Monday, October 1, 2018

دولت آبادی: به رأی خود احترام میگذارم


بصیرتِ فرهیخته‌گان و هنرمندانِ بیهوش با دودِ سیگار و کراوات، تفی سربالاست برای دلخوش‌کنک یک بام و دو هوای خویش، با جفت پا تویِ تغار خون ملت!
تغاری بشکند ماستی بریزد...جهان گردد به کام کاسه لیسان!
آبادگرانِ دولتِ حکومت سلطان بر مردم ولایت:
دولت آبادی: برای احترام به رأی خودم، دعوت روحانی را به مراسم افطار پذیرفتم!
(باید به بصیرت و درایتِ کسی که بدون در دست داشتنِ مکانیسم راستی آزمایی، به صندوقِ سوراخِ مصلحتِ اربابی باور دارد، شک کرد!)
وای بر جماعت شبهه فرهیخته‌ای که نداند از کوزه‌ی قانون اساسی و قانونمداران ملتزم به اختیارات مطلقه ی سرنوشت نویسی تک نفره تا دیار قدس، جز تدارکاتچی منابع ملی در کام یک نفر و در قطار صدور انقلاب به جهان بیرون نمی‌آید، و رأیی که به خوانشِ ارباب مطلقه رنگ میبازد، تخم امید کاذب در دل ملت مالباخته ای است که خونشان نان مفتگویان عوامفریبی را تر کرده است که سراب را چشمه القاء میکنند و نمی‌فهمند که از کوزه همان برون تراود که دراوست!
ساده جان!
رأی تو تنها حکم عدد بیعت با قادر مطلقه را دارد، بینوا دارا! چون هیچ مکانیسم راستی آزمایی در دست مستقل خود نداری که اثبات کنی رأی‌ات به یکی از گزمه‌های ذوب در ولایتِ سناریوی اربابی، اساسا خوانده شده است؟ یا نه؟!
----- 
محمود دولت آبادی: «به رای خود احترام می گذارم و در مراسم افطاری شرکت می کنم»
محمود دولت‌آبادی - نویسنده - در یادداشتی که در روزنامه «اعتماد» منتشر کرد، اعلام کرد که در مراسم افطاری حسن روحانی شرکت می‌کند.
پس از دعوت دفتر ریاست جمهوری از هنرمندان برای شرکت در مراسم افطاری حسن روحانی جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون با بیان انتقادات خود نسبت به حسن روحانی اعلام کردند که در این مراسم شرکت نخواهند کرد.
اما محمود دولت آبادی، در یادداشت خود نوشته است: «برخي از هنرمندان اعلام كرده‌اند كه در ميهماني افطار رييس‌جمهور شركت نخواهند كرد. من عملكرد هيچ شخصيتي را تعيين نمي‌كنم و معمولا هم در هيچ گروه و دسته‌اي نبوده و نيستم.
من به حسن روحاني راي داده‌ام و به همين راي كه دادم، احترام مي‌گذارم. بنابراين من دعوت ايشان را براي افطار پاسخ خواهم داد. ديگران هم هر كاري مي‌خواهند انجام دهند به خودشان مربوط است چرا كه معتقدم هر شخصيتي يك ديد مختص به خود دارد.
به نظر من حسن روحاني تا آنجا كه توانسته براي پيشبرد اهداف و برنامه‌هايش كوشش كرده است. شايد در رسيدن به برخي از اين هدف‌ها موفق نشده باشد كه البته موفق هم نبوده اما من ضمن آنكه با بستانكاري‌هاي خودم از اين سيستم باقي مي‌مانم در عين حال به راي خود نيز احترام مي‌گذارم و در اين مهماني حضور خواهم يافت و اميدوارم كه شرايط بهتر شود».

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...