Monday, October 1, 2018

اپوزیسیون در مشت ارباب

اپوزیسیون در مُشت ارباب
1)
دوزخ:
مادرت به عزایِ بی‌قانونیِ اپوزیسیونِ مشنگ و قانونِ ویژه‌خوارانِ قشنگت بنشیند در نمازجمعه‌های اَمنی که فهمِ پتانسیلَش برایِ تغییرِ قانونِ چنگالِ اقلیت به نفعِ آغوشِ اکثریت، از مصالحِ مادی و هوشِ هیجانی و مصنوعیِ معنویِ تو خارج است#خاتمی_توبه_کن !
وقتی توزیع و پمپاژ قطره‌چکانیِ خونِ ملتی به رگِ مرکزیتِ ناموسِ میلیِ اُمّتی به باج و شیتیلِ اربابی آبدار است، آنگاه از 2ساعت قطعی آب به 12ساعت در روز می‌رسیم و سپس 4ساعت قطع برق پمپ‌ِآب به‌ترفندی جمعا 16ساعت بی‌آبی در روز! البته 8ساعت در خوابِ نیمه‌شبی تا سحر، هم برق هست و هم باریکه‌ای از فاضلاب، تا جمعا 24ساعت خون خونمان را بخورَد تا مگر روزی در ویلای 2500متری (که بابایش هم آب دارد و هم برق) خِرخِره‌اَت را بجَویم تا از گرسنگی نمیریم! کجا دانند حالِ ما سبکباران ساحلها؟ خب تا همین‌جای ماجرا رفقا پراکنده شدند از صحرای کربلا و تنها من مانده‌ام و تویِ پفیوز و این آرمانِ خلا! پیشتر گفته‌بودم که پفیوز فحش نیست! بلکه حال یوزِ ایرانی‌است که نسلش منقرض شده و حالا برای دشمن پُف کرده در سوراخِ موش به شعر و رجز!
چون به یُمنِ موُس‌موُسِ دلالان و پااندازانِ قانونِ تجاوز به‌عنف و زورگیریِ ایمان از اراده، تا آخرین خشتِ واقعیِ این خانه را هم بُز فروختیم، تا نانِ خشکی شود در خونِ مجاز. حالا فقط مانده پوستِ پیاز و راز و نیاز و آب‌بازی در خواب و کابوسِ سانسِ بعدیِ سناریو میانِ من و تو در صحرایِ حجاز به داوریِ خداوندگارِ آز.
مادرت به‌عزای قانونِ نظامِ مقدس دوگانه‌اندیش‌اَت بنشیند اِی مادربزرگِ پیرِ #ترامپ و اربابانِ بومی و پرچمداران سبز و بنفشِ کانونی به‌شراکت در مرده‌خوری از گورِ عقیمانِ قانونی. #خاتمی_توبه_کن !
که هرکس با زبانِ #پساآزادی در دوران #پیشاآزادی به‌جای کل دریا، قطره مطالبه کند، آتش‌بیارِ دامچاله‌ها برایِ آتش‌به‌اختیاری ارباب قانونی سلطه و سرکوب زنجیره‌ای است، از خشکسالی قانونِ انسان در وطن، تا دیار #قدس!
که هر کس با ادبیاتِ رعیت‌وار، به‌جای نقد و راهکارِ نرمِ تغییر قانون سلطه، به تبلیغ مرامِ خود و واکنشِ خشونتبار و فحش به غیرخود، و به زانوزدن برای مطالبات روبنایی و نقد و راهکاری برای بهبودِ سیاست‌های کلان اربابِ غیرخود بنشیند، از قانونِ بی‌ناموسی عمومی در متن این فاحشه‌خانه تغذیه می‌کند و لذت می‌برد! که حاشیه‌نشینانِ چنین قانونی، تنها باید در حاشیه، به تغییر نرم متن قانون فکر و عمل کنند، نه تحلیلِ ورودی و خروجیِ نخود و لوبیای دیزی بزباش اربابی؛ مگر اینکه کارپردازِ سازوکاری دلخواه برای ارباب و گزمه‌هایش باشند! آیا تو هستی؟ مادرت به عزای مرام و قانونت بنشیند ای آنکه سوار بر قطار انقلابی روی دو ریل چپ و راست به مقصد #دیار_قدس، که اکثریت نخواسته‌اند، در فکرِ حجاب و مطالباتِ روبنایی قطره‌چکانی و خیالِ آزادی تنها خود باشی و پروازی ناممکن در قطار!
