Thursday, May 27, 2021

سکانس ردصلاحیت کاذب پیش از حکم حکومتی ترمیم آن

#حکم_حکومتی با #لاریجانی است؟ یا #جلیلی ؟
خبرپراکنی فارس حدود ساعت 12 نیمه شب اعلام کرد:




1. بازیگردان شوی جدید دولت انقلابی و جوان مورد نظر مولای نظام، بالاخره نسبت به صلاحیت و رد صلاحیت کارگزاران و بازیگران دولت بعدی آقا اقدام کرد! و وزارت کشور ساعاتی چند در سه شنبه 4 خرداد 1400 این اسامی را اعلام خواهد کرد!

2. گمانه زنی اینگونه القاء شده که #رئیسی رییس دولت خواهد بود! اما این یک القاء کاذب برای جوسازی بنظر میرسد! چون او نه میتواند از لحاظ درگیری حقوقی در دادگاههای بین المللی در باب هیات مرگ، در خارج از کشور حضور یابد و مانور دهد! هم اینکه قوه‌ قضاییه بدون کارگزار انتحاری/ولایی خواهد ماند!

در باب جانشین رهبر موقت32 ساله هم، یحتمل بنا بر نقش شورای موقت در گام دوم 40 سال آینده است!(رییس دولت+رییسی/قوه قضا+ یک جنتی زاده از شورای نگهبان).

مع الوصف، اگر تا فردا براستی #لاریجانی را از دور خارج کرده باشند، به احتمال قوی #جلیلی تنها کسی است که دارای وجهه‌ی حضور بین‌المللی برای پیشبرد رهنمودهای روسپوتینچینی نظام ملکه خواهد بود!... و احتمالا #سعید_محمد معاون اول دولت نظام خواهد شد.

تنها با چنین ترکیبی است که دولت جوان مورد نظر میتواند نقش سناریویی را بازی کند که سپاه تحت سلطه‌ی آقا مژدبا و بابایش، در آن همه کاره خواهد بود!

اما اگر خبر تائید نشود، فرمول همان قبلی است.

نهایتا با چنین رویکردی نظام اثبات میکند که حتی برای عوامفریبی مشروعیت، به هیچ
صفی نیاز ندارد و شمشیر را از رو بسته است
!

نهایتا چه علی خواجه چه خواجه علی... مشکل مردم قانون است نه قانونمداران اتاق فکر آقای آقایان هر ولایت مفلوک عقب مانده‌ای چون گوشت جلوی توپ مردم بینوای ایران.

خیام ابراهیمی
ساعت 2 نیمه شب 4 خرداد 1400

.
پ.ن
:
1.
نتیجه: اگر #لاریجانی با #حکم_حکومتی افزوده شود! یک بمب کاذب شادی بین نواله خوران ایجاد خواهد شد! این بازیهای روانی در کنار بمباران با قطع و وصل #برق و شوکهای اقتصادی زنجیره‌ای به جنازه‌ها روحی تازه خواهد بخشید! اما اگر خبر تائید نشود، فرمول همان قبلی است: لاریجانی یا جلیلی+ معاون اولی دولت آقا و آقازاده، یعنی: #سعید_محمد .
.
2.
به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان یافتن روند بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری( کارگزار آقا و بعدا آقازاده مژدبا؟!)، خبرنگار این خبرگزاری به فهرست غیر رسمی کاندیداهای نهایی دسترسی پیدا کرد.

مطابق شنیده های خبرنگار فارس صلاحیت این هفت نفر تایید شده است:
۱
. سید ابراهیم رئیسی
۲
. محسن رضایی
۳
. محسن مهرعلیزاده
۴
. سعید جلیلی
۵
. علیرضا زاکانی
۶
. عبدالناصر همتی
۷
. سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...