Tuesday, December 3, 2019

ماسک فیلتردار و آنفلوآنزا در جنگ جهانی سوم

ماسک فیلتردار و مایه‌کوبی #آنفلوانزای(H1N1) در #جنگ_جهانی_سوم
به کارگر داروخانه‌چی که در این روزهای تحریمی، خدا رو بنده نیست، می‌گم:
آقای دکتر! ماسکِ فیلتردار دارین؟
می‌گه: نه! تموم شده! می‌خوای بری اختشاش؟
می‌گم: نه! می‌خوام از #اغتشاش پیشگیری کنم! شایعه شده دشمن پس از سرکوب کرم‌ها در #فاز_یک جنگ جهانی سوم، و پس از تسری ویروس ایدز در آزمایشگاه افریقاسیا، اخیرا #ویروس آنفلوانزای(H1N1) رو شیوع داده، تا کرم‌ها گره‌ کوری بشن در زخم شخصی! کرم‌هایی که به‌خاطر فقر ایمنی، آماده‌ی ابتلاء به هرگونه #میکروب و #ویروس در جان و روانند؛ و ضمنا گرسنه و سرخورده و پژمرده نتونستن حتی یه قطره خون از زالوها بمکند، و ممکنه به دلیل ناتوانی از مراجعه به سلاخ‌خونه و پزشک و بیمارستان، در عرض ده روز با یک بیماری مهلک جان به جان‌آفرین بدن، تا توپ بیفته در زمینِ دشمنِ دشمن.
از دهنش در می‌ره: اولا در عملیات چشم‌زهره #مرصاد_2 فیلترشکنها #تروجان بود! این یعنی خرسواری از #اشرار_اجاره‌ای با #اسب_تراوا. ثانیا این حرفا چه ربطی به اختشاش داره؟
می‌گم: نکته اینه که وحدت رویه‌ی واکنش سریع زورگیران تخریبچی در دو تیغه قیچی، بدون علم غیب ناممکنه که در عرض چند ساعت کاری کرد کارستان.
ضمنا همیشه پیش‌گیری بهتر از درمانه و با توجه به پروژه ذخیره‌ی خون، و پروموتِ *شایعه‌ی #فاز_دوم حمله مسلحانه، #اقتصاد_مقاومتی حکم می‌کنه که باید علاج واقعه پیش از درمان باشه، و باید از قبل یورش بیماری رو دفع کرد! و چون زندگی ما دفاعی و مقاومتیه، پس ضروریه که آلوده به نواله‌های اربابی نشیم! وگرنه کارمون تمومه.
2) مایه کوبی
مایه‌کوبی با مایع‌کوبی هم فرق داره، و هم فرق نداره.
"سرمایه" و مایه داری؟ یا بینوایی؟
سرمایه، نیازمند خدمتگزاران حرفه‌ای‌است و آنها را بو می‌کشد، تا تریبون را به ایشان واگذارد!
در جبر جغرافیایی-تاریخی جماعت زخمی و ناشکری گیرکرده که استادِ وقت‌کشی‌است! جماعتی سادومازوخیست که پیش‌تر در وقت اضافه تحریک می‌شدند و تازگی‌ها در اتاق رختکن به جنبش و واکنش درمی‌افتند.
این رختکن همواره نیازمند تعدادی تداراکاتچی و آبدراچی است، که پیش از بازی به بازیکنان دوغ آبعلی بنوشانند تا لمس شوند، و پس از باختن با چای زعفرانی از ایشان پذیرایی کنند تا به‌پا خیزند و به #جنبش درآیند... تا سکانس آخر.
تدارکاتچی(چاووش)، پیام قیصر را برای بردگان، خوشخوانی می‌کند:
ایهاالمُعَطّلون!
#ما_هستیم و تا آخرین جنازه، همراه شمائیم! و با دقت، متراژ قنداق‌ها و کفن‌ها را از گهواره تا گور اندازه می‌گیریم، تا هیچ جنازه‌ای روی زمین نماند!
شما آزادید که پس از سرکوب ویژگی‌های انسانی، در وقت هجوم ویروس‌ها، یا به روش استثماری در خودزنی و خودخوری خود را لت‌وپار کنید؛ و یا در پروژه‌ی استعماری ما، مایه‌کوبی شوید! راه سومی نیست!
شما به دلیل شیزوفرنی فرهنگی، و ناتوانایی برای تمرکز در مکانیسم هم افزایی، در حال متلاشی کردن سلول‌های ایمنی خودید و از هرگونه #راه_سوم ** برای انسجام و وحدتِ اعضاء در یک تن سالم و واحد عاجزید!
آدرس تیمارستان:
میدان اعدام- خیابان هیئتی- کوچه پریشانی- بن بست خفت. کاشی دخمه.
تهیه کننده: #بریتانیای_صغیر
کارفرما: کنسرسیوم #دانلد_مکرون_پوتین
پیمانکار: کنسرسیوم #پوزیسیون_اپوزیسیون
رئیس کارگاه: معمار کبیر و حقیر
روابط عمومی(آبدارچی): ستاد خبری #مسموم_بهبودوجنسی
خود دانی!
#خیام_ابراهیمی
8 آذرستان 98
1) *شایعه دوم: آمادگی نیروهای مسلح نمایشی دشمن، برای تک و پاتک فرمایشی
2) **راه سوم: #مرامنامه_استقلال_آزادی (پیوست در پیام‌ها)


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...