Monday, October 1, 2018

آنتی ویروس

آنتی ویروس
به پرفورمنسِ بازیگرانِ حرامخوارِ ارتش سایبری! به بازیگردان و بازی و بازیچه‌ها!
به درنده‌گان مادی و معنوی! و دریده‌‌ها و ستمگرانِ ستمدیده! و ستمدیده‌گان درنده! به قلب‌های زشت و زیبایی که عین گلوله‌، به قلب‌های اعتماد، نرم و سخت شلیک می‍شوند!
در حالِ خود نظر کنیم! آیا در فصلِ پریشانی و نفرتیم؟ یا در وصلِ یکدلی و مهر و محبتیم؟
غروب، با آخرین ریالِ چنج‌شده‌ از 10هزار دلار قرضِ 3هزارتومانی، که باید به دلار 15 هزارتومانی بازپرداخت شود، از غار استقلال به بقالی سرگذار رفتم برای خرید 2 تخم‌مرغ و شاید آخرین قرص نان، جمعا به قیمت 5 هزارتومان! تا قطع اینترنت و برق و آب و گاز کی فرا رسد؟
بقالِ سر کوچه که در شرف ورشکستگی در چنگالِ نسخه‌ی روسیِ فروشگاه‌های خون‌فروشیِ زنجیره‌ای سپاه‌داعش در ردایِ کوروش است، گفت: خون ملت را توی شیشه حراج کرده و به حساب نبوغ و زرنگی سرداران ویرانی در اتاق فکر گذاشته و به خودِ مردم می‌فروشند و خودی‌هاشان به نیت جنگ نامقدس، با تزریق قانونیِ حق و خون مردم عقیم در رگ عیال و فرزندان لاکچری‌شان، دراکولا و زامبی شده‌اند واجب قربة الی...
خیره به تلویزیون بالای قفسه‌های پر و خالی، به فیلم کارتون متوهمانه‌ی مقام لژ اعظم می‌نگریستم که چگونه در رجزی بدوی و نمادین برج‌های سر به فلک کشیده‌ی امریکا را با بسیجِ پهبادهای وطنی، یکی یکی با تمام ساکنینش منفجر می‌کرد!
بقال گفت:
با این بحران‌های زنجیره‌ای الاحوازی و کوردی و تورکی و آزادی‌های یواشکیِ پوشکی و موشکی، دلار را به 30 هزارتومان خواهند رساند، تا ملتی عقیم و ابتر که قانونا گروگانِ یک رهبر است و او هم گروگان بازیِ قلدران برتر است، بصورت راهزنانِ حجاز حجری، به لت و پار کردن غیرخودی به شکل تعارفات قهوه‌ی قجری، مجاهده کنند!
گفت: تنها راه نجات این ملت، #رضا_پهلوی است که با 5000 متخصص و چند میلیارد پول آماده‌ی نجات ایرانی متحد و تماما خودی است! اما ترامپ و خامنه‌ای و پوتین به فرمان قانون اساسیِ دلخواهِ دامادِ ملکه، نخواهند گذاشت و بالاخره یکی از همین روزها، آن بخش از سپاه نفوذی در اپوزیسیون پنهان در بدنه، او را در دام خود پرپر خواهند کرد!
گفت: چاره در این است که رضاپهلوی #گاندی شود و با شهامت، زبان از رجز برای #فرقه‌ی_نبهکاربپالاید و تمامی نظام و مردم را مخاطب قرار دهد و به هر شکل شده با فرمان تشکیل #شوراهای_محلی و تداوم آن در آینده برای انتخاب نمایندگان راستین مردم از دل مردم تا شورای ملی، همه را به وحدت برای تغییرات بنیادی در یک میدان بکشاند و ملت هم این را بخواهد و سرود رهایی بخواند! وگرنه باید برای پر پر شدنِ تدریجی از خانه تا خط مقدم جنگ، شبانه روز در صف بماند!
گفت: قرار است در روز #9_آبان با گل و شیرینی و لبخند و لباسهای شاد و رنگارنگ، به همراه دوستانش به راهپیمایی در پیاده‌روها به خیابانها بروند تا او را به خود بخوانند! گفت: تنها باید همه هوای هم را داشته باشند و جز رضاپهلوی به کسی فکر نکنند و #اهل_کوفه نشوند!... در راه خانه تخم مرغ‌ها از دستم افتاد و درون کیسه فریزر شکست، تا مگر املت شود!
.
