Monday, October 1, 2018

دِقّ مرگی


#تسلیت
دِقّ‌مرگی حقِ رعیت است و دِق‌ّچکانی حَقِ ارباب!
دیکتاتور قانونی، دستِ پیش می‌گیرد تا پس نیفتد!
#ترور_بیولوژیک 
حربه‌ای روسی در جنگ ولرم (آمیزه‌ای از جنگ گرم و سرد) است، برای ورود نرمِ "هارد اتکت و سکته‌ی قلبی و یا سرطان و بیماریهای دیگر" برای شکستن مقاومت مبارزین نام‌آور و دارای کاریزما! این حربه با یک قطره در فنجان قهوه در نشستی در "یک کافه" و یا زندان مقدور است! اعضاء هر خانواده‌ای را که به گروگان بگیری، تمامی یک ملت و پرچمدارانش گروگان قانونی‌اند! آنوقت همواره گروگانبگیر و بفروش و حکومت کن تا هستی هست!
این حربه‌ی جنگی در جنگ سایبری و جنگ نرم هم کاربردی مؤثر در فعالیت‌های فضای مجازی با آی.دی.های پوستین به‌تن و رنگارنگ و پرچمداران کاذب و کاسه‌های داغ‌تر از آش و دایه‌های مهربانتر از مادر، دارد! بدون نظارت ملی سیستماتیک و زنده، هیچ نظارتِ مرده‌ی قانونیِ آدمکها، مطمئن نیست!
پرچم غیرخودی را با شعار...می‌دهد در دستِ استادِ هوار!
نتیجه:
1-
در فضای مجازی هیچ دوستی، الزاما دوست نیست! ساده‌دلانه و احمقانه دل نبندیم!
2-
فعالیت گروهی در فضای مجازی و واقعی بدون سازوکار سیستماتیک و سازماندهی و شرح وظایف و تشکیلات پاسخگوی مورد حمایت قانون ملی، ناممکن است! در دامچاله‌ها و چاه‌نمایی‌های "درِ باغِ سبز" میان شوق و شور انقلابی، هنگام انفجار خشم فروخورده، تلف نشویم! احمق نباشیم#مکانیسمِ_راستی_آزمایی در دست ما قانونا تضمین نیست! چون میان من‌هایِ ناآشنا و از هم جدا و مکلف به دیگری، اساسا مایی وجود ندارد!
3-
مبارزات سنتی و انقلابی دیگر پاسخگوی اعمال اراده‌ی شهروندان مدنی نیست!
4-
مطالبات روبنایی و قطره‌چکانی از این بحران تا بحران بعدی، جز اتلاف توان ملی ثمری ندارد! ضمن پذیرش اهمیتِ نیازهای روزمره، بر طبل هیچ‌یک از مطالبات روبنایی نمی‌کوبم!
5-
تحت سلطه‌ی قدرت فراملی قانونی، اشخاص هیچ کاره اند! از گاندی گرفته تا نلسون ماندلا و روباه بنفش و سبز و سیاه و سرخ و محصور و زندانی. ویروس فتنه در قانون جا خوش کرده است و همواره بازتولید خواهد شد!
.
گزاره:(اعتبار، مقبولیت، مشروعیت و امنیت در وحدتِ خودجوش است نه چکشی)
بدون تمهیدات لازمه برای اتمام حجت در یک مکان و یک زمان و با یک زبان، و بدون تغییرِ قانون سلطه، هیچ کنش و واکنشی، دارای تضمینِ اعتماد علمی و اطمینان ملی نیست:
1-
زبان: بدون زبانِ مشترک و حقوقی #پیشاآزادی، بر اساسِ اولویتِ حق طبیعی و برابرِ آب و خاک مشترک، بر هر حقِ ژن برترِ ایدئولوژیک، تکنولوژیک و قوم و نژاد، وصال شاهدِ آزادی، تضمین نخواهد شد و به تفرقه و پریشانی و زایش یک دیکتاتوری پنهان یا پیدا منجر خواهد شد!
2-
مکان: بدون نمایش نرم و اثباتِ خواست ملیِ اکثریت در همایشِ واقعی اقلیت، در یک مکان امن، اراده ملی دارای اعتباری غیرقابل انکار نخواهد شد!
3-
زمان: بدون عزم ملی در یک زمان، هیچ مکانی در بن‌بستِ کوچه پس کوچه‌های ناامن امن نیست!
تو را به هیچ‌کس دعوت نمی‌کنم، جز تجربه‌ی واقعیِ گام و ادراک و حواس و فهمِ زنده‌ی وجدانِ نزدیکتر از رگِ گردن خودت! جز این باشد تو در گورِ بت‌ها مرده‌ای! #تسلیت !
خیام ابراهیمی
13
مرداد 1397



No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...