Monday, October 1, 2018

ویدئوی جعلی، نرخی وسط دعوی


نه جنگ، نه انقلاب!
ویدئوی پیوست با القاءِ لوده‌گی و جعلِ سخنان پوتین، قصدِ لوث‌کردنِ حقیقت تلخی را دارد که دهها برابر اطلاعات ارائه‌شده بصورتِ زیرپوستی در غیاب نظارت‌ملی در حال وقوع است! حوادثی چون #رقص_مائده، و سناریوهای مشابه، تاکتیکی امنیتی است برای سلبِ اعتماد‌ملی و تشویشِ اذهان‌عمومی برایِ لاپوشانی یک فاجعه‌ی‌ملی که تنها نیازمندِ نظارت‌ملی بر سرنوشتِ میهنی است که اختیاراتِ قدرتی‌فراملی در قانون‌اساسی، آن‌را از ملتی بزرگ دریغ کرده است و بدون تغییر #قانون_اساسی برای حضور تمام ملت جهتِ نوشتنِ سرنوشت مشترک، این حکایت تلخ تا ویرانی کامل ایران و ایرانی همچنان باقی‌است!
در بصیرتِ ارباب‌بومی و اُمّتش همین بس که عراق بگوید: "ضمن سپاس از ایران، ما همراه با تحریم ارباب بزرگ یعنی امریکائیم." شرفتان را شکر! البته حق با شماست! چون وطن‌فروش نیستید! مشکل از قانون‌اساسیِ سردارانِ حرامخوار در جهادِ مقدسِ وطن‌فروشی در این‌سوی میدان است! وطن در حال اغماست و دیگر در رگ اخلاق انقلابی، احساسِ پاکی نمانده جز دریدن اکثریت ملت غیرخودی به‌دست اقلیتِ امت خودی. لعنت بر شریکان دزد و رفیقان قافله. لعنت بر چاه‌نمایی پرچمدارانِ اصلاح‌طلبِ ویژه‌خوار با بیعت با قانونِ دریدن ملتی واحد به مؤمن و کافر!
روز تاریخی رضایت به تبی بعد از مرگ!
18/8/8 را به یاد داشته باشیم! روزی که عراق با ابراز ارادت به حکومت ایران، با تحریم ایران توسط ترامپ همراه شد! این یعنی آب یخی روی حرارتِ انقلابیِ ارباب کوچولویی به نام نظام ایران که سر خود را زیر برف کرده است؛ آن هم در پیستِ اسکی ارباب بزرگی که دارای ژن برتر تکنولوژیک و سرمایه و تملک در دهکده‌ی جهانی است! باید دیر یا زود منتظر واکنش مشابه سوریه به نظام ایران در اتحادی بین روسیه و امریکا بود! وقتی کره‌شمالی پس از سالها موش و گربه بازی با ارباب بزرگ، در یک معجزه‌ی یک‌شبه ناگهان از فعالیت اتمی خود دست برداشت، تمام ارباب کوچولوهای دنیا باید می‌فهمیدند که دوران بازی‌خوردنِ فرسایشی به‌عنوان رقیب تمرینی ارباب بزرگ، سپری شده است! آنها خوب فهمیدند که چگونه باید شاهی یاغی را کله‌پا کرده و شاهی دگر را به قانون #دوکانه_اندیش مؤمن و کافر به دلخواه خویش به پا کنند!
راه دستیابی به استقلال و آزادی، دیگر از روش‌های سنتی و لشکرکشی و شاخ و شانه و رجزخوانی در معرکه‌های اربابی، تبعیت نمی‌کند! دوران جهان‌گشایی با تاکتیکهایِ جنگ‌های قبیله‌ای به پایان رسیده است!
پس چه باید کرد؟ آیا باید به سلطه‌ی ارباب محیط بر سیستمهای محاط تن داد؟ و یا باید به بصیرت مکری به اختیار قدرت مطلقه‌ای دگر که به اراده ملی پاسخگو نیست، به قیمت پاره پاره شدن وطن بین مؤمن و کافر و خودی و غیرخودی تن سپرد؟ و یا راه سومی هم هست؟ به باورم راه سومی هم هست!
