Friday, December 13, 2019

تعبیر خواب من در باب تجدید رفراندوم 98 و جنایت و خیانت و تعلل

جنایت سازماندهی شده با مردم
اولا که این خواب بنده در باب طرح درخواست #تجدید_رفراندوم_58 بصورت مسالمت‌آمیز با بهره‌گیری از پتانسیل حواشی و متنِ بسترهای قانونی نظام که در نوشته‌های قبلی اشاره شد، با این اپوزیسیونی که خود را به مصلحت به خواب زده تعبیر نخواهد شد! با این وصف در پیشنهادم عرض کردم که سزاست این پیشنهاد پیش از روز موعود در نماز جمعه‌ها صورت گیرد که البته بدون فراخوان یک اپوزیسیون متحد میدانی نخواهد شد!
براستی اگر اپوزیسیون متوجه می‌شد که هر لحظه تعلل در یافتن روش مبارزه با چنین نظام جنایتکاری خیانتی جبران ناپذیر به وطن است، شاید بارقه ای امیدبخش به چشم می‌خورد.
اما هیهات
جنایتِ کثیف‌ترین مافیای روی زمین این است که انسان را به زامبی تبدیل میکند!
عمل دزدی که علنا از دیوار بالا می‌رود شرف دارد به عمل قانونمداران قانون اساسی حاکم بر ایران.
مکر و خدعه و دریدن باور صاحبان حق، جنایتبارتر از شلیک به جمجمه و مثله کردن آدمهاست!
ساده‌ترین نمود جنایات بدوی صحرانشنیان، خونریزی با شمشیر نیست! بلکه تقیه و مکر راهزنان با اعتماد عمومی است. عمق استراتژیک این جنایت در شلیک مستقیم وسازماندهی شده به جمجمه‌ و قلب جوانان معترض نیست! بلکه در سازماندهی فریب برای دریدن و سرکوب هر اختیار و اراده از صاحبان حق با فریب ایشان توسط اشرار اجاره‌ای توسط خودشان است.
در آرام ترین وضعیت، ایشان خطرناکترین مافیا برای تسلط بر تمام جوارح مادی و معنوی و جان انسانند!
خطر این نظام انسانکش در این است که به پلیدترین شیوه‌ها، اخلاقیات و روان شهروند ایرانی را به صلابه‌ی دروغی ایدئولوژیک کشیده‌اند!
بقای ایشان به حذف اراده و اختیار از انسان برای تبدیل ایشان به کرم و زالوست. مهارت ایشان در ادبیات سلبی-حذفی است! این نقطه‌ی قوت ایشان در سیاهکاری است! اما نقطه ی ضعفشان در راستی است!
آنها در موقعیت تورم بر قیمت نمی افزایند، بلکه از کمیت و کیفیت میکاهند!
آنها برای لمس کردن مردم ممکن است با دروغین کردن استانداردها، از سلامت عمومی بکاهند! حتی سم و ویروس و میکروب، در خاک و آب و هوا و غذا منتشر کنند و محققین را سر به نیست کنند!
برای پیشبرد راهبردهای خویش، انسان را در بن بست‌هایی قرار میدهند که زامبی شود.
دروغ خشت بنیادی کسب قدرت در سازوکار تنازع بقاء ایشان است!
تمام تاکتیکهایشان کثیف ترین تاکتیکهای مافیایی برای تغییر فرهنک مدنیت به بدویت و صحرانشینی به شیوه ی هیئتی و دیمی و غیرپاسخگوست!
این یک ادعای کین‌ورزانه نیست! و برای تمام این سیاستهای کثیفشان، آنقدر مصادیق عینی وجود دارد که از شمار خارج است و باید برای آن کتابی جداگانه برای ثبت در تارخ نوشت!
دست بردن در مطالب کتابهای آموزشی با رویکرد تسلیم به جای تعقل به دانش آموزان، و القاء خزعبلات به جای آموزش مطالب ارزشمند که موجب پروش ذهن تحلیلگر میشود، کم فاجعه ای نیست!
وقایع اخیر نشان داد که مردم ساده دل و غیرتشکیلاتی و پراکنده و پریشان، همواره قربانی روشهای سیستماتیک ایشانند!
به همین دلیلهاست... که برخورد با ادبیات سلبی-حذفی که تخصص ایشان است، چاره کار مردم نیست! و باز به همین دلیل است که منابع مالی را به هزار واسطه به تریبونهای مخالفی که تنش آفرینند و دارای کیش شخصیت هستند، تزریق میکنند!
آنها میدانند که در این میدان همواره برنده اند! حتی به قیمت نابودی تمام مردم.
و دقیقا به همین دلیل است که تنها سلاح ملت شریف ایران، ادبیات ایجابی-جذبی است.
و دقیقا به همین دلیل است که ما ابتدا در اپوزیسیون نیازمند جایگزین کردن نیروهایی هستیم که بتوانند موجب وحدت در شرایط امن و قابل چالش و پاسخگو باشند که تنها در همیاری شورایی بصورت عام(نه خاص) محقق خواهد شد!
جامعه ی ایرانی و زیست بوم ما بصورت زیرپوستی توسط این فرقه تبهکار و مافیای ایدئولوژیک شیاد در حال نابودی است!
و ضروری است که اپوزیسیون دلسوز و صادق، با ابزاری وارد میدان شود که با قواعد این نظام جنایت پیشه که به زور و زر و تزویر مسلح است، بازی نکند!
این نکته مهمترین رویکرد استراتژیک اپوزیسیون میتواند باشد!
#مرامنامه_استقلال_آزادی 
بصورت بنیادی و علمی از تحقق چنین رویکرد میدانی سخن میگوید! و تنها راه نجات مام میهن از دست این شیادان است.
نفسم گرفت از اینهمه پلیدی که عادی شده، در این غربت بی یاور
خیام ابراهیمی
آذرستان 1398

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...