Monday, October 1, 2018

عوض گله نداره


عوض گله نداره!
مطالبه‌ی #تضمین واقعی از سویِ حضرت قادر مطلقه از اروپا، مرا یاد مطالباتِ ملت ساده‌دل و قانونا مالباخته و خاکباز می‌اندازد، که هیچ تضمینی از "حسن‌جقجقه" و "مموشی" و "ممد تکرار" نگرفتند و قانونا اهرمی در دست نداشتند اما به ایشان بصورت سنتی دل سپردند و با اعتمادِ دیمی به سیاه‌بازی‌هایِ کلامی ایشان، تنها بصورت عددی در عمل با قدرتِ مطلقه‌یِ یک شخص و قانون اساسی‌اش بیعت کردند، تا حضرتش برای صدور فحش و سیلی و مرگ و تنش و آتش به اختیاری با قطارِ جنگِ انقلابی به دیارقدس و عقوبتِ تحریمش، با یاریِ تدارکچیانِ رنگارنگِ ملتزم به خویش، هر بلایی خواست بر سر خاک مشترک و ملت قانونا عقیم بیاورد، و مختار باشد!
نظام حاکم بر ایران، به معنای ایران نیست!
این روزها توسط گزمه‌های چپ و راستِ نظام، ادبیات ساده لوحانه‌ای باب شده است که:
1) حالا می فهمیم که روحانی و "مصدقِ ظریفِ زمان" در نوشداروی #برجام حضرت، چه گلی کاشتند!
2) خاتمی: باید از روحانی حلالیت بطلبیم!
3) ایران در برجام گل کاشت! ترامپ آن را پر پر کرد!... قدر اوباما را ندانستیم. تبریک به اصولگرایان و دلالان تحریم و تیم شریعتمداری که برادر تنی ترامپ است!
واقعا خنده‌دار است این بده بستان کلامی بین ویژه‌خواران چپ و راست ارباب که تنها قصد داغ کردن تنور سلطه را دارد و این حقنه که در نظام استقلال رای وجود دارد!
ایران مترادف با بده بستانِ روبهان و کفتاران سلطه، در موش و گربه بازی قدرت مطلقه‌ی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه بر ملتهای غیرخودی نیست! که برای اوباما با ترامپ تمایزی ماهوی قائل میشوید!
گویا شما هم باور کرده اید این بازی شوم و اتلاف توان ملی را در شل کن سفت‌کنِ لوطی و عنترهایش.... آیا بین قدرت امریکا و اروپا در واکنش به ملت ایران فرقی است؟
اینها بازیگران یک سیاست کلانند.
همچنانکه بموجب قانون اساسی، جناح چپ و راست ایران بازیگران یک سیاست کلی نظامند و استقلال رایی ندارند!
واقعا بر اساس کدام مکانیسم راستی‌آزمایی تشکیلاتی و سیستماتیک پاسخگو به اراده‌ی ملت مستقل از قدرت ایدئولوژیک و سرسپردگی و تبعیت و فرمانبری مطلقه، شما بین تنور داغ کن برجام (مموشی)، و مجری آن (حسن جقجقه) فرقی ماهوی می‌گذارید؟ جز ادبیات و شخصیتی که مناسب سکانس یک سناریست است!
تمایز این جناح‌های کاذب، ربطی به شعارهای روبنایی و عوامفریبانه‌ی بدون تضمین و غیرپاسخگویِ ایشان ندارد!
نمونه: "مموشی" و "حسن‌جقجقه" که تنها تمایزشان در تاخت‌وتاز و خالی‌بندی امنیتی، برخوردای از منابع ملی ملتِ عقیم، توسط تیم اجرایی تنورداغ کنی پیشابرجامیِ ارباب، و چسباندن خمیرِ برجامِ ارباب به تنور در وقت مقتضی است.
گیریم در این هیر و ویر، برای سیاه کردن ملت، ارباب تیم سومی هم در آستین داشته باشد! این چه ربطی به ملت قانونا عقیم دارد که از حالا به فکر مخ‌زدن مردم برای بیعتی دیگر با قانون ویرانگر اراده ملی و ویژه‌خواران غیرپاسخگویش به ملت هستید؟
کار ملت، خارج از گودِ خوانشِ رأی خویش، در معرکه‌های کش‌دارِ نظام سلطه و ارباب قانونی، تنها بیعت عددی، با قانون اساسی است! آن‌هم برای هزینه شدن در قطار صدور انقلاب به دیار قدس، بواسطه‌ی تدارکچیان چپ و راست است؛ نه بیشتر.
از دل‌بستگان به ویژه‌خواری بین‌الجناحین معرکه‌بازِ معرکه‌گردان اصلی، که دل در قانون اساسی و قدرت مطلقه‌ی حاکم بر خویش بسته‌اند، خواهش دارم بفرمایند اگر جناح‌های درون نظام خارج از سیاست‌های کلی قادر مطلقه، استقلال رایی دارند، لطفا بقیه را هم ارشاد فرمایند!
خیام ابراهیمی
20 اردیبهشت 97


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...