باید ادبیات شهروند بومی را در وطن و جهان تغییر داد و از دام دوگانه اندیشی بنیادی خودی-غیرخودی که از زمان انقلاب اکتبر روسیه (که فرزند مشروعِ ملکه با عموسام بود) به‌عنوان رقیب تمرینی برای ایجادِ حرکت و جمع کردن تماشاچیان جهان در یک ورزشگاه جهانی و بر یک استیج تنش و جنگ سرد و گرم، با خالی کردن جیبشان در صندوق بلیط فروشی رأی و خرید اعتبار و بیعت با بازیهای قدرت برتر، طراحی و اجرایی شد، توبه کرد!
باید حرفی نو زد! در این باره بیشتر خواهم نوشت... که چگونه؟!
راه سوم چیست؟
1) راه ملی از واکنش خشونتبار پراکنده، به آتش بیارانِ نظامِ دوگانه اندیش خودی-غیرخودی بنیادی نمی‌گذرد!
راه ملتها از آتش بیاری برای #آتش_به_اختیاران ژن برتر قدرت جهانی و بومی نمی‌گذرد!
حقیقت را با لوده‌گی و اخبار درست و نادرست در هم می‌آمیزند تا اعتماد ملی به هر فهم درستی از هم پاشیده شود! این است غیرتِ سرداران گیج و گم، در جنگ نابرابر با صاحبان حق! ویدئوی پیوست، سمبولی از تاکتیکهای جنگ سایبری برای لوث کردن حقیقت است!
بدون تغییر نرمِ "قانون اساسی" سرنوشت در دست ملت نیست تا مکانیزم‌ راستی‌آزمایی سرنوشتِ میلی و سیاستهای کلان تک‌نفره‌ی قانونی (نه ملی) در دست ملت باشد!
از تعدیل و چینشِ آمارِ بیعتِ صندوقِ انتصخابات از آری یا نه در 58 تا اصلاحات پوشالی در 76 و ادعای تقلب در 88 و تف سربالایِ فتنه‌گر محصور در بیعت در 92 و 96 تا همین امروز تا 1400، با بازیگری ویژه‌خواران مرده‌خوار بین گزمه‌های سبز و بنفش و سرخ ارباب گرفته تا تمام فعالیت‌های زنجیره‌ای پنهانی درون و برون‌مرزی از ترور دگراندیشان و کفار گرفته تا فعالیت‌هسته‌ای برخلاف قراردادها و رجزخوانی کودکانه و موشک‌پراکنی بیمورد و دیوانه‌وار، تا تصاحبِ ماهواره‌ها و کازینوها و فاحشه‌خانه‌ها و سرمایه گذاری‌های زورگیرانه‌ی فرهنگی و نظامی از فلسطین و لبنان و عراق و سوریه گرفته تا ترکیه و مالزی ونزوئلا و کانادا و امریکا با یاری دلالانِ مرده‌خوار کراواتی و کچل و موفرفری، در پوششِ مراکز نفوذی چون نایاک و گروگان‌های شاغل در بنگاه صداپراکنی بی.بی.سی و فعالیت‌های مقدسِ ضد امنیت ملی بر اساس شعار جنگ جنگ تا دیارقدس، تا سلطه بر جهان غیرخودی...همه و همه قانونا در غیاب ملت و اراده ملی صورت می‌گیرد! لعنت بر این قانون استثماری-استعماری معماری که بنیاانگذار مصادره‌ی اعتماد ملی بود و لعنت بر بی‌شعوری اعتماد سنتی و شعور منافع بند تنبانی ویژه‌خوارانی که با قانون #زورگیری_عقیدتی و قانونمدارانش بیعت می‌کنند؛ چون حیاتشان وابسته به قانونِ زورگیری است! فتنه همین قانون است نه قانونمداران!
2) وطن فروشی از دریای خزر تا جزیره کیش
شعار است یا واقعیت؟ که جزیره کیش را بمدت 25 سال به چین و روسیه اجاره داده‌اند؟ هر چه بگویی بر باد است! چون منبع خبر پنهانی است و دور از دسترس مردم! یک وقت به‌خود می‌آیی که یک #خاتمیملتی را در جیب امت خودش مچل و معطل کرده و باید به‌خاطر فعالیت هسته‌ای در دوران او عمری تحریم شوی. چون قانونِ قادر مطلقه این را خواسته و قانونمداران جز اطاعت چاره‌ای نداشته‌اند و به همین دلیل به مردم پاسخگو نیستند!
