Wednesday, June 16, 2021

دو نامه به دو چاخان

شما میری رأی رو بشمری؟ یا گروگانِ ملتزم به خوانشِ یک آقای موقت؟


مشروعیت یعنیِ صفِ درهم و فلّه‌ایِ کلّ ملت، در جیب یکنفر امّت.

داستانِ خاتمی و سلبریتی‌های گروگان و 2نامه به دو چاخان

1) به: مهندس #فرخ_نگهدار نظام!

شنیدیم بانو بهنوش بخت‌یاری به مادر داغدارِ #پویا_بختیاری گفته: جوان دسته گلت مُرد که مُرد! اینهمه جوان! والله منم غم دیدم و با 3 تا مغازه طلافروشی در زعفرانیه و نمدونم کجا، بی‌پولم و عینِ بید لرزون! اما مثل شما هوچیگری نکردم! دلتو صاف کن و برو توی صف صندوق خون! بیا و #حکم_حکومتی مالکِ قانونِ قطار صدور انقلاب به دیار قدس و به هر مقصد نامعلوم را فراموش کنیم و دست جمعی خود را به جهل‌العارفین بزنیم و برای اعتبار صندوق تک تیراندازانِ ارباب، بلیطِ مشروعیت بخریم! ثواب داره! تا بلکه سناتورهای امریکایی شیطان اکبر در ولایت دژمن، پولمان را پس دهند و ما سربازان ارتش هنری/سیاسی/جنایی، پیش از تعطیلات تابستان برای سفر به جزایر قناری شیتیلمان را بگیریم! والله مردیم از بی پولی و دربدری...
با این وصف شنیدیم که شما هم
#فرخ جان، یک عسل مصفا خورده‌ای، که #بهنود هم اینبار نخورد(شاید قند خونش بالارفته! لاادری)
اولا، کی بهت تقلب رسونده که پس از عبرتِ 88 رأی‌اَت را می‌خوانند؟! ناقلا؟
دوما، چرا صفِ بیعتِ خونخواران را در دوغ و دوشابِ کاندیداهای شورای شهرِ خالیبافان، با چاه‌نمایی، شلوغ می‌کنی؟! بالام جان
!
سوما، چرا درستکاری جانیانی که میلیاردمیلیارد را غیب میکنند را تا منافع شرکت کیسونِ آل صفا باقی بماند، به در باغ سبز خودت در بی.بی.سی هدایت نرم می‌کنی؟
***
و اما بشنو: اندر حکایت سلبریتی‌های مافیای قانونِ رانتِ عنترانِ لوطیانِ قدرقدرتِ لات
و وصیتِ پدرخوانده‌ی ژن برتر اصلاحات و اهلِ بیتِ قاقالی‌لی و قهوه تلخ و شکلات
!
گفت #خاتمی آن گروگان راه امامِ خدعه که دروغ و عرق خوری و کشتار سنگر گوشتی بصورت دَرهَم (مومن و کافر) را واجب دانست و گفت: نهایتا مومنین به بهشت میروند و کفار به جهنم(منخور
):

#خاتمی (ددب‌ب*) گفت:
"شریکان قانونِ دزد و رفیقان قافله و سلبریتی‌های مافیایِ اقتصادی/هنری/نظامیِ نظام، لطفا اتحاد!... حتما اتحاد!
با
#تکرار #بیعت برای خریدن مشروعیت قانون اساسی ویژه خواری مومنین که امری کاملا شخصی است؛ از امنیتِ هیئتی کفتاران و شغالان و روبهان و سگان حفاظت کنید! عزیزان!
با شلوغ کردن صفهای بیعتی که به عبرت 88 حجت بر ما تمام شد و سزاست برای حفظ امنیت میلی خود را به جهل العارفین بزنیم!... لذا برای حفظ نظام امنیتی که از اوجب واجبات است و به حکم حکومتی، کدخدایی آن را برای تداوم مردمسواری دیمی خوانش میکند! پس چشمها را بر سیرِ نزولی ویرانی ملت بینوا ببند و حق مسلم را میان خط خطی‌های رای مخدوش
#تاجزاده نخوان، ای نواله خوران باهوش رِندان...! آنها رای مخدوش را به حساب #بیعت با سید مظلومان میخوانند واجب قربة الی الله. کی به کیه؟ شما میری بشمری؟... نه والله.
امنیتِ ویژه خواران و سلبریتی‌های قدرت، ارزشِ به خطر انداختن مشروعیت ویژه خواری قانون گرگ و رمه را ندارد
!
پس، مشروعیت قانون ویرانی ایران به قیمت آبادی دنیای دون انیران را پاس دار...ای سلبریتی هوشیار
!"

