Monday, October 1, 2018

خزر پر



#خزر_پر
 ؟ هرگز!
چوب حراج زده به ناموسِ ملی! حرامیان، نخرید!
عزادار وطنم و دست‌وپا‌شکسته از تجاوز و زورگیری راهزنانِ بدوی، سه روز پروفایلم را سیاه می‌کنم!
در این عزای عمومی و در فقدانِ نظارتِ ملی برای نوشتنِ سرنوشت ملی بی‌اذنِ صاحبان حق مسلم، دودمانشان سیاه باد!
بازار مکاره‌‌یِ وطن‌فروشیِ مخملی است، در روز روشن؟ مال مفت است و دل بی‌رحم!
با این #قانون_اساسی یکهو دیدی جا تر است و بچه‌ای در کار نیست!
نقشه‌ی مام وطن بر روی میز و در کامِ بزی است و ایران و وطنی در کار نیست!
ننگ بر غیرتِ وطن‌فروشانی که خونشان از عِرقِ ملی تهی است! و احساسشان به وطن همچون اشتیاق صحرانشینان تشنه به هندوانه‌ای است که از جالیزِ کافران و عجمِ غیرخودی به‌غنیمت گرفته‌اند و بی‌احساسی آن را قاچ کرده و بلعیده و پوستش را به بز همسایه هبه کرده‌اند!
وطن پاره پاره زیر پای پوتین و اختیاراتِ قدرت مطلقه‌ی فراملیِ قانون اساسی سلطه، چه می‌کند؟!
آیا قانونا مقصر این وطن فروشی، امیرکبیر جعلی بود؟ و یا سلطان صاحبکران قانونی؟! و یا ملتی که با قانون اساسی بیعت کرده و اختیار خود را به قدرت فراملی و ملتزمین غیرپاسخگو و بی‌اختیارش، پیش فروش کرده است؟
صفروف (کارشناس سیاست خارجی روسی):
در مذاکرات 1996 در اولین جلسه بررسی رژیم حقوقی دریای خزر پس از فروپاشی شوروی، بر اساس قراردادهای سال 1921 و 1940 بین ایران و شوروی ما انتظار ادعای حقوق 50 درصدی از سوی ایران داشتیم! اما ایران در کمال سخاوت پیشنهاد سهم برابر 20 درصدی را ارائه داد! این یک هدیه الهی برای کشورهای مستقل شده گرد دریای خزر بود!
چرا که آن شوروی، با 50 درصد سهمش از دریای خزر تقسیم شده بود، نه بیشتر! و کشورهای متبوعه باید با تقسیمِ تعهداتِ هویتِ مشترکِ سابق خود به کشورهای خارجی، تن می‌دادند! و ایران نباید حقوق ملی یک ملت را اینگونه بین دیگران لت و پار می‌کرد! این یک ولخرجی از ناموس ملی بدون اذن از ملت بود! بلکه باجی بود برای خریدن قدرتهای همسایه جهت تثبیتِ قدرت سلطه بر ملت ایران.
مال مفت و دل بی‌رحم!
براستی حکم چنین خیانت وطن فروشانه از سوی تازه به دوران رسیده‌هایی که انگار دارند هندوانه قاچ می‌کنند چیست؟... هیچ! این ملت است که بیهوش است و با بیعت خویش اختیار خود را به یک تن تسلیم کرده است!
من به هیچ عنوان امیرکبیر قلابی را مقصر نمی‌دانم! البته به احتمال قوی تدبیر چنین باجی کار او بوده است! اما مسئولیت با بصیرتِ مختار قدرت مطلقه بموجب بند یک اصل 110 بوده است!
شورش 57 چه مملکت حسینقلی‌خانی را به ملت تقدیم کرد! قانون اساسیِ خودشان هم بوقی بیش برای عوامفریبی نبوده است که باید این موضوع در مجلس خودشان طرح شود که نشد! چون قانونا اساسِ کار مجلس شورای نمایندگان ملتزم به قادر مطلقه، مصوبات مستقلِ مجلس مردمی نبوده است! که مجلس قانونا مترسکی است برای خوشه‌چینان از مال ملتی یتیم و قانونا عقیم.
البته وقتی ملت با شرکت در انتخابات با امید به مناسبات قدرت در قانون اساسی و اختیارات فراملی قدرت مطلقه، با چنین اختیارات قانونی بیعت می‌کنند، نباید بیش از این انتظار داشته باشند که سرنوشتشان دلخواه باشد!
باز با شرکت در انتصخابات، با رأی خود، با اختیارات فراملی بیعت کنید، و تمام اختیار خود را به یک تن تسلیم کنید، تا کماکان #ویژه_خواران_قانونی باقی بمانید!
اجر این وطن فروشی دردی بی‌درمان باد!
تا فصلِ دولت ملت و اراده ملی، نیز فرا رسد!
خود کرده را تدبیر نیست!
خیام ابراهیمی
22
مرداد 1397


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...