یک‌وقت به خود می‌آیی که به خاطر بالارفتن از دیوار سفارت و فحش و سیلی غیردیپلماتیکِ یک بیمارِمجنون باید 40 سال در بحران‌های زنجیره‌ای تحریم شوی و تمام هستی‌ات در تنش و بحران‌های زنجیره‌ای ویران و دربدر و آواره شود. چون قادر مطلقه این را خواسته و قانونا به مردم پاسخگو نیست!
میهنی که قانونا در اختیار صاحبان حق و شهروندانش نباشد، یک وقت به‌خود می‌آیی که چون گروگانی باید تیرخلاص را به برادرت بزنی، وگرنه ناموست بر باد است!
نتیجه: احمق‌هایی که در امید به کاسه لیسی هپروتِ سبز، از پرچمداران سبز و بنفش و محصور دفاع می‌کنند، باید بدانند که شریک دزد و رفیق قافله‌اند و مرده‌خواری زیر عبای قانون سلطه، دل‌بستن به مافیایی است که بلیطش یکطرفه است و بازگشتی و عقوبتی خوش ندارد.
کسی که چشم امیدش به قانون گرگ و کفتار باشد، عین دستمال کاغذی تنها به کار پاک کردن خون هموطنان شریک در ملک مشاع می‌آید و نهایتا جایش در سطل زباله است!
و راهی نمانده جز همراه شدن مستمرِ با اکثریت ملت در حواشی نماز جمعه‌ها برای درخواست انتقال قدرت مطلقه به ملت و خریدن مقبولیت و اعتباری برای اکثریت در کنار مشروعیتی که تنها به زورگیری عقیدتی یک اقلیت حرامخوار به پاره‌پاره کردن وطن به زورگیری و مرده‌خواری مشغولند!
ویدئوی زیر به زبان روسی است و من از روسی سر در نمی‌آورم! اما به فضلِ تاریخ، هم شیخ فضل‌الله نوری را و هم لیاخوف روسی را و هم ساختار سلاطین صاحبکرانِ حکومت قجری را می‌شناسم.
برای وطن‌فروشی با شعار امنیت میلی، شریک خون هموطنان نباش سرباز گمنام! و از به‌دام انداختن بینوایان در دام شورش‌های پراکنده در کوچه پس‌کوچه‌ها و شیوعِ اخبار جعلی و خرس وسط بازی با اذهان عمومی برای تحمیق و تحقیر ملت عقیم و به سوراخ موش خزاندنشان و چاپیدن دو صد چندان در خفای امن قانون اساسی سلطه، پرهیز کن!
خون آن کودک یخ‌زده زیر چادر زلزله در آغوش مام وطن را در کام خاندان خود و مزدوران خارجی در عراق و لبنان و کانادا و امریکا نریز بی‌غیرت! این وطن صاحب دارد! جز فتنه‌ی ماهویِ قانون مرده‌گان، کسی به تو حق نداده که هر غلطی خواستی بکنی! موشواره‌گی خود را کنار بگذار و از برج عاج خودساخته‌، مثل یک انسان با‌شرف و آزاده بیا پایین و وطن را به صاحبانش پس بده، تا به قانون خویش سرنوشت خویش را بنویسند!
خیام ابراهیمی
17 مرداد 97
پی نوشت: این ویدئوی جعلی که ترجمه‌ی سخنان پوتین نیست، در واقع به مسخره گرفتن واقعیتی است که دو صدچندان اتفاق افتاده و در حال اتفاق افتادن است!
ادبیات ادبیات پوتین نیست! اما حقیقت چیست؟!
اینکه با لوث کردن واقعیت قرار است حقیقتی تلخ‌تر برای معامله‌ی وطن بوقوع بپیوندد! فرض کنید شاه‌سلطان حسین صفوی را رنگ کنند تا وجیه‌المله باقی بماند!

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...