرت مردمی پرهیز دهند! یعنی به سفارش #شهرام_همایون و پرفسور #کنگرلو، مردم باید در مانور قدرت اقلیت در خانه بنشینند تا حکومت ایران و شاهزاده دچار مشکل نشوند! هر چند ایشان مردم را بصورت پراکنده به برخاستن در بن بست‌های سرکوب فرامی‌خوانند! البته این پیشنهاد، دلخواه رهبر نظام امنیتی یعنی روسیه به عنوان آلت استعمار انگلیس و استراتژی مافیای قدرت جهانی در ایران است. چرا که ارباب جهانی همواره به یک ارباب بومی نیازمند است که با قواعد یک بازی جنگی و تنش‌آفرین گرد تضاد منافع، آتشبیاری برای آتش به اختیاری ایشان باشد!
این هشدار جدی است که مردم ناگزیرند با فراخوان یک اپوزیسیون متحد، پیش از ناامنی و قربانی شدن گسترده‌تر، با وحدت میدانی اکثریت گرد اقلیت، بتوانند قدرت سرنوشت را به دست گیرند! چون نظام سلطه اثبات کرده است که جان مردم برایش ذره ای اهمیت ندارد و آمادگی کامل دارد که در هر فرصت اکثریت مردم را برای حفظ نظام مافیایی خود که از اوجب واجبات است قربانی کند! اما ایشان علی رغم تهییج تنش در مردم، اساسا شتابی ندارند و منتظر رسیدن میوه‌ای گمنام و خوشه چینی‌ در زمانی نامعلوم هستند! و ضمنا هرگز پاسخگوی این پارادوکس نیستند که چطور بدون وحدت در میان اپوزیسیون خواستار وحدت مردم غیرتشکیلاتی و پریشانند که البته نباید بصورت علمی متحد شوند و تنها وقتی بیرون بزنند که امکان سرکوب توسط نظام مهیا باشد و نشود که مردم بصورت مسالمت آمیز خواست اکثریت خود را گرد اقلیت اثبات کنند! نتیجه‌ی چاه نمایی ایشان این است: مردم گیج و پریشان باقی بمانند تا وقتی جدا جدا خشمشان ترکید، بصورت جدا جدا سرکوب شوند! و صدالبته در 22 بهمن در صفهای جداگانه و متمایز بیرون نیایند، تا نظام بتواند با فراغ بال، با تاکتیکهای هنری، مانور میلیونی خود را میدانی کند! تا معلوم نشود در کنار اکثریت عددی نیستند! در واقع طبق چاه نمایی علمی ایشان، هدف باید حذف و خونریزی اقلیت بصورت خشونت پرهیز و مسالمت آمیز در رؤیایی ناممکن باشد! تا اگر این قانون سلطه نشد، آن قانون سلطه باقی بماند!
نظام سلطه‌ی برآمده از قانون اساسی مشروطه که توانست ذیل قدرت فراملی سلطان قدر قدرت، مردم ایران را به مؤمن و کافر تقسیم کند و مؤمنین را گارد محافظ نظام خویش علیه کفار غیرخودی نماید، عملا در سیر تکوینی و نمادین خود در بهمن 57، توانست سرمنشاء قانون اساسی نظام ملاها قرارگیرد تا با انتقال قدرت انحصاری شاه به ولایت مطلقه فقیه، علی رغم ادعای مردمی بودن، بتواند خواه ناخواه، سرنوشت مردم را در پوستین دموکراسی عوامفریبانه‌ی انتخاباتی، به گروگانی در دست قدرت‌های برتر عالم تبدیل کند! تا جایی که با گروگان شدن ارباب بومی و باج‌های سیاسی به اجنبی، ملتی به گروگان رود! تا جایی که به کرات اختیار و اراده مردم را به قدرتهای جهانی فروختند:
1- وقتی لیاخوف روسی با هدایت آخوندهای درباری و ممدلی شاه قاجار، مجلس شورای ملی را به توپ بست.
2- ماجرای شهریور 20 و تبعید رضا شاه و حکومت شاه جوان بواسطه دولت‌های روس و انگلیس و کم کم قدرت امریکا.
3- نقش #کنسرسیوم_انگلیس_امریکا در ماجرای مرداد 1332 به‌عنوان یک دولت خارجی مداخله‌گر در مناسبات قدرت فرزندان مام میهن در داخل کشور.
4- وقتی پوتین با گروگان گرفتن نظام آخوندها و برای حفظ منافع خود با مجوز تاریخی استعمار انگلیس، منافع مشترک دریای خزر را از نظام ایران باج گرفت.
5- معامله بر سر سرنوشت مردم، بین توپ لیاخوف و اسپره کرونا، همواره به نفع سلطه‌ی حاکمیت زر و زور و تزویر لابی‌ها و مزدوران خارجی و پیمانکاران و دلال‌ها و لمپن‌های تازه‌به‌دوران‌رسیده و سلبریتی‌ها و دلقک‌ها و کاسبکاران خودفروخته‌ی داخلی.
