Monday, October 1, 2018

لوث کردن حقیقت میان عواطف


#شرف
 یعنی: هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؟!... هیهات!
یعنی بازی با اذهان‌عمومی با توزیع ویدئوهایی، که هر چند ریشه در عواطف دارند اما در لفافه معرفت به حقوق ملی را با احساساتی سطحی به تمسخر می‌گیرند، تا حقیقتی را لوث کنند!
شرف یعنی بازی با عِرق‌ِملی و لوث‌کردن حقیقت با لوده‌گی و اخبار راست‌ودروغ (از سناریوی #مائدهبگیر تا ویدئوی جعلی ترجمانِ سخنان پوتین، و مونتاژ نادرستِ سخنانِ مسئولین از صدر تا ذیل و افشاء یک دروغِ اطلاعاتی پس از اظهاراتِ صفروف میان واقعیات در بی.بی.سی برای القاء فریب‌خوردگی و حواس‌پرتی و لاپوشانی حقیقتی بصورتِ زیرپوستی و بازی با اعتماد ملی و خسته و گیج‌کردن مردم میان ابرِ جهل و دانش و سیاست هویج‌وچماق و جنگ زرگری و بگیروببند نمایشی و همایشی و تهدید و تطمیع و شوک‌درمانی با تورم مهندسی‌شده و به مرگ‌گرفتن تا راضی‌شدن به تب و گروگانگیری و گروگانفروشی و باج و شتیل پفک‌نمکی بدست اپوزیسیون جعلی و نهایتا رضایت‌ملی ناگزیر و روبنایی و تداوم سلطه از این ستون تا ستون بعدی!
جماعتی که با پوزیشن شهروندِ زورگیری‌شده هنگام تجاوز شوخی می‌کنند و می‌خندند، خود متجاوز و مرده‌اند! قانون را از #زورگیری_عقیدتی بپالائیم! پیش از آنکه بیش از پیش بازیچه و قربانیِ تجاوز زنجیره‌ای قانونی شویم. تغییر این دلقک و زورگیر با دلقک و زورگیر قانونی دیگر چاره نیست!
.
آیا سخن خمینی خدعه با ملت بود؟: "پدران مرده، در 50 سال قبل نمی‌توانند با قانون خود، سرنوشت نسل بعدی و فرزندان زنده را تعیین کنند! سرنوشت هر ملت زنده‌ای با خودش است!" (بهشت زهرا-سال 57)
به جویدن ناخن در سوراخ موش عادت نکنیم! غیوران وطن! راه از انقلاب کور و شورش و انتقام نمی‌گذرد! هوش ایرانی را به کار بندیم! و با مهرورزی و پایداری در مطالبات بنیادی، از اعمال خشونت و انتقام و آتش بیاری برای آتش به اختیاران بپرهیزیم و دندان بر جگرِ انتقام و دریدن و فحاشی بگذاریم تا با مهرورزی به وحدت ملت با ملت در مقابل استعمار خارجی و اسثتمار داخلی پیروز شویم.
بارِ خردجمعیِ یک ملت رشید را بر دوش یک نفر نخواهیم! این ستم بر شخصیت یک نفر و بر تمام مردمی است که صغیر نیستند!
وقتی هشتاد میلیون نفر، قانونا در کاسه‌ی سر یک نفر و در دیزی بزباش اربابی، چون نخود و لوبیا و سیب زمینی، توسط گوشتکوبِ مسئولین و پرچمداران ویژه‌خوار سبز و بنفش ترید و کوبیده می‌شوند!#باید_گریست بر حال ملتی که موقتا 40 سال است که امیدش به شکوفایی در تمایلات یک نفر، بر باد فنا رفته است و هنوز در بصیرت نخود و لوبیای مطالبات روبنایی از روی جنازه‌ی هموطنِ خویش رد می‌شوند و دریک لمسی بیمارگونه، ککشان گزیده نمی‌شود!
#خزر_پر 
؟! ... هرگز!
ایران را پس می‌گیریم!
با عدم بیعت با #قانون_اساسی و انتقال قدرت مطلقه‌ی تک نفره به تمام ملت بصورت نرم و مسالمت‌آمیز و با هم افزایی ملی! که #ایران_برای_تمام_ایرانیان است نه یک نفر.
سرنوشت ملی با ملت است! نه یک سلطان صاحبکران!
راهکار تغییرات مسالمت‌آمیز و نرم تا پیروزی:
اثبات مقبولیتِ اکثریت در کنار مشروعیتِ قانونی اقلیت، برای تغییر نرم و مسالمت‌آمیز و خریدن اعتبارِ نافذ! راه از اعتماد به صندوق بیعتی که در دست یک‌نفر است و هر غیرخودی را دشمن خویش می‌پندارد و حفظ قدرت خود را از هر اوجبی واجب‌تر می‌داند، نمی‌گذرد! او برای حفظ خود قانونا به هر مکر و هر شگردی با ملت غیرخودی مختار است!
همه یکصدا: در یک زمان، یک مکان امن و دارای مجوز مردمی در حواشی تمام نمازجمعه‌ها، و با یک زبان مشترک : انتقال قدرت تک نفره (اختیارات اصل 110) به تمام ملت با تغییر قانون اساسی!
برای اولویت حق آب و خاک طبیعی و مشترک بر هر حق ثانویه از قبیل ویژه‌خواری ایدئولوژیک، برای تعیین سرنوشت ملی و وحدت ملت با ملت، و استقرار اراده ملی، و پیشگیری از تقسیم ملت و پاره پاره شدن وطن، به مؤمن‌و‌کافر و خودی‌وغیرخودی و پیشگیری از واریز بیشترِ حقوق تمام ملت به جیب یک نفر و پیروانش تحت عنوان سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و نظامی و فرهنگی و ...
باید گریست بر حال ملتی که غیرتش را لولو خورده و به مصلحت زندگی سگی به سوراخ موش پناه برده!
اکثریت را در کنار اقلیت به نمایش بگذاریم تا قابل انکار نباشد! و در توطئه‌ی تظاهرات امنیتی پراکنده در بن‌بست کوچه پس کوچه‌ها فنا نشویم!
از همین جمعه غیرت را بازیابیم و ارده ملی براندازی شده در قانون اساسی را برای نوشتن سرنوشت ملی بازپس‌ گیریم...و پیوسته بر عهدِ ملی بمانیم، برای پرهیز از تفرقه و جدایی ناشی از فتنه‌ی بنیادی و قانونی، تا چیدن میوه و وحدت‌ملی.
#
ایران_برای_تمام_ایرانیان نه ویژه‌خواران و نه پیمانکاران!
خیام ابراهیمی
24
مرداد 1397

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...