Monday, October 1, 2018

اعلانیه‌ی تروریستها چاه‌نمایی است


هشدار! اعلانیه‌ی تروریست‌ها، چاه‌نمایی است!
تفرقه بینداز؛ گیج و پریشان کن! و حکومت کن!
حواس‌پرتی اراده‌های قانونا عقیم، و هوشِ هیجانی پایینِ تروریستهای جنایت پیشه
اهواز؛ نه احواز! ترک؛ نه تورک! زبان مشترک، فعلا فارسی است! قاطی و پریشان، خود را لاجان نکن!
1-
یک تورک و احوازی باهوش می‌فهمد که برای قدرتِ نوشتن تورک و احواز، در دوران #پیشاآزادی، باید تا وصال آزادی در دوران #پساآزادی، متحد با دیگران و با زبان مشترک بنویسد ترک و اهواز! وگرنه دریده خواهد شد! به‌دست جهل و نفوذیان و آتشبیارانِ آتش‌به‌اختیاران، دریده نشو هموطن!
2-
صبح که بلافاصله و بصورت معجزه‌آسا، تلویزیونِ امنیتیِ #اینترنشنال با سخنگوی الاحواز گفتگو کرد و او با شانه خالی کردنِ تلویحی، کار را بر عهده‌ی #نیروهای_ملی (؟!) انداخت، اما با مبارزات مسلحانه هم‌نوایی کرد، هنوز این اعلانیه‌ی پیوست در آرشیو بود و رونمایی نشده بود!
3-
به‌قول سردار، تروریست‌های بی‌وجدانی که با خدای‌ مرده‌ی خود، وجدان شهروندان را دریده‌اند، از روزها قبل اسلحه را پشت جایگاه جاسازی کرده بودند، پیدا نیست که چرا آنقدر باهوش نبودند که جای اسلحه بمب جاسازی کنند! چون شهادت تنها برای سربازان و مردم بینوا شیرین است، نه فرماندهان (مگر انتحاری باشند)!
4-
تهدید امنیت ملی در مرزها، نیازمند تشدید ساختار امنیتی درون مرزی و برون مرزی است!
5-
با این سناریویی جنایی، جنبیدن موجه فکِ داعش‌مسلکان، در شورای امنیت، دلیل بر زنده بودن این آدمک‌های حقوقدان و امنیتی و ایدئولوژیست نیست!
6-
ارباب عالم، علیه اراده‌ی ملی، راضی به رضایتِ ارباب بومی است؛ نه اراده ملی! ارباب کوچولو را به گروگان بگیر؛ ملتی گروگانند! این شهادت تاریخ است!
7-
پای دیوار پر از گلوله در عملیات تروریستی امروز در اهواز، چند بینوا توسط ترویستهای جنایت‌پیشه، اعدام شده‌اند تا آیه‌یِ تهدید باشند و هم آیه‌ی تثبیت!
8-
جز تصرف با مهر در یک مکان و یک زمان و با یک زبان، براندازی با نفرت، تنها بدیلِ آلت‌های تحریک‌شده اما بیهوشِ ترویست‌هاست! هموطن آلتِ غرایز قبیله‌ای و بدوی نشو!
9-
استقبالِ رسانه‌ای از تشکیلات شبکه‌ای 40 نفره‌ی #فشل_گرشت از #براندازی_سخت همراه با انتقام و نفرت، از جیب من و توست! وگرنه تو کجایی؟!
10-
واکنشِ سریعِ ظریف در اولین دقایق عملیات تروریستی، نشان از تیزهوشی او در شناسایی عوامل خارجی در منطقه پیش از تحقیقات دارد! آفرین!
11-
ترویستهای کوچولو از پشت مانیتور از راه دور، با شعار #براندازم تنها موشکِ پوشکی در جیب دارند! جیب خالی و پزعالی، تنها کار احمق‌ها و یا جیره‌بگیران است!
12-
مرداد ماه خونین که قرار بود غوغا شود آمد و پاییز شد، بازیگر! شور کم کن!
13- #سفر_عشق 
در کوچه پس کوچه‌ها، تنها نفرت و انتقام عمومی را منفجر خواهد کرد و لقمه‌ای خواهد شد برای کفتارها! بیهوده گام می‌زنی سردار! پرچم را به دست سالار و تکسوارِعشق در یک #مکان_ثابت و دریک #زمان_ثابت و با یک #زبان_مشترک بده! و آنقدر بنشین و بلند نشو تا شاهد عشق را در آغوش کشی! در تنهایی کم قدم بزن! و جایی بنشین که همه تا آنجا به فرمان حضرت عشق، قدم زده باشند! در یک زمان، در یک مکان و با یک زبان عاری از نفرت و تنش و #براندازی برای خلع سلاح کردن پشت سنگرها! همه به امنیت نیازمندند، ای سالار آپوزیشن و پوزیشن! زبان از پارادوکسی بین پندار و گفتار و رفتار، بپالای به قانون وحدت خودجوش(نه چکشی)! تا مام میهن جایی امن برای تمام فرزندان وطن شود! وگرنه ویرانی تا #ایرانستان !
خیام ابراهیمی
31
شهریور 97
آلتِ تفرقه و #کودتا نشو!


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...