Sunday, May 2, 2021

دودوزه‌ی مقدس

#دودوزه‌_مقدس در #عملیات_مرصاد نظام (بین میدان و دیپلماسی)

(وقتی اتاق فکر و ذکر امام، بنا بر مصلحت نظام، و به‌یاری بازوان و بازیگران نقشهای مخالفخوان خود در چند سناریو، اذهان عمومی دشمنان را مشوش می‌کند)
.


بسم ربّ توهم‌ التصویرالامام فی القمر، در عملیات گازانبری #مرصاد بین ظریف و سلیمانی.

1. یا ایهاالجاهلون و الساده‌دلون و المتفکرون المحذوفین!

گفتیم اگر نقش روحانی در تاکتیک پاسکاری به سکانس بعدی نظام، با تعریف از ارتش مردمی، تهمیداتی باشد برای #حکومت_نظامی سپاه و ارتش ولایی؛ اینک اما در تداوم سکانسهای یک سناریوی امنیتی، نقش ظریف القاء دودوزه بازی با خودش است تا اینگونه تزریق کند که در نظامی که حقیر عزیزدُردانه‌ی امامش هستم، طبق دستورالعمل متخذه از امامم البته اختیار و اراده‌ی تسلیم وجود دارد؛ اما وزن حرکتهای ناموزنِ #میدان بیشتر بوده است؛ که انشاء‌الله با بصیرت امام و با نوید روحانی، #حکومت_نظامی در آینده آن را یکپارچه خواهد کرد تا از این بلبشو پیشگیری شود!

بر این اساس الحمدلله مِنّه، با تعدیل(نه تغییر) استراتژی تکنفره ی قانونی، #سپاه_قدس در حال حذف شدن از سوی صاحبِ مصلحت و تقدیر است و "هر از گاهی" یکی از فرماندهانش را سوزانده و به بهشت میبرد تا شاهد جایگزینی و ورود بازیگران و بازیچه هایی دیگر در سناریوهای جدید باشیم!

از سویی اگر در برزخِ سناریوی نفس‌گیریِ نظام، برای شیفت و گذر از بحران فعلی به حکومت نظامی، قرار باشد عامل حذف پلیس بد (سلیمانی)، اطلاع رسانی بخشی از نیروهای انتحاری(خائن) (مثل روحانی) و نیز بخشی از یارانشان(چون ظریف) باشد، و متعاقبا با رونمایی از زوایای پنهان، عده ای از مسئولین عملا تصفیه و قربانی شوند، آنگاه شاید با تغییر بازی دشمن، و تغییر سناریوهای بعدی روی میز، پخش کامل(4 ساعت باقیماند از فایل صوتی) بتواند جانِ مسئولینِ انتحاری را نجات دهد!

نهایتا سکانسهای بعدی این سناریو، هم بستگی به واکنش و بازیِ دشمن فرعی(درشورای امنیت سازمان دُوَل) و هم دشمن اصلی (مردم در انتصخابات و شورشهای احتمالی) و نیز عوامل غیرپیشبینی دیگر هم دارد.

.

#ظریف به اذن و بفرموده در پیام صوتی خود با یک تیر و چند نشان، اینگونه چاه‌نمایی کرد که دودوزه بازی شده است: #میدان سلیمانی بر #دیپلماسی او مسلط بوده است!

حال آنکه این دودوزه ی القائی، یک دروغ مهندسی شده است!

#اختاپوس که یک #اتاق_فکر و یک سر دارد و هشت بازو، از ابتدا یک بازوی خود را #پلیس_خوب (لبخند و تطمیع با پنبه) و بازوی دیگر را #پلیس_بد (رعب و تهدید شمشیر) تعریف کرده تا در نبردی نابرابر بیشترین امتیاز را در #عملیات_مرصاد، از دژمن بگیرد! غافل از اینکه روس در شرکت سهامی خاص شورای امنیت سازمان دُوَل(نه ملل)، شریکِ 5 سهامدار(دژمن) است! نشان به آن نشان که امریکا(دارای ژن برتر تکنولوژیک) با سرمایه‌ و ژن برتر بانکداران لندنی، در چین سرمایه گذاری کرده و فرانسه هم نقش میزبانی میهمانان را در نوفل لوشاتو برعهده دارد، تا گوشت قربانی مام میهن را در یک همبرگر میان روسپوتین و چین، لقمه کنند؛ تا شاید لقمه‌ی ششم و نواله‌ای دندان‌گیر گیرِ سوژه یا ارباب بومی آید! در این ضیافت خونین، اگر #نقش_ظریف #گارسون باشد، نقش سلیمانی #کارد_استیل است که قرار است همبرگر را بالسویه تقسیم کند!

