#دیوار_گوشتی در
مدرسه دخترانهی سیدالشهداء افغانستان
خمینی: در جنگ با کفار(صدام) اگر کافری ملت مسلمان را سنگرگوشتی خود کرد، همه را بکشید! مسلمانان(مومن به ما) به بهشت میروند! بقیه به جهنم! (ویدئو در کامنت)
در هر #میدان
: از 17شهریور چریکهای لبنان، تا #سینما_رکس #آبادان...
تا چند هزار
اسیران در #زندان و
قتل زنان در کرمان تا قتلهای زنجیرهای روشنفکران و شهروندان، و تا #آبان_88 و
انفجار بندری در #لبنان و
... تا قتل حیات اجتماعی دختران و زنان بهدست نران مسلمان و اسیدپاشان، بدست #فرقه_تبهکار طالبان
از خمین و رفسنجان تا خراسان... تا جنوب لبنان... و اینک در راستای تثبیت ارباب
بومی میدان، آویزان به اهرم روسپوتینچینی، بهجای #گشت_ارشاد : #یگان_ویژه_زنان
با دهها هزار
دوربین ثبت جرم و باتوم و تاجرانِ دانشبنیادِ #دانشگاه_صنعتی_شریف با
مغز و کله پاچهی غلمان، در شرکت اینترانت #ابر_آروان
.
1. سیمولیشنِ قاراشمیش مکتب سیدالشداء توسط کاسبان.
مکتب سیدالشهداء اینبار در غرب #کابل باز
از دخترانِ پرده نشینی چون زینب و رقیه در ایران و سوریه، قربانی گرفت. قتلهای
زنجیرهای در اشکال گوناگون، همچنان ادامه دارد! و چشم احمقها از این مدل به آن
مدل بین چرخ گوشتهای رنگارنگی که نانی نمیپزد، هی فریب میخورد!
وقتی یک سردار
ولایی، سلیمانی را #سیدالشهداء خواند!
و وقتی یک
اصلاح جلب پیرو راه امام، برای 60 قربانی این جنایت، به رایگان کریهترین اشک
تمساح را مفت مفت ریخت(بی آنکه از جنایت دیروز خود #توبه کرده و #جبران_مافات کند)،
فورا بیاد سخنان گهربار آن امام همام افتادم!
و اینک که حفظ
نظام قانون اساسی راه امام امت، از اوجب واجبات است، و تقیه و مکر و خدعه با
صغیران غیرخودی ابزار کاسبی است؛ چرا فکر میکنید #موسوی و
#خاتمی و
#تاجزاده (که
سقف پیشنهاد قانونیاش دورهای کردنِ افاضات و قدرت مطلقهی راه امام امت است!...
و نه استحالهی قانون بردگی به قانون مردمی) اصولا فرقی با طالبان و داعش دارند؟ و
چرا هی با #بیعت با
قانون اساسی خود در پای صندوق مارگیزی لوطی و نواله خورانش، روی دو ریل ثابتِ
فرامردمی و قانونیِ سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و نظامی و فرهنگیِ تکنفره در
قطار صدور انقلاب به دیار قدس، یک دور باطل را با ادا و اصولِ رنگین و پفکی،
پیوسته #تکرار میکنند؟!
و چرا پیوسته از این چاله به آن چاله، در چنبرهی قانونی دوقطبی که مردم را بین
مومن و کافر دوپاره کرده، بیاختیار و پر تب و تاب، گمراهان تشنه را به سمت سراب،
چاه نمایی میکنند؟
چرا این نوالهخوران
مکتب #سیدالشهداء، با فریادی علنی در کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا، صراحتا از جهل خویش
#توبه نمیکنند
و تا فرصت دارند در #میدان_مردم جبران
مافات نمیکنند!
پاسخ پیداست:
چون حرامکار و ریاکار و عوامفریب و معتاد به ویژهخواری و مومن به زورگیری عقیدتیاند و در یک جمله اصلاحجلبند و با
بنیادگرایانِ مؤمن فرق بنیادی ندارند! چون در دنیای نسبیت و #عدم_قطعیت برای
احقاق حق مشترک مادی و برابر در ملک مشاع و سهم برابر در آب و خاک مشترک، راهزنان
و مجانینی خودحقپندارند و در مقابل غیرخودیان به قانونِ حقمدارِ مومنین در مقابل
غیرخودیان باطل باور دارند! و به همین دلیل چهارچنگولی به قانون اساسی مومن و کافر
آویزانند!
چرا که ایشان
همه از یک کوزه، خون مردم را میمکند! یکی با عطرِ شابدالعظیم هورت هورت و... یکی
با تمأنینه با ادکلن و عبای شکلاتی و شال سبز و با فنجان!
.
2. مهندسی معکوس #شرکت_سهامی_عام_انسانی
یا
ایهالمؤمنون القاتلون و المقتولین و السپریون چپ و راست و یمین و یسار و میانِ
مایه و اصلاحجلبِ نظام!
آیا
ظریفیون ختمِ روزگار، بعنوانِ مقلدینِ کور و چشمبستهی اصول 5 و 110 و 177 قانونِ
اساسی بالقوهی راه امام امت، بالفعل از تئوری دیپلماسی مالهکشی برای #میدان یک
کارگردان، جملگی قاتل و مقتول نبوده و شریک قتل مردم بینوا و همزمان در پوستینِ
رفیقِ قربانیان از دیروز تا امروز و از قم تا رم و از شام و عراق تا #آبان_88 و
تا مکتب سیدالشهداء در افغانستان نیستند؟
اشک تمساح چه
میریزی برای قربانیان افغانستان؟ که خود استادِ فنّ فرنگیکارانی اِی دغلبازِ
دیپلماسی در میدان!
چو نیک بنگری،
این مبارزان چپ و راست انقلابی همیشه خندان و گاه گریان، هیچکدام به یک #شرکت_سهامی_عام_انسانی باور
ندارند و به همین دلیل همواره در فکر ائتلافی بین شرکتهای سهامی خاصند، تا با
شریکان خاص و ویژهخوار خود، عموم مردم غیرخودی را بالمناصفه بدرند! لذا نهایت
آمالشان این است که یک دور هم خودشان ولایتِ مطلقه فقیه بشوند! چه در داخل قلعهی
سلطان و چه در دامنِ انیران!
یعنی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، همه کاسهلیسِ یک رزقِ الهی و غیرمردمی در
چنگال سران عالمند!
خیام ابراهیمی
20 اردیبهشت
1400
پ.ن:
از همین امروز درکارِ تاسیس #شرکت_سهامی_عام_ایران_انسانی (از دوران پیشاآزادی تا
گذار و پساآزادی) در این ملغمه... تا الگو شود در منطقه.
که فردا، بس دیر است!
No comments:
Post a Comment