Thursday, July 25, 2019

جبران خسارت دو قادسیه


هشدار جدی به غارتگران جنگ قادسیه اول و دوم
کبکتان خروس نخواند! دور نیست، دیر نیست روز رستاخیز مردم ایران!



دین و ایمانتان محترم! اما شما تا 100 سال پیش ولایتی در حکومت عثمانی بودید! انگلیس با انگولک امپراتوری اتریش-مجارستان و صربستان و روسیه و آلمان، به نیت نفت و با آلت جنگ جهانی اول، شما را مستقل و علیه ملت اسیر ما، شاخ کرد!
شاختان با شاخساز خواهد شکست... در امید معجزه نتوان نشست!
درست که خمینی ارتش‌تان را به قیام علیه صدام انگولک کرد تا سیلی اول را او بزند و قانونا محکوم شود! برخلاف حالا که #ترامپ با زبلی سیلی اول را نمی‌زند و در فکر انتقام از گزکِ در نمک خوابانده‌ی بالا رفتن از دیوار سفارت و گروگانگیری به‌جای رفتاری دیپلماتیک است. اما تئوری راهزنی و گروگانگیری را شما با تجاوز و شمشیر به این ملت تحمیل کردید! و حالا با پنبه سر می‌برید! لطفا شرتان را کم و ایران را با سالارتان ترک کنید! تجاوز بس است ای مردمسواران هیئتی و قبیله‌ای و دیمی در کسوتِ قهوه‌ای مردمسالاری پارادوکسیکلِ دینی.ای بت‌پرستان مکتبِ التقاتی نجف!
آن سرنوشت و جنایتی که در حق ملت ایران و در اتاق فکر ناشناس و غیرپاسخگوی نظام سلطه رقم می‌خورد، فاجعه‌بارتر از حدّ تصور ماست که بخواهیم به فلسفه‌ی انتظار و امید به پرچمداران گروگان دل بسپاریم. از سویی قومی سرگردان و پراکنده و بازیچه و ناچاریم و واجب‌تر از نان شب نیازمند اتحاد و اطمینان از مکانیسم تصمیم‌سازی گروهی و نظارت بر سرنوشتی عمومی هستیم که به‌دست قدرتی مطلقه، آتش می‌زند بر هستی و #هم_افزایی خانمانسوزِ امنیتمان. بدیهی است آن میراثخواران سلطنت فرد بر جمع، که دست و پای زنجیر در #کیش_شخصیت، از شتاب برای #وحدت معنادار با تمام مردم پرهیز می‌کنند و در عافیت از چنین حس انسانی عاری‌اند، هنوز خبر از عمق فاجعه ندارند که دیر یا زود بت‌ها روزی خواهند شکست!
حالا که دور دورِ چپاولگری مردم بینوا و قانونا عقیم و یتیم ایران است و مردم شریف ایران به دریوزگی و سقّ‌زدنِ نانِ خشک و سرخی رخ با خون دل درافتاده‌اند، روی جنازه‌ی مردم ستمدیده و خفت‌شده و دریده‌ی ایران، غارتگران عرب و انیرانی، در جای جای ایران، #خانه و #زن و #زمین می‌خرند و به ریش ایرانیان محصور و عقیم می‌خندند! چون #سلطان_بصیرت به پشتوانه‌ی #بیعت_امت_مفلوک، برای ملتِ قانونا صغیر، جز خودفروشی و خودکشی و گریز و واگذاردن خانه‌ی مشترک به‌دست غرایز بدوی و با هدایت زیرپوستی و پشت پرده‌ی دستان استعماری، راهی باقی نگذاشته‌ است! دستان استعمار یعنی قدرت #انگلیس و #امریکا با یاری آلتی چون #روس که خوب می‌دانند که چگونه از جهان غیرخودی تا آخرین سکه و قطره‌ی خون خسارت بگیرند!
خسارات #جنگ_قادسیه_دوم را با سودش باید پس دهید و جبران مافات کنید! شاید ناگزیر باشید سرزمین خود را خرج کنید و آسیب‌های این تجاوز زنجیره‌ای به حیثیت ایرانیان را جبران کنید. هر چند آب رفته‌ی اولی به جوی باز نمی‌گردد!
.
اینجا شبیه سرزمین #کنعان نیست!
در یک سیمولیشن و بازآفرینی نامانوس و قیاسِ مع‌الفارق، همانگونه که پس از جنگ جهانی اول، سرکردگان انگلیسی قوم سرگردان یهود، زمین‌های اعراب و فلسطینی‌ها را خریدند تا یهودیان پراکنده و مورد آزار در عالم را به سرزمین تاریخیشان برگردانند و سپس با اخذ تائیدیه از سازمان ملل به آن مشروعیت بخشند، اینک سرکردگان عرب‌های عراقی و سوری و جنوب لبنانی هم با همان الگوی #انگلیسی با یاری زالوهای عرب‌زده و سکوت کرم‌های غرب و شرق‌زده، مشغول خریدن زمین‌های ایرانیانند. چرا که به قول #حسن_نصرالله به یمن وجود و تاخت و تاز سلاطینِ عرب در حاکمیت ایران، دار و ندار ایرانیان از آنِ قوم و قبیله‌ی ایشان است! براستی اگر تشکیل کشور اسرائیل لااقل موضوعیتی تاریخی داشت و تائید اکثریت نمایندگان در جهان را مال