Saturday, January 13, 2018

چاش وحدت ملت با ملت


چالش "وحدت ملت با ملت"!
تبدیل تهدید سلطه به فرصتِ وحدت!
در بازیهای پشت پرده‌ی ویژه‌خواران ثروت و اسلحه و قدرت، بوی خوشی برای تمام ملت نمی‌آید!
گویا ویژه خواران راه وحدت همه با قدرت را در نظام پادگانی دیده‌اند! دست پیش بگیریم پیش از آنکه خیلی دیر شود!
فکر می‌کنم تئوریها بیشتر به کار متخصصین می آید و در فقدان تریبون ملی، ملت حاشیه نشین از آن محروم است! اما ملت معنای حق برابر و شراکت در حق مشاع و مشترک ملی را می فهمد!
بیائیم این میدان را قابل درک و قابل مفاهمه برای همه کنیم تا در این فهم مشترک قدرتی زاده شود انکار ناپذیر. بیائیم مدعیان ملت را با پرهیز از اصطلاحات باردار، با زبان مشترک حقوقی ملی، در میدان عمل به چالش بکشیم.
دعوت از اصلاح طلبان و سپاه از همین لحظه در هر جا.
در زمان رادیکال شدن شرایط به نفع استعمار داخلی و خارجی، برای تبدیل تهدید به فرصت، غیرت و صداقتِ ایرانیان غیور، را محک زنیم.
با حفظ وحدت ملی، و ایران برای ایرانیان!
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
درخواستِ نرمِ تغییر قانون سلطه به نفع همه، به معنای براندازیِ سخت نیست!
همه میان ملتتند! مرز قانونی خودی و غیرخودی، استمرار حرامخواری از حقوق مشاع تمام ملت است! سپاه ویژه خوار راضی به آلوده کردن خون خاندان خود به خون ملت محروم و محذوف از مدیریت منابع ملی مشترک نباشد! تاریخ به قضاوتِ هم میهنانِ یک سفره‌ی مشترک نشسته است! آنانکه به قانون این مرزبندی قائلند ریشه در ویژه خواری و تمایل به حفظ قدرتِ انحصاری برای تقویتِ جناح خویش دارند! جناح اصلی تمام ملت است! به نفع وحدت ملت و احقاق اراده ملی، مرزهای جدایی را از قانون اساسی بخواهیم. دشمنان اصلی مردم آنهایی هستند که این وحدت ملت با ملت را به نفع اقلیت خود میخواهند! و قانون اساسی پاسدار این ویژه خواری است!
دعوت از اصلاح طلبان کاذب و راستین، راه نجاتِ مسالمت‌آمیز است!
اصلاح طلبان راستین، صداقت خود را اثبات کنند!
به هم یاری رسانیم که تا ممکن است از تبدیل مطالبات بر حق ملت در دام رادیکالیسم و سرکوب نیفتیم.
در تضاد مطالبات سوء تفاهم برانگیز در عصر شکافهای معنوی و مادی، رفتارهای رادیکال عقوبتی بدتر از سابق میتواند داشته باشد!
اینک جای آن است که مدعیان اصلاح طلبی ناممکن در چارچوب قانون اساسی با اختیارات فراملی قادر مطلقه بموجب بند یک اصل 110، برای اثبات برادری خود به ملت، حتی بصورت کلامی هم که شده موضعِ خود را بین ملت و امت خویش، معین کنند! و دست از سفسطه برای واریز حقوق ملت به جیب امت خود بردارند! این یک فرصت است که هر کس میتواند آنرا کتبا به اصلاح طلبان در صفحات مجازی پیشنهاد دهد! تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
پیام به اصلاح طلبان!
===========
هر اصلاح طلبی از خود آغاز کند!
نترسید! درخواست تغییر برای یک حق مسلم ساختاری، به معنایِ ساختارشکنی سخت و براندازانه نیست! احترام به خواست ملت است!
اصلاح طلبان از خونریزی بیشتر به نفع تثبیت ویژه خواری قانونی پیشگیری کنند، و مرز خود را با نظام مردمی روشن کنند و ملت را در ملت تعبیر کنند نه در امت خویش!
اصلاح طلبان، خود را تازه کنند و به کل ملت بپیوندند! وگرنه می گندند!
اصلاح طلبی یک روح است... یک دارایی جاری است! کالبدی در چارچوب قانون اصلاح ناپذیر و یا یک دارایی ثابت با شناسنامه‌ی ثبتی و با استهلاک معین نیست!
از کالبدها و ساختارهای کهنه که اراده ملی را مرعوب قدرت مطلقه میخواهد هر اصلاحی را قانونا مانع است، میتوان عبرت گرفت و از آن توبه کرد! اما همواره اصلاح‌طلب واقعی ماند!
آب وقتی جاری باشد تازه می‌ماند... وگرنه با پ‌فشاری در چارچوب و گودالِ قوانینِ بسته‌ی زمانی-مکانیِ دیروزیِ چاله، آب زلال هم می‌گندد! حرف مرد یک کلام نیست! به اندازه‌یِ کشفِ جهل و اقرار به حقیقت است!
اصلاح طلبان خود را از نگاه جزمیِ قانونِ اعتماد سنتی به یک سالار جناحی بر مردم، نجات دهند!
با درخواستِ یکصدای #تغییر_ قانون_اساسی_به_نفع_حضور_همه!
با استقرار قانونِ اساسی فراگیرِ #ایران_برای_ایرانیان!
گام اول: #توبه_از_قانون_اساسی سلطه‌ی یک جناح بر تمام ملت.
گام دوم: جبران مافات با درخواستِ #رفراندوم و پی گیری مستمر و فراگیر قانونی به پیشنهاد مدعی اعظم (روحانی) با ثبت دادخواست و طرح در مجلس و بصورت رسانه‌ای و تظاهرات قانونی تا حصولِ نتیجه!
گام سوم: درآغوش کشیدنِ هم افزایی وحدت ملت با ملت وحدت ملی با حضور تمام ملت در مقابلِ دشمنانِ قانونی و استعماری داخلی و خارجی.
ارادتت را به ملت، در میدانِ عمل اثبات کن! نه در شعارهای عوامفریبانه و دروغین از این ستون سلطه تا ستون بعدی سلطه‌! به باورم نتیجه ی گذر از این چالش ملی، ناخالصی ها را به نفع زلالی وحدت ملی می‌زداید! و این خود یک گام معرفتبار به پیش است که امید زیاد دارم که به بار خواهد نشست!

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...