Tuesday, December 10, 2019

گل یا گلوله؟ مسئله اینه

 گل یا گلوله؟ مسئله اینه..
1
) در ویدئوی پیوست، سربازی گمنام، مدنیت رو از دریدن می‌ترسونه! نه از روش سختِ جنگی! بلکه این‌بار از صلح و درخواستِ نرم #تجدید_رفراندوم_58 با نظارت مردم و سازمان‌ملل.
2) در عراق، سربازان گمنام اقامتگاه مقتدی صدر رو با #پهباد زدن تا اون باشه که از تظاهرات علیه نظام ولایی دفاع نکنه! قدیما موی دماغو با موچین تمیز می‌کردن، اما الان با پهبادی که اگه از پول نفتمون باشه، به چه مجوزی باید خرج بشه؟ البته به مجوز مشارکت شما در انتخاباتی که تنها به کار #بیعت با قانون خدای روی زمین و سیاستهای کلانی میاد که سرنوشتی تحمیلی بر مردمی عقیمه؛ و نه حتی انتخابِ بدون تضمین این تک تیرانداز سبز و یا اون تک تیرانداز بنفش و سرخ و سیاه که هویجشون هم چماقه و میتونه روی موجی پوشالی و کف‌آلود شبیه بافتن طناب دار به دست خود باشه.
نتیجه: اینا با خشونت‌طلبان و هالوهایی که با مشارکت در انتخابات در واقع با قانون زورگیری بیعت می‌کنن، کاری ندارن! مشکلشون با عقلایی است که به روش‌های مسالمت‌جویانه برای احقاق حقوق مردم، کاری کنن کارستان!
یعنی جانیان عابد، تصمیم خودشونو گرفتن که راه مسالمت‌آمیز وجود نداره و دارن القاء می‌کنن که ما آماده‌ایم تا همه‌رو بترکونیم و خون بریزیم. یعنی اگر 80 میلیون همه‌پرسی بخوان و ما یک میلیون باشیم، چون زر و زور و اسلحه و منابع مردم دست ماست، ما به قیمت نابودی همه این قدرت رو رها نمی‌کنیم تا به خواست مردم تن بدیم. 40 ساله ملتو با تزویر لای ساندویچ قانون پیچیوندیم و جنایت رو عبادت کردیم تا بمونیم. یعنی زورگیریه... به همین صراحت!
به همین دلیله که از کشتن هزاران جوان ککشون نمی‌گزه! و واسه همینه که میر شیر و یوز پف‌کرده‌ی پیر رو در دوسوی میدان گروگان کرده برای مچل کردن امید مردم به یک سراب کور به نام اصلاحاتِ گلوله به گل در یک کارخانه‌ی اسلحه سازی با پروتکلی به نام قانون اساسی! معلومه که تا این قانون تغییر نکنه هیچ گلوله‌ای، گل نمی‌شه! اما چرا هیچ اصلاح‌طلب آلوده‌ای، راضی به توبه از قانون دوقطبی مؤمن و کافر نمی‌شه؟! و حاضره تا ابد در حصر بمیره، اما صراحتا مقر نیاد!
سربازی که در این ویدئو ملت رو تهدید می‌کنه، یار دبستانی اون دسته از اپوزیسیون جعلیه که با کثیف‌ترین ادبیات سلبی-حذفی به کمتر از #جنگ_جهانی_سوم با جیب خالی مردم و پز عالی از پشت مانیتور در رُم، رضایت نمیدن! به این میگن: پروژه‌ی آتشبیاری توسط رستاچیزیان30مرغ پرکنده، برای آتش‌به‌اختیاران قانونی. اینا از این وَر...اونا هم از اون‌وَر: آتش به پا کن و وطن را به آتش بکش و جوانان نازنین رو عین برگ پاییز از درخت بتکون! اینا همون‌هایی هستن که الان دارن آدرس فروش اسلحه می‌دن و آدرس‌هاشون هم به یاری ارتش سایبری پروموت میشه. یعنی به در و دیوار میزنن که یه تق و توقی راه بندازن. واسه همین توسط نفوذی‌های اونور آب چو انداختن: دو میلیون می‌کشن، تا بقیه عین موش بشن!
البته همین سرباز انقلابی این قابلیت رو داره که بعدا عین #سعید_امامی یه نفوذی از آب دربیاد! این سرباز انتحاری که در تداوم تاکتیکِ چشم زهره در پروژه‌ی #مرصاد_2 در آبانماه 98، از خودش رونمایی کرده، میگه:
مبارزن معاند (یعنی #براندازها)! اگر میخواین #همه_پرسی یا #رفراندوم برگزار کنین، کور خوندین! اول باید لت و پار بشین؛ شکنجه بشین، مادرتون به عزاتون بشینه؛ بعدا #همه_پرسی برگزار کنین!
ایشون یه آتش‌به‌اختیار انقلابی در پوزیسیونه، که داره آتشبیاران انقلابی در اپوزیسیون رو تحریک و آتیشی می‌کنه، تا با یاری هم، کشور رو از روش‌های مسالمت‌آمیز خارج کنن! واسه همین ویدئوش توسط یاران دو آتشه و نفوذی در دو سوی میدان این خرس وسط خونین، پروموت میشه.
نمی‌دونم نظر حضرت آقا به‌عنوان یک گروگان که راسپوتین از آبروش آتو گرفته، چیه؟ موافقه؟ مخالفه؟ این نفوذیه؟ ورودیه؟ خروجیه؟ سکوت علامت رضاست؟ نظرش چیه؟ یه حرفی چیزی... میر شیرشان حرفی نداره بزنه؟... سیدِ پیرشان چی؟... ظاهرا این روزها هردو بفرموده دوباره زنده شدن: یکی میگه هر چی آقا بگه! اون یکی هم باید بگه: آقا نباشه، اما قانون مؤمن و کافر بمونه تا وطن برای ماهی گرفتن سپاه مؤمنین، پاره پاره بمونه!
یعنی همه مایلند تنها یه راه باقی بمونه؟ اما روشون نمیشه صراحتا بگن ما زنده به جنگ بنیادی با هر غیرخودی هستیم!
باشه!... حالا یه فکری می‌کنیم ببینم چطور میشه از این تیمارستان قانونی نجاتتون داد، تا شاید بشه از این بیماری و بلای مغزی که یک ملت توی هچل جمجمه‌ش بصورت قانونی مچلند، خلاص شد. شکی نیست که اول باید قانون تغییر کنه. اما چطورش مهمه؟ با گل؟ و یا با گلوله؟!
شما از گلوله خوشتون میاد تا همه ذوب در ولایتتون بشن! پس باید توی دریای گلِ مردم این ولایت، ذوبتون کرد! راه اینه!
و هر کی حرف از گلوله بگه، خواه ناخواه توی زمین شما بازی می‌کنه.
خیام ابراهیمی
16 آذرستان 98
https://www.facebook.com/100027029139261/videos/458981545012813

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...