Tuesday, December 10, 2019

به‌نام ملت بزرگ ایران، به کام قدرتِ امت سلطان

به‌نام ملت بزرگ ایران، به کام قدرتِ امت سلطان؟!
پیامی به مجریان پروژه‌ی امنیتی #رهبرسازی دیجیتالی
رهبری ائتلاف ایدئولوژیست‌ها، نه! سخنگویی "شورای عام رهبری" آری!
پروژه‌ی رهبرسازی با تمهیداتی تحت شعار: "یک ملت یک هدف" عملا در کار مصادره‌ی "ملت" در کام "امت پهلوی" است!
نه قصدِ انکار خدمات رضاشاه در میان است؛ نه نفی نیت نیک محمدرضاشاه و نه مخالفتی با شخص شاهزاده رضا. بلکه موضوع نقدِ روشی است که ایران را #ایرانستان خواهد کرد! با چنین عنوانی بانضمام چنان پیامهای صوتی سمت و سو داری منتسب به ملت بزرگ ایران، نرخی میان دعوی طرح شده که القاء آن صادقانه نبوده و جز سنگرسازی و تنش ثمری ندارد!
از سویی شنیدیم که هنربندان معاف از مالیات شدند!
شاهدیم که پرفسور کنگرلو مُبلّغِ پروژه‌ی #رهبرسازی_کاذب در مقابل تشکیل #شورای_راهبردی_اپوزیسیون برای هدایت مبارزات مردمی شده است! آن هم با دو شعار: #یک_ملت_یک_هدف و #جاوید_شاه
وقتی ملت گرسنه کف خیابان کشته می‌شود، آنگاه حذف مالیات از درآمد هنرمندان برای تقویت دلقک‌های روحوضی به نفع نظام، به این معناست که ایشان می‌توانند برای حواس پرتی مردم کاری ‌کنند کارستان، که حتی پرفسور کنگرلو بدون به خدمت گرفتن همکاران ایشان در ارتش سایبری و سامانه پادشاهی‌خواهی، نیز از آن عاجز است!
البته هنرپیشگان صادراتی به عنوان لایوگذاران ارتش سایبری نفوذی در اپوزیسیون نقش خود را ایفاء کرده و در پروژه‌ی "رهبرسازی ماشینی" حتما از شما تعهد می‌گیرند که اگر با شرفی و خائن به ملت نیستی بگویی: #جاوید_شاه!
آن ویژگی که در تمام سلبریتی‌های لایوگذار صادراتی به چشم می‌خورد همین شعار است: #جاوید_شاه . کدام شاه؟ شاید همین شاهی که در پروژه‌ی رهبرسازی دیجیتالی برای دوران گذار، صدایشان را به عنوان نرخی میان دعوای #براندازی مونتاژ کرده‌اند!
البته این پروژه خرج دارد و برای شبکه‌ی فرشگردیان و رستاخیز سیمرغیان و رنسانسیان و ایرانشهریان و شیعیان آریائی و آریائیان ایرانیارِ مردمگرای ملی‌گرا و... به حساب شیعیان صفوی حاکمه، برج دارد! بویژه که آرتش سایبری دو لشکر شده باشند: یک لشکر پرفسور را از ققنوس پایین بکشند و یک لشکر هم ایشان را بالا ببرند! و پرسنل هر دو لشکر، سربازان و بازیگرانی تحت فرماندهی یک کارگردان که در اتاق فکر هدایت نرم اپوزیسیون، در تهران نشسته و از جیب کشته شدگان کف خیابان، نان روغنی می‌خورد! حالا باید یک بادکنک باد شود!
تا لابد همین بادکنک در وقت مقتضی بترکد! این را اسپانسر روسی آقای #صدیقی در پروژه‌ی #ققنوس خوب می‌دانند! و اسپانسر روسی کسی نیست جز یک لیاخوف جدید به نام #پوتین که دو قرارداد ترکمانچای و گلستان سفید امضاء در جیب دارد.
جالب است که سرشاخه‌های این جریان‌های آریاشهری و پادشاهیخواهی، همگی دارای یک گروهان متشکل از یک ایدئولوگ، یک مجری لایوگذار و چند بادیگارد و نیروی انتظامی به همراه هنرپیشه‌گانی دلقک‌مآبند که غالبا یکی از گمنامان ایشان مؤلف تعدادی کتاب تحقیقاتی هم هستند که لابد یکی در تهران برایشان تالیف کرده است.
و اکنون سلبریتی‌های داخلی باید مالیاتشان را به حساب همکارانی واریز نمایند که در اپوزیسیون نفوذ کرده‌اند در تنگنای تحریمی اقتصاد مقاومتی، سناریوهای میدانی و برون مرزی خودکفا شوند و خودشان پول خودشان را درآورند!