کـاسـبـانِ صنــدوقِ خــونِ وطن
می‌خـرَند خــونی بـرایِ اَهـرِمَن
جملگی انگشت در خون می‌برند
تـا به حـکمِ دُزدِ قـــانـــون بِدَرَند
می‌خرَند و می‌برند و می‌دَرَند
چون سلبریتی‌ِ قدرت، می‌چرند
!
...
2) نامه به پرافسور
#حسن_عباسی
شنیدیم و دیدیم که در هیر و ویر گرسنگی و جان دادن مالباختگان مغبون در مبایعه نامه‌ی قانون اساسی از سال 58، پرفسور خودخوانده‌ی دو عالم علامه دکترینالِ حسن عباسی، یک
#چاله_میدان_علمی در کانال #یوتیوب راه انداخته تا بگوید با اینکه از سال 76 تا حالا امر انتخابات امری فانتزی و دردسرساز شده و باید بزودی از این روش لیبرالی دست برداریم انشاء الله... و الحمدلله با تکیه بر تحقیقات و نظر سنجیهای اساتید صادراتی و مست از اختلاسهای سرکاری در مرکز آمارسازی دانشگاه مریلند، استقبال مردم برای مشارکت و بیعت با قانون اساسی سلطه و ارباب و رعیتی، به مرز 52 رسیده و به یاری امام زمان تا بالای 80 هم خواهد رسید! لذا لازم دانستم، بصورت رایگان در کانالِ ایشان یک پیام بگذارم.
یاساشین پرفسور حسن عباسی
!
با قبولی طاعات و عبادات در جنگ با هر غیرخودی در داخل و در جهان
...
امام خمینی فرمودند: در جنگ نرم و سخت با کفار به تشخیص خودتان، دروغ و مباهته و عرق خوری و بالاخره هر حرامی واجب و مجاز است! و اگر مسلمین سنگر گوشتی کفار باشند، کشتنشان واجب است. نهایتا مومنین به ما، به بهشت میروند! و کفار بما، به جهنم میروند. بر این اساس، برای حفظ نظام که از اوجب واجبات است، آیا امکان تقیه در نشان دادن ده برابری آمار وجود دارد یا نه؟
!
به نظر شما آیا این 17 درصدی که (شما به مصلحت حفظ نظام گفتید 25 درصد اما برعکس خواندید 52 درصد) قرار است با اتوبوس در این برنامه ی تضمین بیعت در صف صندوق رای شرکت کنند، در باطن مشروعیت نظام را ساقط نمیکند؟! و اگر در باطن و در حقیقت این مشروعیت را ساقط میکند، آیا مال حرام نمیشود در رگ و خون مومنین؟
آیا مرکزی وجود دارد که دروغهای مورد اشاره ی امام خمینی را راستی آزمایی کند که آیا این دروغها به مصلحت حفظ نظام است یا نه تا حیات طیبه در رگ فرزندان و خانواده و خاندان و نسل آینده شبهه دار نشود؟
...
و اگر رئیسی رییس دولت آقا بشود، آیا عین همتی که پیرو راه امام بوده اند و نیز سایر مجرمینی که پیرو راه امام بوده اند، از لحاظ حقوقی، امکان محاکه شدن در دادگاه عدل الهی را دارند؟ و یا ندارند و حق با صاحبان عِدّه و عُدّه است؟ و اگر کسی داری زر و زور و تقیه(مکر و خدعه ی مقدس علیه غیرخودی) بود میتواند هر کاری که خواست بکند؟ یا نه؟ و آیا میتواند به حکم "رحماء بینهم" مال بدست آورده از محل رانت مقدس را به حکم "اشداء مع الکفار" علیه کفار خرج کند؟

جناب #همتی و جناب #رییسی در بسیاری از خصوصیات دقیقا شبیه همند! تنها لباس و ریش و لهجه‌هایشان با هم فرق میکند! و از باطنشان تنها خدا باخبر است!

این تمایزات کلامی و ظاهری که میتواند همچون رفتار هنری #شهید_سعید_امامی در باب روشِ کاردآجین کردن و مثله کردن مخالفین، ریاکارانه و بقول امام خامنه ناشی از مزدوری و نفوذ #موساد باشد، قانونا هیچ اختیار فوق‌العاده‌ای برای ایشان ایجاد نمیکند! و هر دو هم در مظان اتهامند و هم پیرو راه امام(ره)!

چون طبق اصول 5+110+177 اساسا نه جناب همتی و نه جناب رییسی و نه حتی امام و امثالهم، ذیل بازوانِ مقدسِ روس و انگلیس، اندازه‌ی یک تار مو هیچ اختیاری جز تبعیت چشم بسته از حکم حکومتی و سیاستهای کلان تکنفره ولایی ندارند و ملتزمند روی دو ریل ثابت سیاستهای کلان جنابِ نظام، در قطار صدور انقلاب به دیار قدس و یا هر مقصد دیگری به تشخیص ناپیدای مالکِ قانون، مجاهده کنند!