.

2. یا ایهالمؤمنون القاتلون و المقتولین و السپریون چپ و راست و یمین و یسار و میانِ مایه‌ی نظام!

آیا شما بعنوانِ مقلدینِ کور و چشم‌بسته‌ی اصول 5 و 110 و 177 قانونِ امام امت، بالفعل مقتولید و شریک قتل و ایضا قاتلید؟

چرا فتوای حرام بودن بمب هسته‌ای، پشیزی نمی‌ارزد و به حکمِ خمینی خدعه است؟

و چرا ملت ایران، از تئوری‌های دیپلماتیکِ ممدجواتِ #ظریف تا عمل در #میدان حاج #قاسم_سلیمانی، سپرِ گوشتی یک نظام ولایتمدارند؟

چرا جان ایرانیان برای #قاسم_سلیمانی (شیخ فضل‌الله روسی، رفیق لیاخوف) پشیزی نمی‌ارزید؟

اهمیت سنگر گوشتی مردم ایران برای حفظ نظام که از اوجب واجبات است، ریشه در فتوای خمینی دارد:

آنجا که گفت: اگر صدام مسلمین را سپر گوشتی خود قرار دهد، باید همه را کشت! مؤمنین به بهشت خواهند رفت و کفار به جهنم.

نتیجه: آنکه با مادر مؤمنه‌ی خویش مدارا نکند؛ با مادر کفار چه‌ها کند؟

#التماس_تفکر آقای تاج بر سر!

شما بنا بر عبرت مجلس ششم و معجزاتِ صندوق 88 و 92 و 96، و جمع جبری اصول 5 و 110 و 177 به پیوست فتوای حضرت امام امت، یا کلاهبردارید و یا ناقص العقل و یا کاسب #بیعت برای امنیتِ میلی خود و #اهل_بیت

#خیام_ابراهیمی

هفتم اردیبهشت 1400 جهالت موروثی

.

پ.ن:

زنگ تشریح:

1. رونوشت به: کل تنورداغ کن‌های #بیعت با قانون برده داری و خدعه:

#تاجزاده #نوری_زاده #امامزاده #رانت_زاده #نوری_علاء #شهریار_آهی #حسن_شریعتمداری و کل لشکر صادراتی #اصلاح_جلب زاده، #ارتش_سایبری در اقصی نقاط عالم، و کل رسانه‌های: #ایران_نشناس و بی.بی.سکینه و مزدوران حرفه‌ای و موسسات تحقیقاتی و نظرسنجی دانشگاه #مریلند ( با سرمایه گذاری #نایاک آل_مژدبا) که با آمارهای مهندسان خود اکثریت مردم ایران را به سناتورهای امریکایی #اهل_بیعت معرفی میکنند! ... از #قم تا #رم

.

2. به یاد لقب انتسابی #شاه_شهید (ناصرالدین شاه/سلطان صاحبقران) به #ملیجک

خودت را به جهل الناکسین نزن، #پدرسوخته

(تو بخوان نواله خوران صندوق رای)

.

3. ملیجک الکرونا(داکتر نمکی) در پیام به وزیر بهداشت هندوستان:

"ما حاضریم بر اساس تجربیات خود پروژه‌ی موفق انسانکشی را به شما منتقل کنیم!

نشان به آن نشان که #اسراییل آرد کرونا را بیخته و ماسک را به دیوار آویخته و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم."

افاضات: نمیخواد ملت هند را نجات دهی ای جاهل‌الناکسین!

هندوستان خودش استاد سیمولیشن و مَهدِ فیلم هندیه.

  

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...