بدینگونه آن معافیت مالیاتی با پولشویی برای سناریوهای تخریبی در اپوزیسیون از قبیل رهبرتراشی کاذبی #هدایت_نرم می‌شود که بتواند در مقابل تاسیس هر گونه شورای راهبردی در اپوزیسیون بایستد و به روش‌های اقتصاد مقاومتی(از قبیل اختلاس مقدس) بستر مربوطه را در وقت مقتضی ویران کند! یعنی اول سازه را یکی بسازد و بعد همکارش ویران کند! همچون ایرانی که امروز ویران شده.
این برداشت‌ها از میان خطوط، مستند است! و پشتوانه‌اش چندین سال تحقیق میدانی میان لایوگذاران و رصد پندار و گفتار و رفتار سربازان آماتور صادراتی در ارتش سایبری است.
و اما اینکه امروز، بر بستری که نظام سلطه سالها در آن سرمایه گذاری کرده، پیام تعدادی برگزیده را به‌نام ملت بزرگ ایران حقنه می‌کنند، یادآور روش‌های پوپولیستی و عوامفریبانه‌ی تمام نظام‌های توتالیتر است. شما گام بر جای پای غاصبان قدرتی می‌نهید که همواره با نیت خیر خود را امانتدار مردم جلوه داده‌اند و البته همزمان بر جنازه‌ی مردم تاخت و تاز کرده‌اند! و از این بابت بس متاسف و متاثر و ناخشنودم که چنین پروژه‌ای بواسطه‌ی دانشمندانی چون دکتر کنگرلو صورت می‌گیرد!
متاسفانه "رهبرسازی ماشینی" چاره ساز نیست! و اگر آگاهانه باشد خیانتی در یک دامچاله توسط صاحبان قدرتی است که این پروژه را در لحظه‌ی مقتضی ابتر خواهد کرد!
ملت ما به یک رهبر تنش‌آفرین میان میلیون‌ها چشم رنگین‌کمانی نیازمند نیست!
عنصر وحدت باید با درخدمت داشتن تمام نمایندگان نحله‌های مختلف مردمی در یک شورای راهبردی و با برگزیدن یک سخنگوی دارای کاریزما، اعتماد برانگیز باشد و موجب انگیزشی زایا و پایدار. ما در عصر حکومتِ رسانه‌ها نباید سرنوشت یک ملت را به سرنوشت یک تن پیوند زنیم. این بزرگترین خطای استراتژیکی است که انتظار می‌رفت دانشمندانی چون آقای پرفسور #کنگرلو آن را دریابند!
به باورم، راهی نیست جز برگزیدن یک سخنگو از طریق یک شورای راهبردی برای هدایت مردم تا استرداد اراده مردمی-میهنی از طریق مسالمت‌آمیز بموجب یک نقشه راه علمی و شفاف که در دوران پیشاآزادی برای وحدت اکثریتی، تنها بر حق مشترک آب و خاک تاکید دارد و میتواند در عرض 3 ماه بموجب #مرامنامه به ثمر بنشیند!
متاسفم که این بازی عوامفریبانه با هر نیت خیری و به‌عنوان مصلحت عمومی، زیر پرچم دانشمندان صورت می‌گیرد!
بدیهی است که در این باره، تاریخ قضاوت خواهد کرد که چطور با درهم‌آمیختنِ دوغ و دوشاب، دوباره شور و هیجان بر شعور و خردجمعی پیروز شد!
در دورانی که ایران عزیزمان برای تثبیت این وضعیت متزلزل، به روش‌های اقناعی نیازمند است، از عمق جان برای اعمال چنین روش‌های دیکتاتورمآبانه از محل خون مردم متاسفم و بر بر عقوبت این حرکت‌های ناشیانه و هیجانبار، خون می‌گریم.
و متاسفم که تمام منابع مالی در اپوزیسیون و شبکه‌های رسانه‌ای، یا کاسبکارانه این روش‌های ابتر را پروموت می‌کنند و یا به‌جای نقد منصفانه و اقدام برای تاسیس یک شورای فراگیر، بر گل‌آلود کردن آب می‌افزایند، تا صیاد ماهی خودش را بگیرد و دیر یا زود به ریش رهبر تحمیلی بر اپوزیسیون و پیروانش بخندد و باز ملت بماند و بینوایی در معرکه‌های علی و حوضش!
#خیام_ابراهیمی
13 آذرستان 98
https://www.facebook.com/alayar.kangarlu/videos/175600510196444/


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...