#
خاتمی_توبه_کن !
.
2)
بهشت:
وقتی مزدورانِ رسانه‌های اپوزیسیون، خوش‌خوشان و غزلخوان، قوم مشنگ را در بن‌بست کوچه پس کوچه‌های فروپاشی و سرکوب، متفرق کرده و با اخبار راست و دروغ و انکار و شایعه که غالبا به قصد ماهیگیری در آب گل آلود به دلخواه و میدانداری ارباب است و از نظام امنیتی بیرون زده، گیج می‌کنند، در واقع متوهمانه و یا به عمد، در بصیرتِ تنازع بقاء خویش، به‌ریشِ منابع مالی و ملیِ ملتی قانونا عقیم می‌خندند!
البته پزشک به بیمار نیاز دارد! پس خونخواری را کش بده در اخبارِ تظاهراتِ قطره‌چکانی، ای گوشتکوب دیزی بزباش اربابی! و به شمردن و تحلیل نخود و لوبیای نپخته در چاه مستراحِ ادبیات خشونتبار و فحش و سیلی و بالارفتن از دیوار همسایه و تحریم و گروگانگیری و گروگان‌فروشی و دلالی و لابی و توافق و جرزنی و... به تکراری 40 ساله امیدوار به سرانجامِ برجام بی فرجامی دریوزگی کن که در دستانِ تو نیست! و زنده بمان از این ستون 8 ساله تا 8 سال دیگر..تا در پروژه‌ای سینوسی در هر 8 سال، 3 تا 4 برابر ارزش حیاتت به ریال در دامنِ مرگ بردلار کاسته شود!
ارباب خوب می‌داند که آلزایمر ملی یعنی چه؟ در موقع مقتضی با یک لبخند غذای لازم را به زالوها و مزدورانِ جدید در رسانه‌ها و ماهواره‌های زنجیره‌ای خواهد رساند، تا باز نخود و لوبیا بشمرند برای بازیِ فحش و سرکوب و ترید و نرشی و کوبیده در کوچه پس کوچه‌ها از این پیشابرجام تا برجام و توهمِ فرجام بی‌سرانجامی دگر!
این یعنی تامین بهشت تمام شمایانی که آدرس را درست نشان نمی‌دهید!
یا در دنیای مجاز در بصیرت کبابِ انقلابید! و یا در تدبیر مدارا و رفع عطش قطره‌چکانی از آب و شرابِ اربابید!
اما به روی مبارک نمی آورید که راه سومی هم هست!
#
خاتمی_توبه_کن !
.
3)
برزح:
کارشناس اقتصادی و پیمانکار مغبون از ویژه‌خواری سنتی، به پاسبخشِ نگهبان بیت‌المالِ قانونِ کارفرمای صنعتی پیشنهاد می‌کند:
برای هیچ‌یک از مناره‌ها، پیش‌تر، به بصیرت علمی و تدبیری عملی، چاهی حفر نشده است! برای بهبود اوضاع اقتصادی، هر چه سریعتر مَمّدسبزی‌فروش را بیاور و حسن‌جغجغه را با وق‌وق صاحابِ بنفش‌اَش ببر! جای عرش با فرش که به‌هم نخواهد ریخت، ارباب! دست از این همه بغض و کین و برادرکشی بردار، برادر! که فتنه‌ی اصلی کینه است!
