Wednesday, May 12, 2021

دیوار گوشتی مکتب سیدالشهداء از افغانستان تا قدس

#دیوار_گوشتی در مدرسه دخترانه‌ی سیدالشهداء افغانستان

خمینی: در جنگ با کفار(صدام) اگر کافری ملت مسلمان را سنگرگوشتی خود کرد، همه را بکشید! مسلمانان(مومن به ما) به بهشت میروند! بقیه به جهنم! (ویدئو در کامنت)


در هر #میدان : از 17شهریور چریکهای لبنان، تا #سینما_رکس #آبادان... تا چند هزار اسیران در #زندان و قتل زنان در کرمان تا قتلهای زنجیره‌ای روشنفکران و شهروندان، و تا #آبان_88 و انفجار بندری در #لبنان و ... تا قتل حیات اجتماعی دختران و زنان به‌دست نران مسلمان و اسیدپاشان، بدست #فرقه_تبهکار طالبان از خمین و رفسنجان تا خراسان... تا جنوب لبنان... و اینک در راستای تثبیت ارباب بومی میدان، آویزان به اهرم روسپوتینچینی، به‌جای #گشت_ارشاد : #یگان_ویژه_زنان با دهها هزار دوربین ثبت جرم و باتوم و تاجرانِ دانش‌بنیادِ #دانشگاه_صنعتی_شریف با مغز و کله پاچه‌ی غلمان، در شرکت اینترانت #ابر_آروان
.
1. سیمولیشنِ قاراشمیش مکتب سیدالشداء توسط کاسبان
.
مکتب سیدالشهداء اینبار در غرب
#کابل باز از دخترانِ پرده نشینی چون زینب و رقیه در ایران و سوریه، قربانی گرفت. قتل‌های زنجیره‌ای در اشکال گوناگون، همچنان ادامه دارد! و چشم احمقها از این مدل به آن مدل بین چرخ گوشتهای رنگارنگی که نانی نمی‌پزد، هی فریب می‌خورد!

وقتی یک سردار ولایی، سلیمانی را #سید‌الشهداء خواند!

و وقتی یک اصلاح جلب پیرو راه امام، برای 60 قربانی این جنایت، به رایگان کریه‌ترین اشک تمساح را مفت مفت ریخت(بی آنکه از جنایت دیروز خود #توبه کرده و #جبران_مافات کند)، فورا بیاد سخنان گهربار آن امام همام افتادم!

و اینک که حفظ نظام قانون اساسی راه امام امت، از اوجب واجبات است، و تقیه و مکر و خدعه با صغیران غیرخودی ابزار کاسبی است؛ چرا فکر میکنید #موسوی و #خاتمی و #تاجزاده (که سقف پیشنهاد قانونی‌اش دوره‌ای کردنِ افاضات و قدرت مطلقه‌ی راه امام امت است!... و نه استحاله‌ی قانون بردگی به قانون مردمی) اصولا فرقی با طالبان و داعش دارند؟ و چرا هی با #بیعت با قانون اساسی خود در پای صندوق مارگیزی لوطی و نواله خورانش، روی دو ریل ثابتِ فرامردمی و قانونیِ سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و نظامی و فرهنگیِ تکنفره در قطار صدور انقلاب به دیار قدس، یک دور باطل را با ادا و اصولِ رنگین و پفکی، پیوسته #تکرار می‌کنند؟! و چرا پیوسته از این چاله به آن چاله، در چنبره‌ی قانونی دوقطبی که مردم را بین مومن و کافر دوپاره کرده، بی‌اختیار و پر تب و تاب، گمراهان تشنه را به سمت سراب، چاه نمایی میکنند؟

چرا این نواله‌خوران مکتب #سیدالشهداء، با فریادی علنی در کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا، صراحتا از جهل خویش #توبه نمیکنند و تا فرصت دارند در #میدان_مردم جبران مافات نمی‌کنند!

پاسخ پیداست: چون حرامکار و ریاکار و عوامفریب و معتاد به ویژه‌خواری و مومن به زورگیری عقیدتی‌اند و در یک جمله اصلاح‌جلبند و با بنیادگرایانِ مؤمن فرق بنیادی ندارند! چون در دنیای نسبیت و #عدم_قطعیت برای احقاق حق مشترک مادی و برابر در ملک مشاع و سهم برابر در آب و خاک مشترک، راهزنان و مجانینی خودحق‌پندارند و در مقابل غیرخودیان به قانونِ حقمدارِ مومنین در مقابل غیرخودیان باطل باور دارند! و به همین دلیل چهارچنگولی به قانون اساسی مومن و کافر آویزانند!

چرا که ایشان همه از یک کوزه، خون مردم را می‌مکند! یکی با عطرِ شابدالعظیم هورت هورت و... یکی با تمأنینه با ادکلن و عبای شکلاتی و شال سبز و با فنجان!
.
2. مهندسی معکوس #شرکت_سهامی_عام_انسانی

یا ایهالمؤمنون القاتلون و المقتولین و السپریون چپ و راست و یمین و یسار و میانِ مایه‌ و اصلاح‌جلبِ نظام!
آیا ظریفیون ختمِ روزگار، بعنوانِ مقلدینِ کور و چشم‌بسته‌ی اصول 5 و 110 و 177 قانونِ اساسی بالقوه‌‌ی راه امام امت، بالفعل از تئوری دیپلماسی ماله‌کشی برای #میدان یک کارگردان، جملگی قاتل و مقتول نبوده و شریک قتل مردم بینوا و همزمان در پوستینِ رفیقِ قربانیان از دیروز تا امروز و از قم تا رم و از شام و عراق تا #آبان_88 و تا مکتب سیدالشهداء در افغانستان نیستند؟

اشک تمساح چه می‌ریزی برای قربانیان افغانستان؟ که خود استادِ فنّ فرنگی‌کارانی اِی دغلبازِ دیپلماسی در میدان!

چو نیک بنگری، این مبارزان چپ و راست انقلابی همیشه خندان و گاه گریان، هیچکدام به یک #شرکت_سهامی_عام_انسانی باور ندارند و به همین دلیل همواره در فکر ائتلافی بین شرکتهای سهامی خاصند، تا با شریکان خاص و ویژه‌خوار خود، عموم مردم غیرخودی را بالمناصفه بدرند! لذا نهایت آمالشان این است که یک دور هم خودشان ولایتِ مطلقه فقیه بشوند! چه در داخل قلعه‌ی سلطان و چه در دامنِ انیران!
یعنی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، همه کاسه‌لیسِ یک رزقِ الهی و غیرمردمی‌ در چنگال سران عالمند
!
خیام ابراهیمی
20 اردیبهشت 1400

پ.ن:
از همین امروز درکارِ تاسیس #شرکت_سهامی_عام_ایران_انسانی (از دوران پیشاآزادی تا گذار و پساآزادی) در این ملغمه... تا الگو شود در منطقه
.

که فردا، بس دیر است! 

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...