Thursday, May 27, 2021

صف ماسک کرونای امروزی برای بیعت فردا

دروغ مقدس ولایت تقیه و زالوها: بمب اتمی و بمباران مردم حرام است!
روسپوتین: بمباران مادی/معنوی/عاطفی مردم پریشان ایران با مالِ خودشان حلال است.


و اوج این جنایت وقتی‌است که امید جعلی به امنیت زمانبندی‌‌شده برای #قطع_برق را عمدا رعایت نکنند! تا #شلیک به امنیت ملی (به نفع میلی) کاملا ضربه‌ای کاری شود و اراده را متلاشی کند! تا حتی مدیرتوانیر بگوید وقتی ماموران برای جمع آوری #دستگاه_ماینر رفتند، به ایشان شلیک شده! تا تو ندانی حاکم کیست؟

#انرژی_صلح_آمیز_هسته‌ای اگر نتواند برق تامین کند، قرار است آیا به کار #بمب_اتمی بیاید؟ این راز را تنها خرِ راسپوتین می‌داند که دهها سال نیروگاه بوشهر را در برزخ نگاه داشت تا قطره قطره خون ملت را بمکد و بچاپد تا چین بیاید و با کاشتِ تخمِ کرونا، با کله پاچه‌ی ملت، از چراغ موشی نیروگاههای فسیلی، #بیت_کوین برداشت کند؛ تا لوازم برقی من بینوا دیروز بسوزد! که داستانش را فردا خواهم نوشت!

این است حکومتِ #روس و #چین و شرکاء، با صدور حکم حکومتی به ارباب بومی ولایتی که: ای حاکم گروگان! رازهای قرارداد را برای صاحبان حق و رعایای خودت رو نکن! #ایران_مال_ماست !

ظاهرا تا این قانون اساسی برقرار است، بحرانسازی و شوکدرمانی و پروژه‌ی بمباران روانی و مادی مردم ایران، ادامه خواهد داشت! در این سفر عرفانی یا #زامبی میشوی و یا پیش از آن میمیری. یعنی یا باید مملکت را ترک کنی و یا قانون اساسی را گرد منافع مشترک مادی اولیه، به‌جای حقوق ثانویه(مثل ایدئولوژی) تغییر دهی! وگرنه مال ایران، مالِ ایران‌مالیان خواهد بود تا آخرالزمان!

اگر چنین تصاویری 40 روز بعد پروموت شد! بگذارید به حساب مشروعیت بینوایان.

گفتند: #مژده! همه همه همه... بیایند در #ایران_مال در منطقه‌ی دوبی نشینهای سپاه شمالغربی تهران (برخلاف درمانگاههای خصوصی جنوب تهران)، تزریق #واکسن_کرونا رایگان است! ماسک هم فراموش نشود!

مردم رفتند و صف بستند!

دوستان گفتند: فیلمبرداران انتصخابات، از مردم در صف با ماسکهایشان فیلم تهیه کردند!

بعد اعلام کردند، بدلیل استقبال فوق العاده، واکسن تنها به بالای 70ساله‌ها میرسد.(یعنی حدود چهل پنجاه نفری که در این سن رمق داشتند حرکت کنند!

البته #ایران مالی است غصبی که 42 سال پیش بموجب اظهارات شفاهی دموکراتیک از سوی امام خدعه‌ها، در قراردادی مخدوش و نامفهوم، ناشی از غبن(فریب) مردم در معامله، بدلیل درج کلمات حقوقی چند منظوره در قانون اساسی سلطه، از لحاظ حقوقی باطل است و بزودی(نه دیر یا زود) از دماغ نوزادهایشان در هرکجای جهان درخواهد آمد! مگر اینکه همین الان، نه میان خشم گروههای گذشته از جان، و یا یک ثانیه مانده به آخر خط زمان، #توبه کنند! شنیدم که این روزها عده‌ای از هرجامانده، از شرق تا غرب، دنبال آدرس و پاتوق و گعده‌ی آقا و خانم‌زاده‌ها می‌گردند.!

این #حکم_حکومتی_طبیعت است!

هر چند پس از رونمایی از یکصدوچهل و دوهزار کلک مرغابی به ملت شهید پرور و همیشه در صف ایران، اینها به یاری دکتر مهندس کدخدایی، دیگر نیازی هم به تطبیق آمار مشروعیت بالای 50 درصدی هم در خود احساس نمیکنند!

چرا که کافی است با سران5 عضو شورای امنیت سازمان دُوَل(نه ملل) قرارداد مبایعه نامه را خوب ببندند و برای حفظ اسلام که از اوجب واجبات است، سهم همه را به ترتیب اجرای نقش، ادا کنند!

گیریم سهم چین، برق مجانی باشد برای ارز رمز و درو کردن خاک زیر و روی ایران و سهم روس هم مزایای دفاع رایگان از حرم در سوریه...

دنیای جدید دنیای کسب درآمد از برندهای سوق الجیشی است... کدخدا را ببین ده را بچاپ!

و چه نیک اگر قانون یکی را کدخدا کرده باشد و رعایا ندادنند که خدایشان اوست و بقیه باید توی صف بوق بزنند و پیمانکاران هم برای هر بوق از ایشان یک قطره خون بگیرند و سهم ارباب بومی و اربابان جهانی را بصورت عادلانه توزیع کنند.