چاه‌نمای محترم!
اتفاقا مشکل از تغییر بنیادی جای عرش و فرش در قانون جاذبه است!
شعر اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را گروهی باید سرود و انفرادی خواند! نه برعکس!
وگرنه بر اساسِ قانونِ جاذبه
هر چه بر زمین است، لنگ در هوا، دریده خواهد شد!
از جمله این‌که مناره‌ها در شهوتِ سیاه‌چاله‌ها بلعیده خواهند شد!
و سیبِ بی‌ بال‌ و پر جدا شده از شاخه را
بــاد خواهد برد
و روز از نو و... روزی از نو!
مشکل از قانون چپ اندر قیچی است که جای کارفرما و پیمانکار را بین زمین و آسمان عوض کرده و همه را لنگ در هوا نگاه داشته تا لحظه‌ی موعود!
#
خاتمی_توبه_کن !
.
#راهکار:
استاد چاه‌کنِ محترم!
لطفا به دانشجویان خود بفرمائید در اولین فرصت ممکنه از همین هفته تا لحظه‌ی وصال، هر هفته به امن‌ترین میدانِ دارای مجوزِ حضور، یعنی پایگاهِ "نماز جمعه" پناه ببرند و با تکیه بر اصلِ هم‌افزایی ملی و وحدت و مهرورزی، بر خلاف اصل جدایی و تفرقه و کین‌ورزی قانونی که با تقسیم ملت واحد بین مؤمن و کافر و خودی و غیرخودی، اقلیت را در خدمتِ سرنوشتی فراملی قرارداده است، همراه با اکثریت ملت، امت اقلیت را سخت در آغوش بفشارند، تا با نجات ایشان از آلودگی به ستم ملی، و با خریدن اعتبار ملی برای اکثریتی غیرقابل انکار در مقابل چشمِ دوربینها، قانونِ استثماری و حرامخوار و عوضی را که موجب این ناامنی و جدایی شده و منابع ملی را به قیمت فقر ملی و فساد ویژه‌خواران در راه استراتژی های کلان تک نفره، حیف و میل کرده است را هر چه زودتر با قانونی ملی برای اتحاد سیستماتیک خانواده‌ای بنام ایران، جابجا کنند، تا هر چیز در جای خودش قرار بگیرد و این خانواده آرام بگیرد و به جان هم نیفتد!
با چاه‌نمایی شبهه‌علمی امثال شما، تمام نفتِ تمام چاههای زمین از طبقه‌یِ بالا، به آتش زیر خاکستر آسمان طبقه‌ی پایین خواهد پاشید و دیر یا زود همه در آتش خواهد سوزاند!
فتنه‌ی اصلی، قانون چپ اندر قیچی نظام سلطه است، که تمامِ شهروندان خودی و غیرخودی را بصورت ارادی و غیرارادی، گروگان و بازیگر و سیاهی‌لشکرِ دامچاله‌های خود می‌کند، و برای هر عضو مافیای قدرت پرونده سازی کرده و مسیرشان را یکطرفه کرده است تا در اولین فرصت حذفشان کند و نفر بعدی را جایگزین کند، استاد!
برای ژتون بیشتر، بصورت روبنایی فرافکنی نکنید! چون نهایتا بصورت سیستماتیک و بدون شک دیر یا زود، خود قربانی این آلودگی ناشی از تمرکز قدرت ویژه‌خواری خواهید شد!
وگرنه در بازیِ خرس‌وسطِ اربابان ریز و درشت و پااندازان قدرت، ول معطلید!
به مرگ گرفته‌ای جهان را، تا به تب راضی‌ام کنی
به جنگ زرگری دچـــار خرس‌وسط بازی‌ام کنی!
#
خاتمی_توبه_کن !
الاحقر: خیام ابراهیمی
26
تیر97



No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...