الان دارم نامه‌ای به بازیگران و #سربازان_ارتش_سایبری می‌نویسم که بر اساس سناریو با #تهدید و#تطمیع و آویزان شدن به این و آن ارباب مشغول ادای تکلیف #ملی_مذهبی، به‌جان هم افتاده‌اند، تا آب را آنچنان گل آلود کنند که تهیه کننده ماهی خود را بگیرد و ایشان شتیلش را. به آنهایی که با نیت خیر آلتِ تفرقه‌ و پریشانی ملت در راه وحدتِ چکشی و البته قانونی در راه حفظ تمامیت مرزی در جنگ با دشمن فرضی شده‌اند ... از #فخرآور گرفته تا دشمنش #باطبی و هر چه #آمدنیوز و #جوانمردی و#ری_استارت و کیخسرو و کوروش و داریوشِ دروغین و صاحبانِ گروهک‌های خشونت و ویرانگری و احزابِ پفکیِ دو سه نفره‌ی #برانداز و عوامفریب و بی‌چنگ‌ودندان و بی‌چاک‌دهان که از راه دور جز انگ و فحاشی و خشونت و ترور و شهوت سلطه و کیش شخصیت، هویتی ندارند، جز آنکه توسط منابعی از داخل و خارج به چند واسطه از سوی نظام سلطه تغذیه می‌شوند؛ که مطمئنا جز مغز ملت، مغز خر نخورده‌اند:
ای پوشیده در پوستین‌های رنگارنگ در مبارزات گیج و گم و گردوخاک با دریدگی و جیب خالی و پز عالی! ای همه بی‌رنگان گمنام در مسیر عشق و صلح تا نفرت و جنگ و براندازی عقیم با پندار و گفتار و رفتار متناقض و پارادوکسیکال! ... براستی چرا پشت نیّتِ خیرتان در اجرای پرفورمنس‌های مقدس و موجهِ کارگردان از اتاق فکرتان، جملگی یک جنون ویرانی است که از جان خود گذشته‌ تا به قیمت جان گرفتن از غیرخودی، همه جان بکنند در گوری تاریخی؟! همین‌قدر بدانید که #آنتی_ویروس ویرانی ایران، در جنگ با خامنه‌ای و پوتین و ترامپ و یا هر بازیگردان دیگر نیست! و البته بیرون آمدن از این مافیای یکطرفه زیاد هم سخت نیست! کافی است مستقل شوید و با به غار پاکیزگی پناه برید و یا خود را گم و گور کنید تا در این نسل کشی قانونی شریک دزد و رفیق قافله نباشید! چرا که آنتی ویروس ویرانی، در کارگاه میدانی تولید قدرت واقعی مردمی در شوراهاست، نه در چنبره‌ی ادعایِ بی‌تضمین خدعه‌ی خدایگانیِ اعلیحضرت پرچمداران!
نفرت و انتقام؟ یا مهر و بخشش؟
ویروس و آنتی ویروس همان #روش ویرانی و آبادانی است، نه شعارِ این و آن!
بیهوده از گریبانِ این و آن آویزان شده‌اید! برای استقلال باید خود را از شرّ گرگ درون و برون رها کنید! گیریم به روش انتحاری، خودفروشی و آدمفروشی و جنایت را قربانی حوالی نافِ خویش در هوا کنید! ...اما نه به شیوه‌ی #سردار_سلیمانی که ترامپ را تهدید کرد: ما نزدیکتر از آن هستیم که تو فکرش را بکنی!
اینکه #فخرآور در جدال با باطبی، برای نجات وطن در راهروهای کنگره علیه شاهزاده #رضا_پهلوی و #شهبانو_فرح و رفیق آیت‌الله چه می‌کند، بماند!
.
به باورم بخش مؤثری از پوزیشن و آپوزیشن، مذبوحانه و بدون #فلسفه و #استراتژی و #تاکتیک و#نقشه‌ی_راه رستگاری، در بازی‌های استعماری درندگی و درنده‌خویی، مچل است و بیمار! اما آنتی ویروس در دسترس است! کافی است نشئگی‌شان از دریدگی بپرد و از این جدال ویرانگر خود را رها کنند و به زبان حقوقی مشترک تمام ملت، به حداقل منافع مشترک ملی درست نگاه کنند و در مسیری واقعگرایانه‌ برای احقاق آن تا پیروزی به روش مسالمت آمیز و #مهرورزی گام زنند!
اما ظاهرا همه در #جنگ شرّ با شرّ، به یک نیت خیر مبارزه با دشمن مجهزند، که ضامن نارنجکشان دستِ خودشان نیست! باید نا دیر نشده این نارنجک را نارنج کرد! اما چگونه؟
این تنها پرسشِ راستین ملی است که باید پاسخش را همه بدهند! اما مطمئنا حل مسئله در روش‌های پرفورمنسِ تک و پاتک در برزخِ و دوزخِ یک جنگ نیست! دست از بازیگری سناریوی خودکشی و دیگرکشی بردارید و در تدبیرِ #توسعه_متوازن سیاسی-اقتصادی-حقوقی و همزیستی و هم افزایی، در بصیرت یک "ما" باشید نه یک "من" و نیم من!
می‌پرسی پس از 40 سال راه نجات چیست؟
به تو میگویم که پس از 112 سال، برای این‌که سال دیگر، امید به رفاه نسبی هموطنان و امنیت ایران را در مسیر بالندگی و آبادانی جشن بگیری، تنها باید 4 هفته در یک زمان و در یک مکان با دیگران بنشینی و اراده‌ی عقیم تمام ملت را در شوراهای محلی و در قانون ملی زنده بخواهی و برنخیزی تا نتیجه! به همین سادگی!