یعنی وقتی تمام منابع طبیعی و انسانی کشور باید در این قطار انقلابی بارگیری و در هر مقصدی به خواست وکیل باریتعالی باراندازی شود... و اساسا نه برادر رییسی و نه برادر همتی و نه هیچ بنی‌بشری نمیتواند فرمانِ این قطار را به چپ و راست بچرخاند چون از ریل خارج میشود و کل مسافرین را به ته دره سقوط میدهد... چرا که قطار صدور انقلاب به دیار قدس و یا ووهان چین و یا مسکو و یا هر بهشت دیگری، کشتی و شتر نیست که بتوان سکان و یا افسارش را فرتی به چپ و راست گرداند... قطار است و تنها روی دور ریل میخ شده به زمین، پیش میرود...

یعنی این دو بزرگوار و پیروان راه امام(ره)، هر دو کارگر ساده و کارگزار حضرت آقایند نه بیشتر... در حد یک تدارکاتچی و آبدارچی و بازیگر سناریوهای ابلاغ شده ی کتبی و شفاهی ناشی از سیاستهای کلان قانونی روی دو ریل ثابت... و چنانچه هر دو بر خلاف ادعای مقام عظمای رهبری، در حوزه ی تحت مدیریت خود، قوانین را دور زده باشند و مجرم باشند، آیا در صورت عدم قرعه‌ی نام به ریاست دولت آقا، قابلیت محاکمه شدن دارند؟ و یا ندارند؟ و برای محاکمه حتما باید رییس دولت حضرت آقا نباشند؟!
لطفا راجع به فتوای دروغ و مباهته و عرق خوری هنگام جنگ با کفار توضیح بفرمایید که این پروژه ی تضمین بیعت پای صندوق رای، آیا کاربردی میدانی دارد؟ یا نه؟

و مثلا اگر بنا بر این فتوی و حکم حضرت امام، آیا میتوان زیر فتوای عدم استفاده از بمب هسته ای علیه کفاری که از مسلیمن دیوار گوشتی ساخته را زد یا خیر؟ و کلا اگر قتوی قابل تغییر نباشد، چطور حضرت امام فتوای دروغ داده‌اند؟
بدیهی است که طبق فرمایش امام، در صورت کشتار سنگر گوشتی مومنین بعنوان پیشمرگ کفار، مومنین به بهشت میروند... و کفار به جهنم
.
و بالاخره چطور میشود فهمید که جناب رییسی و همتی و رضایی و و نیز خودتان، برای پیشبرد اهداف انسانی اسلام، از خدعه و دروغ مقدس، استفاده نمیکنند؟
آیا مکانیسم راستی آزمایی و یا دستگاهی شرعی وجود دارد تا بتواند سره را از ناسره تشخیص دهد تا مردم بفهمند که باید به چه حرفی اعتماد کنند و یا اساسا ضروری نیست خودشان فکر کنند و کارشان تبعیت کورکورانه با توسل به هر جنایت مقدس از جمله پودر کردن آن دیوار گوشتی مومنین(بعنوان سنگر کفار) بدست مومنین است؟

و بالاخره اینکه، قسط که معنایش شفاف است اما در تعریف مصادیق عدالت، آیا میتوان برای حفظ نظام که از اوجب واجبات است به غیرخودیان لیبرال رکب زد؟ و اساسا شاخص و مکانیسم تشخیص خودی از غیرخودی چیست که بتوان به شخصی(چه کافر و چه مؤمنی که سنگر گوشتی کفار است) رَکَب زد؟ و به شخصی به مصداق رحماء بینهم، رکب نزد و رحم کرد و بلکه رانت و شتیل داد؟ و با شدیدترین روش‌ها پدر کفا را درآورد؟
سپاس از عنایت و صبوری شما استاد
.
خیام ابراهیمی
24 خرداد 1400

پ.ن:
*ددب‌ب= دودوزه باز بی‌جربزه
1. رحماء بینهم و اشداء مع الکفار (به اهل بیتمان بسیار مهربانی کنید! و با غیرخودیان با شدّت برخورد کنید...)

2. لله ملک‌السموات و الارض (تمام ملک جهان از آن خدا و نائب امام زمان برحقش، یعنی خود ماست).
از لحاظ قانونی بابت بیت المال به دل بد راه ندهید! زر و زور تزویر با غیرخودیان حق ولایت خود ماست! باقی خوبان و بندگان رعیتند و... بدها یکی یکی از دیپلماسی میدان حذف خواهند شد، انشاء الله
!
از این بابت خانم
#بهنوش_بختیاری و #فرخ_نگهدار از مؤمنین صدر تاریخند!
شما چطور؟ 

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...