Sunday, June 20, 2021

از گاو تا کاغذ و شیر

وَ ما اَدراکَ سیستم(نظام)؟!
زنده باد بساط #جام_زهر بنام #انیران و به کام مردم #ایران!


چهار سال پیش در همین صفحه، از #پروژه‌ی_بیعت با مثنوی #سناریوی_بنفش و سپس مهندسی و جابجایی نرخ #اصلاح_جلبان و #اصولگرایان در معرکه‌های صندوق مارگیری رونمایی شد! که چگونه بصورت خزنده، در طی چند انتصخابات میتوان 17 درصد ذوب شدگان را به بالای 50 درصد در سال 1400 مهندسی و باورپذیر کرد؟! اینک شاهد تعبیرِ آن #مثنوی و تصدیق آن #پیشگویی ساده هستیم!

42 سال بویژه 32 سال است که #اتاق_فکر حاکم بر #اتاق_ذکر نظام سلطه، در چارچوب یک #مبایعه_نامه قطعی بین ولایت مطلقه فقیه(سلطان صاحبکران بموجب سه اصل لایتغیر 5+110+177 تا ابد) توانسته به یاری گروگانها و جاه طلبان و ...، در نمایشهای انتصخاباتی مبتنی بر دروغ مقدس و مکر و خدعه و تقلب و جنایت و ... اکثریت مردم(ملت) را در حلقه‌ی زر و زور و تزویر و ویژه‌خواریِ اقلیتِ امتِ خود مچل کند! آنهم با ادبیات سلبی/حذفی مبتنی بر #ژن_برتر ایدئولوژیک و حقوق ثانویه، که بر حق اولیه و مادی تابعیت، سلطه دارد و به ادبیات ایجابی/جذبی میدان نمیدهد! نمایش انتصخابات یکی از این استیج‌هاست که هر چند سال یکبار برگزار میشود! آن هم با یاری بازیگران و سربازان انتحاری و سلبریتی‌های سیاسی/اقتصادی/نظامی/هنری و گروگانها، که با عوافریبی به مهندسی اکثریت گرد #صندوق_بیعت به این قانون استثماری، مشروعیت و اعتبار می‌بخشند! تا در امنیت ویژه خواری بتوانند برای خرید و فروش حقوق مردم بینوا بین ارباب بومی و سلاطین عالم، نقش‌ واسطه‌گری را در سکانسهایی از سناریوهای متنوع، بازی کنند! البته از محل قطره قطره خون مردمی مغبون در آن مبایعه نامه‌ی قطعی موسوم به قانون اساسی... که تا برقرار است، حیات این #فرقه_تبهکار هم برقرار است.

و اینک: در آخرین نمایش انتصخاباتی، باز هم شاهد یک سناریو در پروژه‌ی #تضمین_بیعت و در #گام_دوم انقلاب، شاهد هنرنمایی بازیگرانی مجربیم. یکی از این بازیگران #فرخ_نگهدار است، که سفسطه‌اش برای عوافریبی این است: مشارکت در پروژه ی بیعت با قانون اساسی ویژه خواری، با منطق ترس از لولویی بنام رییسی، با پناه به هر عقربِ جرّاری!
***
تقدیم به تمام اهالی کرایه‌ای صف، که از صبح تا حالا هی میرن ته صف، هی سر صف... و برای پاسداشت دوربین و ثبت در تاریخ، بصورت زنجیره‌ای از این حجره تا اون حجره، هی صندوق عوض می‌کنن؛ به امید جرعه‌ای خونِ مصفا و یک مشت دلار بیشتر
!
به آنانکه برای فرار از مار غاشیه به عقرب جرّار پناه می‌برند، تا بساط زهر مارشان باقی بماند
!
البته این گاو پیوست، کار اخلاقی و درستی نمیکنه، چون شعور نداره که نباید عکس یه آقای محترم با سوابق نیک زنجیره‌ای رو که هر دوره بدون اعتناء به مردم، با امدادهای غیبی، هی بالا و بالا و بالاتر میاد رو خورد! هر چند معلوم نیست آیا داره به نفع صاحب دیوار، عکس اون یکی رفیقاشو میخوره؟ یا نه! بازجویان محترم باید با زبون خوش از خودش بپرسن
!
الکی به گاو بینوا اتهام نزنیم! چون از چشماش هم یه جور تحیر عارفانه و شیفتگی می‌باره
.
شایدم خودش رو زده به جهل‌العارفین! دانشمندان مشروعیت با هر آلت و بیعت با هر وسیله، بهتر میفهمن
!
با این وصف، این گاو خیلی بهتر از خیلی‌ها معنای نظامِ قانون اساسی بدنش رو می‌فهمه که چگونه بصورت اتوماتیکمان سیستم بدنش از کاغذ که ریشه ش در گیاهه، شیر میسازه... درست عین قانون اساسی آدما که یا شهروند میسازه یا آدمک و ربات و بنده و برده و یا بز! درست عین نظامی که برای شرکت کیسونش پول میسازه! چون براش #بیعت و اعتبار میخره و امید به قانونش رو ترویج می‌کنه و بهش مشروعیت میده
!

با این وجود سزاست که یه لیوان از شیر خالص و طبیعی این گاوِ محترم، به برادر #فرخ_نگهدار تقدیم بشه که به صورت کاملا حرفه‌ای و با سفسطه از شرّ یک دزد به سردسته‌ی دزدها پناه میبره تا برای تثبیت بساط قانون راهزنان، #بیعت و #مشروعیت بخره، تا در کنار هر دو دزد بعنوان تک تیرانداز و قمه کش، بصورت هیئتی چاق‌تر بشن!

خیام ابراهیمی
ساعت 11 جمعه شب/ 28 خرداد 1400

پ.ن:
1. اعلام شد بعلت استقبال میلیاردی شهروندان، و در راستای باورپذیری سقف آمار اسمی در پروژه ی
#تضمین_بیعت، نمایش عوامفریبی سناتورهای امریکای برای آزاد سازی دلارهای اسیرِ مورد نیاز برادران لبنانی، مراسم نمایش تا ساعت 24 افزایش یافت! و ضمنا تا 2 بامداد هم قابلیت افزایش تا حد حماسه و همایش را داراست!

2. حق اضافه‌کاری گاوچرانان محترم و اهالیِ صف، طبق قانونِ کار و حال، توسط قاضی القضاتِ بیسواد و همه فن حریف آق مژدبا، به ریال و پوند و دلار و روبل و فرانک، پرداخت خواهد شد! البته پس از #رفع_تحریم به همت اهل بیت #نایاک و رفقا از حضرت آهی تا نفوذیان سامانه‌ی پادشاهی و جمیع آرتش سایبری ولایتِ آن حضرتِ درون ماهی!

3. یحتمل، صاحب این گاو، عکس #همتی رو داده تا گاوه بخوره... تا شیرشو بده به رفیقِ محسن رضایی، یعنی #نگهدار_نظام.

من‌الله التوفیق. 

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...