6- تفاوت توپ لیاخوف با اسپره کرونا این است که آن توپ در انحصار لیاخوف‌های روسی بود، اما این اسپره می‌تواند در دست هر شهروند زخمدیده و یاغی که دیگ وطن برایش نمی‌جوشد بیفتد تا کله سگ روسی و انگلیسی و استعمار خارجی، و گزمه‌های مسلح استثمار داخلی در آن بجوشد.
7- با توجه به هولناک بودن کاربرد اسپره کرونا در دست مردم، شاید بهتر باشد سرکردگان و دلالان استعمار و نیز دلالان استثمار داخلی نفوذی در سپاه لمپن‌ها، هر چه زودتر دست از شل کن سفت کن با سرنوشت مردم بینوا و قانونا عقیم ایران بردارند تا خاندان خود را بر باد ندهند! چرا که بازی با حیثیت مردم می‌تواند عقوبتی سخت و فراگیر داشته باشد و هیچ امنیتی برای غارتگران جان و مال مردم و خاندانشان باقی نگذارد.
هشدار:
این یک هشدار امنیتی بسیار حیاتی و جدی است که باید مسئولینی که هنوز ذره‌ای انسانیت در خونشان موج می‌زند، در نظر داشته باشند که وقتی آب از سر مردم بینوا بگذرد، آنگاه هر عقب مانده‌ی جاه طلب داخلی و نیز دشمن واقعی مردم قادر است بر بستر نفرت و خشمی ویرانگر، فرزندان مغبون مام وطن را، با توزیع همین اسپره‌های کشنده‌ی میکروبی و ویروسی، به نزاع‌های خشونتباری برای بروز و تصفیه حساب آن خشم و انتقام و نفرت مسبوق که غیرقابل مهارند، بکشانند! جوری که نه از تاک ماند نشان و نه از تاکنشان. در این صورت حتی خانواده‌های هیچ مسئولی در اقصی نقاط عالم از ترکشهای اپیدمی انفجار نفرت و انتقام مصون نخواهد ماند! چون نظام سلطه پیش‌تر خون مردم را در شیشه و امنیت خانواده‌های ایشان را برای حفظ امنیت میلی خود، ویران کرده است!
در چنین موقعیتی وقتی در جیب هر شهروند آواره یک اسپره کشنده باشد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد!
پس چه بهتر که برای کاهش تنش و مهار خشم فروخورده و پیشگیری از جنایتی هولناک و فراگیر در سطح ملی و جهانی، هر چه زودتر مراتب انتقال قدرت به مردم فراهم آید تا ناامیدی و نفرت، جای خود را به امید و مهرورزی دهد. چون هیچ قدرتی امنیت‌بخش‌تر از یک حکومت مردمی ب امیدهای واقعی(نه چکشی) نیست! حاکمیتی که بتواند با تبدیل اصل ایدئولوژیک #تضاد_منافع تنش‌آفرین و جنگی با ادبیات #سلبی_حذفی (دلخواه مافیای جهانی) به اصل مادی #منافع_مشترک و هم افزایی با ادبیات #ایجابی_جذبی، تهدید ویرانی را در نبردی نابرابر، به فرصت وحدتی طبیعی و سیستماتیک با رویکرد مهرورزی به جای کین‌ورزی تبدیل کند!
خیام ابراهیمی
14 بهمن 1398
پی نوشت:
گذشته از کاربرد ابزاری این ویروس ویرانگر به عنوان عامل رعب و ترس، برای تثبیت نظام سلطه‌‌ و نیز قدرت ویرانگر آن بین مردم سرزمین‌های پیرامونی، براستی چه کسی مطمئن است که #ویروس_کرونا یک #سلاح_بیولوژیک در جنگ سرد و در راستای تشدید تضاد منافع مافیای اقتصادی جهان و رقابت بین دو قطب قدرت در جهان یعنی #چین و #امریکا نیست؟ که البته هر نظام سلطه میتواند، یا برای تثبیت خود(با اعمال قرنطینه) و یا تقویت خود(با عرضه اندام و فروش محصولات خود) از آن بهره مند گردد!
بر اساس این فرضیه(که البته شواهد میدانی آن هم قابل اثبات است)، #ویروس_کرونا می‌تواند ابزار و کاتالیزوری برای تثبیت اصل #تضاد_منافع مورد نیاز در ادبیات سلبی-حذفی و جنگ سرد بنیادی و دلخواه مافیای جهانی باشد!... آیا نمی‌تواند چنین باشد؟
هر چه باشد، این هشداری است جدی به سرزمین‌هایی که آن تضاد منافع تحمیلی جهانی را میان مردم خود به عنصر زاینده‌ی منافع مشترک و هم افزایی تبدیل نکرده‌اند و همواره از هر عامل تنش آفرین باید در هراس باشند و وحدت را بصورت چکشی و با تهدید و رعب فراهم آورند و همواره در هراس انتقام برای امنیتی نیم‌بند، از جیب ملت قربانی هزینه کنند!
اسپره کرونا سمبولی است هشدار دهنده که باید هر چه زودتر به فکر ایمنی و امنیت مسالمت‌آمیز تمام مردم بود! پیش از آنکه عقوبت این ویرانگری مرگ آور اپیدمی شود!

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...