کار به ناکجایی رسیده که آن ببوگلابی خط خطی و سپاهی، #ضرغامی هم گفته من ایران را بدون نیاز به اعتبار نفت و بودجه، میسازم. یعنی روی برند خون مردم، میتواند سرسره بازی کند جوری که جز خودش و سپاه مولا و پیمانکاران نایاکی و ونکوری و دانشمندان و محققیق مشروعیتسازی در دانشگاه مریلند امریکا و سناتورهایش، کسی لیز نخورد! چیزی شبیه درآمدسازی سلبریتی‌های هرجایی در ایسنتاگرام از محل تبلیغات. و یا درآمدسازی رضایی(نه امام رضایی) با گروگانگیری و گروگانفروشی با بهره از برند زر و زور تزویر نظام...

با اینهمه حرف حرف زالوی دو عالم، آن خروس لاریِ جان جانی است! که مسئول قرارداد فروش منابع طبیعی و انسانیایران به #چین است.

این یعنی برنامه ریزی از سالهای قبل روی سناریوهای مختلف... و ظاهرا پیروز میدان این سناریوست که در چند پست قبل، پیش از ثبت نام او با ناز و ادا، از آن رونمایی شد!

عموما معما چون شود حل، گردد آسان.

مثل چند سال پیش، در رونمایی #مثنوی_سناریوی_بنفش که از مبانی و شرح وظایف و تکالیف آن امنیتی ترین استراتژیست 40 سال اخیر، یعنی حسن کلید ساز میگفت و کس نشنود تا امروز که قطره قطره اثبات شد.

لذا اکنون نیز این پرده از سکانسهای قطع و وصل برق با برنامه‌ی اعلام برنامه ریزی و عدم رعایت برنامه ریزی( به قصد نفله کردن باقیمانده ی توان و روان مردم)، از بهر حفظِ خالِ لب آن یار بیمار است... با تاکتیک بمباران عاطفی روی جنازه‌ی اذهان عمومی تا یک ذره غیرت هم در زامبیها باقی نماند و در تکمیل سرنوشت پریشانِ قومی مالباخته، اثبات شود که میشود بی حیاتر از پیش بود و حتی شمشیر از رو بست و صراحتا اعلام کرد کی به رای مردم نیازمند است؟... و مشروعیت نایب امام زمان از خداست که لله ملک المسوات و الارض، و او در این فاز(در گام دوم) دیگر نه نیازی به حضور مردم دارد و نه فریبکاری... آش کشک خاله‌ست که هر که بخورد و یا نخورد، به پایش بسته شده است.

در واقع و ظاهرا، این روزها تمام سعی شان را میکنند تا بگویند: نفس کش طلب میکنیم و هیچ پشره‌ای هم در #میدان نیست! تا حکومت نظامی موجه شود...

لابد افسر روسی بهشان گفته این ملت در اولین گشایش در گام دوم چهل ساله، با دو تا شکلات خر میشوند و همه چیز را فراموش میکنند.

اولین گشایش هم وابسته به اولین صورت وضعیت مبایعه نامه ی جدید روسپوتینچینی از محل سوختن تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی و سایر لوازم برقی دارد که فیوزشان عین فیوز #آدمک_ایرانی، سرمدی نیست.

ببین چه به رقص درآورده اند رقاصان را در حیاط خلوت آل ولا و لابی‌ها و پیمانکارانش در ایران مال آقا مژدبا و سپاهِ شرکاء؟

یکماه بعد که لاریجانی از صندوق درآمد و سعیدممد شد معاون اول دولتش و شورای موقت رهبری هم( با ترکیب رییسی+خالیباف+ یک جنتی زاده از شورای نگهبان) شد شورای موقت 40 ساله تحت ولایت در سایه ی آق مژدبا...باز این اصلا جلبها در نیایند بگویند: این که معلوم بود ما میدانستیم. راه دیگری نداشتیم که تنور را برای محمود و رییسی داغ کنیم تا بتوانیم با لطایف الحیل زنده بمانیم تا شاهد مرگ بابای مژدبا باشیم و آنگاه کار تمام است.

بینواها گمان برده اند که معنای این بیت از مثنوی بنفش در 4 سال پیش بابای مژدبا بوده است... نه قدرت اتاق فکر پشتیبان قانون اساسی سلطه...

حسن و محمود و ابراهیم منم...آن سه حرفند! من سرم "من" بدنم!

فقط فیلم را ببین که این ملت بینوا برای نمردن و زنده ماندن و دیدن مرگ بابای آق مژدبا، چقدر تر و فرز شده اند! ا نگار مشکل آن رهبر موقت است که خود گروگان است.

نمیدانند که مشکل از جهل به قانون و پیمانکاران میانی(پرچمداران صاحب تریبون) است که آدرس را نادرست نشان میدهند که اصالت در شخصیت این فرد و آن فرد است! نه در قانونی که نظارت مردمی را بصورت سیستماتیک حول یک امر مادی مشترک تضمین میکند.

درست مثل یک شرکت سهامی عام(نه خاص)

خیام ابرهیمی
3 خرداد خونین شهر 1400 سال دلالی خودفروشان نواله خوار

پ.ن
این ویدئو را از پیج دوست گرانقدرم Fas Soh برداشتم، که نیک نوشت:
"وبای جهالت، ز زیر عباست!
که خود منشاء درد و رنج و بلاست
!
هرچند که مردم ما بهتر از من میدونند ولی این روبه صفتان مکار، هفت خط روزگارند
!"

و اضافه کنم که این معرکه گیران همواره به عده ای تنور داغکن معرکه در بین تماشاچیان و پشت ویترین فروش بلیط، و تعدادی مار شاخدار و نیز تاج برسرانی نیازمندند که اولین دشت لوطی را بدهند تا جوانمردان رغبت پیدا کنند در کلاه بچه مرشد پولی بریزند و برای جناح چپ و راست لوطی و فلانهایش اعتبار و مشروعیت بخرند و پورسانت امنیتی‌اش را بگیرند! 

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...