وَرجه ووُرجه لازم نیست! خود دانی! تنهاخوری میان #تهدید و #تطمیع و ویرانی در دام توهمات دیوانه‌گان؟ و یا ضیافت و آبادانی در جمعِ تمام ایرانیان؟! انتخاب با توست! حالا هی از پشت سنگرهای ارباب با خشونت و چنگال گرگ، از رعیت‌ و رمه‌ها پوست بکنید!
نارنجک؟ یا بهار نارنج؟
مسئله این است!
خیام ابراهیمی
1 مهر 1397
پی نوشت: (پیوست و چکیده و تکرار نوشته‌های قبل):
اگر فکر میکنی که #انقلاب و #براندازی_سخت چاره است، سخت در اشتباهی!
چون اربابان بزرگ به یک ارباب کوچولو نیازمندند برای خرس وسط با یک ملت! و این مهیاست!
کش دادن سلطه در بحران یعنی:
آنکه ترور می‌سازد، جنگ هم می‌تواند بسازد!
وقتی خشم فروخورده به حد انفجار می‌رسد باید آن را تخلیه کرد!
هر گونه پروژه‌ای شبیه #ری_استارت مثل همان راه‌اندازی تظاهرات دی ماه در 100 شهر بود که مامورین امنیتی نفوذی در فقدان تشکیلات مردمی آن را بصورت هماهنگ با شعارهایِ #رضا_شاه، انقلاب دیماه 96 خواندند!
نظام سلطه از درخواستِ #تغییرات_بنیادی قانون اساسی با #اثبات_اکثریت_در_کنار_اقلیت و برای خریدن مقبولیت و اعتبار مردمی، در کنار از سکه افتادن اقلیت مشروعِ قانونی در منظر دوربین‌ها در هراس است! اما که گفته قانونمداران سلطه گرند؟ این را این نمایش مردمی در حواشیِ همایشِ #نمازجمعه اثبات می‌کند! که آیا در هراسند و یا استقبال می‌کنند!
وگرنه در چنین شرایطی اعتصابات و تظاهرات پراکنده و زدوخورد و آتش زدنش به دلخواه مردم غیرتشکیلاتی ممکن نیست!
بهانه برای سرکوب و خستگی و سرخوردگی مردم در بن بست کوچه پس کوچه‌ها از کش آمدن مرگ تدریجی، با شوق پریدن در حوض سلطانِ یک انقلاب را تنها همین تظاهرات پراکنده صنفی و قطره چکانی فراهم میکند!
انقلاب بدون حکمِ #ملکه مادر و دامادهای فرانسوی و امریکایی و روسی و همیاری ژنرال #فردوست و #قره‌باغی و نهایتا میدان دادن به یک شخصیت کاریزما مثل #خمینی برای فرماندهی سیستماتیک در هزاران پایگاه مسجد در تمام سطح شهر ممکن نیست!
میان حوادثِ صحنه گردان، روزی هزار بار چشمهایت را به دلخواه خودت می دزدند
چون میدانند که #اپوزیسیون_مستقل بدون منابع مالی نمی‌تواند ادامه دهد و اساسا وجود داشته باشد! پس هر آنچه موجود است به وجود ذی وجود منابع مالی است!
آنکه پول می‌دهد تعیین می‌کند که باید شورش کرد یا نرمش؟
شاید اینبار بدون آن مقدمات 57، با قیاسِ مع‌الفارق باید حسابی کشته شد و به نتیجه نرسید! چون اربابان بزرگ یک ارباب بومی گروگان میخواهند برای خرس وسط و این مهیاست.
ارباب کوچولو که گروگان باشد...ملتی گروگانند!
در انقلاب قبلی ارباب بومی بند گسسته و گروگان نبود! و مستقلانه در صلح بازی می‌کرد، نه در تنش‌آفرینی. پس ویروس تنش آفرینی و جنگ و نفرت است!
پس راهی نیست جز تصاحب با مهر... حال اگر به روش #گاندی نشد به روش نلسون ماندلا، که بتواند با روشی نرم اثبات کند که اکثریت میتواند مشروعیت اقلیت را از سکه بیندازد و حتما نیاز به تغییرات بنیادی است؛ وگرنه این اکثریت از نشستن دست بر نمیدارد! نیازی به وروجه وورجه‌ی زیادی نیست! اینبار باید نشست. اما در یک زمان و در یک جا، و نه پراکنده! اینبار باید مطالبه داشت اما نه روبنایی بلکه بنیادی. اینبار باید انقلاب کرد اما نه علیه حکومت بصورت سخت و خشن و یا انقلابی مخملی همچون روسیه... بلکه انقلابی در ادبیات خود اپوزسیون! و به شیوه‌ی فراگیر آب و هوا و نور... رایگان و بی‌دریغ و حیاتبخش... جوری که تمام ملت احساس امنیت کنند! و تنها یک خواسته ثابت شود: #ایران_برای_تمام_ایرانیان با #تغییر_قانون_اساسی.
همین!


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...