Monday, October 1, 2018

اقتصاد مقاومتی


#راهکار
 واقعی
تعبیرِ شعار سال #اقتصاد_مقاومتی با #سیاست_ملت_مقاومتی تا #نرمش_پهلوانانه
خمینی: "سرنوشتِ یک ملت زنده، باید با خودش باشد؛ نه با قانونِ پدرانِ مرده در 50 سال پیش! (بهشت زهرا-سال 57)" حالا باز تاریخ تکرار شده و نسل زنده با قانون خمینی(که مرده) و خمینی‌زاده‌گان، ملتی را در گور نسل قبلی محصور کرده، تا نتواند قانون را به نفع تمام ملت و نسل زنده تغییر دهد، مگر به انقلابی دگر که این‌بار کور خوانده! دیگر انقلاب نباید کرد!
بیهوده در اعتراضاتِ مهندسان، در بن‌بستِ کوچه پس‌کوچه‌های #امنیتی_اطلاعاتی تلف نشوید، بینوایان! باید انقلابیون پشمکیِ قانونِ سلطه را، به انقلابی واقعی و نرمشی پهلوانانه، برای نوشیدن جام شراب-نه جام زهر- کشاند! چرا به تحریک ایشان (یکبار به تطمیع و یک‌بار به تهدید و یک‌بار به ترغیب با تاکتیک هویج و چماق)، خودتان برای کودتایشان، شورش می‌کنید و کشته و زخمی میدهید و افسرده و گورخواب و آواره در داخل و خارج از وطن تلف می‌شوید؟ کاری کنید تا پیشنماز شروع کند به رفتار انقلابی و سیاست و اقتصاد مقاومتی و پسنماز اقتداء کند! وگرنه ملت در تمام نمازجمعه‌ها تا تغییر قانون اساسی اعلام نیاز کند! بعد از این مرحله، فورا سیاست مقاومتی را تا حصول نتیجه آغاز کند! در #یک_زمان و#یک_مکان امن و تنها با #یک_زبان مشترک ملی.
وگرنه ملتِ گرسنه چون #گرسنگان_جنسی_مکتبی_بدوی به دیدنِ لبخند رفاه بر لب ویژه‌خواران در کوی و برزن #تحریک شوند، #آتش_به_اختیار و هر هفته در نمازجمعه ریز و درشتشان را برای خود سوا کنند و اکثریت خود را به رخ اقلیت ویژه خوار بکشانند تا خرید اعتبار و مقبولیت و تا تغییر قانون اساسی به نفع حضور تمام ملت و انتقال قدرت مطلقه از امت به تمام ملت!
مردک پشمی! ای خاتمِ ختمانِ روزگار!
آیا حاضری کاخ 2500 متری را ترک کنی و با حقوقی سه برابر حداقل حقوق کارگری ثابت کنی که مردِ میدانی؟ و یا این مونتاژ کلمات پیشنماز و پسنمازان، جملگی پشم است بر بادِ هوای نفسِ اماره؟
از همان اولین دروغ امسال، پیشنهاد من این بود که در راستای #اقتصاد_مقاومتی و برای اثبات پشم نبودن #حکم_حکومتی، اگر در اقدامی فراگیر و میدانی و عملیاتی و به حکم حکومتی همان قدرت تک نفره‌ی فراملی سرنوشت‌ساز قانونی، شخص شخیص سلطانِ شاعر. و رجزخوان، حقوق و درآمد تمام عمله‌ها و رعایای ملت را در لباس #زورگیری_عقیدتی و قانونِ ارباب و رعیتی، حدااکثر سه برایر حداقل حقوق کارگری شود، آن‌گاه کثافت از صدر تا ذیل نظام می‌رود که پاک شود و هر روز شاهد غارت منابع ملی نخواهیم بود! و یا برای ارتقاء وضعیتِ خودِ عوامفریب و ریاکارشان هم که شده، برای این‌که آن سه برابر معنادار شود، وضعیت اقتصادی ملت اعتلاء خواهد یافت! هر چند کار ایشان پرورش گرگ و کفتار و زالو به روش عصرحجری و راهزنی و قبیله‌ای است و وجودشان باد و بودِ نابودی است و قانونا ایجاد شکافِ طبقاتی بین مؤمن و کافر و خودی و غیرخودی و پاره پاره کردن یک تن واحد به نام وطن... مال غصبیِ مفت است و دل بی رحم. مشکل از قانون است ای #عجم !
اما از آنجا که 40 سال است که چشیده‌ایم طعم تلخِ خدعه با ملت را... و حدود 30 سال است که فهمیده‌ایم ابتکار و بصیرت #شعار_سال را در غبار اقتصادی، لذا می‌دانیم که شاعرالشعراء، متخصص در حرف مفت و شعر است و رجز... پس تمام حرفهای روحانی و هر دو خاتمی و موسوی و اپوزیسیون وابسته‌ی مفنگی هم به اقتداء جز #پشم نیست!
#تکرار 
لفظِ #براندازی توسط ختم‌الختماء ملعبه‌ای اربابی است و تکرارش بهانه‌ای به‌دست جلاد دادن است! برانداز شده‌یِ واقعی، اراده ملی در قانون است! در این پریشانی قانونی، بین مطالبات روبنایی و بنیادی، راهِ اراده ملی براندازی‌شده از انقلاب نمی‌گذرد! چرا که جملگی سرِ کارِ بیگاریِ اربابید، ای ملتِ قانونا عقیم و گروگان! تا استرداد اراده ملی براندازی شده در قانون اساسی و تغییرش به نفع همه، #کار_تعطیل! همه هر هفته برویم در حاشیه‌ی نماز جمعه، تا اقلیت امتِ زورگیر را با اکثریت ملت در آغوش کشیم تا تغییر قانون اساسی به نفع همه. این است راه دستیابی به وحدت ملت با ملت، در مقابلِ ارباب استعمار خارجی و استثمار داخلی. اما چه کسی از استقرار اراده ملی ناخرسند است؟ جز ویژه خوارانِ قانونی!
خیام ابراهیمی
16
مرداد 1397

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...