خود کرد، موضوعیت تاریخی خرید سرزمین ایران توسط اعراب شیعی چیست که با اولویت بخشیدن به حق ایدئولوژی ثانویه، حق بنیادی آب و خاک مشترک را از اولویت خارج کرده و به زیر می‌کشد و ثانویه می‌کند؟! آیا بنای این جابجایی حقوق اولیه و ثانویه ریشه در رویکرد سرکردگان استعمار و استثمار ندارد تا قادر شوند برای یک ملت در پشت صحنه سرنوشت بنویسند و حقانیتش را منبعث از اختیارات فراملی و قانونی بموجب بند یک اصل 110 بداند که دارای اختیار مطلقه در تعیین سیاست‌های کلان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و نظامی و در یک کلام رقم زدن سرنوشت ملی-میهنی است؟ بر این اساس است که جذب مشارکت اکثریت مردم در نمایش انتخاباتی، با نشان دادن شکلات توسط عباشکلاتی‌ها میتواند به معنای #بیعت و توافق مردم با هر سرنوشتی باشد! (حتی اگر با کالبد و پوستین یک روباه بنفش و یا یک نلسون ماندلا و گاندی بدون اختیار، کادوپیچ شده باشد!) به همین دلیل است که واکنش ملت به این دامچاله سرنوشت‌ساز است! و واکنش مؤثر یعنی تبدیل تهدید به فرصت برای قابل اندازه‌گیری کردن خواست اکثریت مردم در یک میدان واقعی در حواشی صندوق‌های سوراخ؛ نه اعتمادی کور و سنتی به خوانشِ مصلحتی رأی در صندوق‌های مجازی که مکانیسم راستی‌آزمایی آن در دست مردم مستقل نیست! استقلال و امنیتی تضمین شده در قانون که از تبعیت کورکورانه و تکلیف تسلیم در مقابل حکم حکومتی توسط یک گروگان، با هر نتیجه‌ای حراست می‌کند! با تن‌فروشی به چنین سازوکاری است که سرسپردگی یک ملت در چنبره‌ی یک #گروگان با اختیارات مطلقه و فراملی، می‌تواند ملتی را گروگان مطامع استثماری خویش و گروگانگیران استعمار کند!
.
بنگاه وطن‌فروشی
مدتی است که به اذن سرکرده‌ی غارتگران ، #سربازان_صدام برای غارت ایران، از شمال تا مرکز و جنوب و شرق و غرب، سکنی داده شده و با خرید زمین و ویلا و آپارتمان با تبدیل قیمتِ دلار دستوری به ریال لت‌وپار مخموری، به عیش و نوش از صیغه‌سرای مشهد گرفته تا سواحل شمال و اینک در لوکس‌ترین برج‌های سپاه سربازان قادسیه در حواشی شمالغرب تهران تا جنوب مرقد، مشغول تصرف ایرانند!
مطمئن باشید، فرزندان پاک‌سرشت #مام_میهن، در ازای خساراتِ جنگ #قادسیه_صدام، زمین‌های متصرفه و غصب شده را از حلقوم متجاوزان درنده باز پس خواهند گرفت و انیران آنچه پرداخته‌اند را برجای خواهند گذارد و خواهند گریخت!
تنها می‌ماند تسویه حساب با دلالان و سرکردگانِ بانک‌هایی که از خون ملت ایران و روی جنازه‌ی کودکان در چادرهای سیل و زلزله، به ایشان اعتبار و وام‌های سنگین پرداخته و امنیت هموطنان خویش را در آب و خاک مشترک به اجنبی می‌فروشند تا اسکوندش را در رگِ اهلِ بیت خویش تزریق کنند و نشئه شوند!
باید به ایشان اخطار داد که با بازپرداخت خسارات دو جنگ قادسیه از صدرِ تاریخ تجاوز تا اکنون، هر چه زودتر این سرزمین غارت شده را ترک کنند!
پااندازان و دلالان و پیمانکاران و ویژه‌خواران و شریکان دزد و رفیقانِ قاتل قافله، در جناح راست و چپ و میانه، از جمله فرقه‌ی اصلاح‌جلبان که دوقلوی داعشیانند به هوش باشند که خونشان را از غارتِ صاحبان حق، هر چه زودتر پاک کنند و به شوقِ استمرارِ حق دلالی، با راه انداختن کارناوالِ عوامفریبانه برای دعوت به همایشِ #بیعت در صندوق سوراخِ #انتخابات خودفروشی، بیش از پیش شریک جرم و جنایتی سیستماتیک نشوند که روز واقعه دور نیست!
#خیام_ابراهیمی
2 مرداد 1398
رونوشت جهت اقدام به، جاهل‌العارفین:
#لاریجانی #خاتمی #موسوی #کروبی #احمدی_نژاد #روحانی #موسوی_خوئینی‌ها #حجاریان و تمام سرداران گمنام و خوشنام و بدنام و یاران #معمار_خدعه از #عسگراولادی گرفته تا #اهل_بیت_ندبه ، بویژه کلیدداران #وال_استریت و پرده داران #در_پیت و کفشداران آل پوتین در #اتاق_فکر_لندن ... و ...

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...