Monday, October 1, 2018

آدرس را درست نشان دهیم آقای خاتمی


آدرس را درست نشان دهیم!
آقای خاتمی! قانونِ جنگ 40 ساله؟ یا قانونِ صلح؟
برو این دام بر مرغی دگر نه!... که عنقا را بلند است آشیانه
مطالبات روبناییِ اکبرگنجوی و علی‌نژادی و تاجزاده‌ای در دامِ تدارکاتچیانِ قدرت فراملی، جز به نفله‌شدن توان ملی در راه سرنوشت و تصمیماتِ تنش‌آفرین تک‌نفره نمی‌انجامد! آتش بیارِ آتش‌‍به‌اختیاری قانونِ ویرانگر نشو!
که از کوزه‌ی قانون‌اساسی جز نخود و لوبیا و سیب‌زمینی شدن در آبگوشت بزباش اربابی نمی‌تراود! چرا خود را به جهل‌العارفین زده‌اید؟ ای ویژه‌خواران صندوقِ سوراخِ انتخاباتِ 88 برایِ بیعت با سالاری قدرتِ مطلقه‌ی مردمسوار در 92 تا 96 تا 1400!
آقای خاتمی باز برای نجاتِ ارباب، با سفسطه و لاپوشانی وارد می‌شود:
عزیز من، یکبار هم شده قانون اساسی را بخوان! که تو تنها گوشت‌کوبِ اربابی!
حق شهروند مدنی حتی به آنهایی که به زورگیری عقیدتی بین 4 آئین سنتی به خوانش ارباب تن داده‌اند هم اعطاء نشده‌است و اگر تمام ایرانیان به یکی از این آئین‌های سنتی به خوانش اربابان قدرت اعتراف نکنند، به حکم حکومتی حتی به‌عنوان تدارکاتچی هم حق حضور برای شراکت در زورگیری در نظام تصمیم سازی سرنوشت تمام وطن به تکددست یک‌نفر ندارند!
#آدرس_را_درست_نشان_بده_تدارکاتچی!
#خاتمی_توبه_کن ! از قانون اساسی سلطه به نفع حضور تمام ایرانیان در نظام مدیریت خاک مشترک!
#خاتمی_توبه_کن ! برای انتقال اختیارات مطلقه‌ی یک‌نفر برای نوشتن سرنوشت ملی و سیاست‌های کلان اقتصادی سیاسی نظامی و فرهنگی، به کل ایرانیان! و ملتی را بین دو ریل انحصاری چپ و راست مهندسی شده، به مقاصد و ایستگاههای فراملی این قطار انقلابی صدور خودی به غیرخودی تا دیار قدس، هزینه نکن!
ملت هیزم ویرانی ایران بین اربابان جهانی و بومی نیستند! آتش‌بیارِ آتش‌به‌اختیاری سوزنبانی که ملت نیستند نشو! و ملت را در دیزی اربابی چون سیب زمینی به #تکرار له و لَوَرده نخواه!
ملت را درون دیزی بزباش اربابی تریت نکن و نکوب!
#توبه_کن از قانون ویژه‌خواری برای تغییر قانون و پهن کردنِ سفره‌ی مردمسالاری راستین؛ نه مردمسواری دیمی و هیئتی به نام دین و به کام کین!
بازتولیدِ فرهنگ فتنه‌ساز و لات‌پرور و لات‌بازی و زورگیری به حکم حکومتی خدایِ قانون اساسی، از آخرین نوشته بازم داشت!
مطالبات روبنایی را وانهیم و به ریشه بپردازیم تا این درخت بی‌بار در خاک مشترک، در این خشکسالی بحرانساز مهندسی شده میانِ پروژه‌هایِ امنیتیِ روبنایی، آنقدر خشک نشود که تنها به کار آتش‌بیاران و آتش‌به‌اختیاران برای بار گذاشتنِ دیزی بزباش اربابی بیاید!
تدارکاتچیان را برای توبه از قانون اساسی در معرکه‌های دارای مجوز حکومتی با حضور مردمی صاحبان حق مسلم در حاشیه (نه متن) در نمازجمعه‌ها و بر مسیر مستقل از شعارهای فرمایشی در راهپیمایی‌های دارای مجوز ( نه پراکنده و فراقانونی)، به‌چالش بکشیم! اکثریت م‌یتواند در پاتکی از کینه خود را بزداید و اقلیت ویژه خوار را در آغوش ملت بفشرد! #ایران_برای_تمام_ایرانیان! نه ارباب و تدارکاتچیان! اکثریتی اگر هست میتواند با نمایش فیزیکی خود ( نه در خوانش اربابی صندوق سوراخی که نظارت ملی بر آن مستقر نیست) برای خود مقبولیت بخرد و خود را در منظر تاریخ ثبت کند! تا قانون اقلیتِ از سکه‌ی مشروعیت بیفتد و تغییر ضروری شود! که راه در میدان عشق با همدلی می‌بالد! نه از صندوقِ سوراخِ شعبده‌باز با مهندسیِ نفرت و فتنه و جدایی برای بیعت عددی با ناخدای قانون اساسی!
#فرمان_مدنی به حکم ملت است! و #نظام_تمام_ملت_است!
خیام ابراهیمی
19 تیر 1397


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...