Monday, March 25, 2019

ذبحِ ذبیح رحیمی و پرسش از خاتمی و موسوی


#خاتمی
 #موسوی !
بنا بر بند یک اصل 110 قانون اساسی نوشتن سرنوشت و سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و رهنگی و نظامی برای صدور انقلاب به دیار قدس با ولایت مطلقه فقیه و قادر مطلق العنانی است که قانونا دستی بالای دستش نیست، و تمام مسئولین و اکثریت یک ملت هشتادمیلیونی با بیعت در انتخابات باید تسلیم و ملتزم به او باشند! بر این اساس شما نمیتوانید امنیت مصلحت نظام را برای تعطیل و تغییر و تعویق حقوق اساسی ملی شرایط بحرانی را تعریف کنید! شما نمیتوانید سیاست و سرنوشت ملت را تعیین کنید! چون شما با پذیرش قانون باید به قدرت مطلقه ای تمکین کنید که او مختار است تنها نقد را بشوند اما تصمیم را خودش بگیرد و کار خودش را بکند! او میتواند بر اساس این قانون حتی با تکیه بر اختیارات قانونی قدرت مطلقه، گزینش منتقدین و مسئولین سه قوا را بنا بر مصلحت نظام توسط مسئولینی که خودش برگزیده و از او سفارش میگیرند(نه مردم) هر کاری بکند! حتی برای حفظ نظام که از اوجب واجبات است هر واجبی را که برای شما محترم است را بنا بر قدرت ولایی خود تغییر دهد!
بنابراین با این قانون مولایتان معمارکبیر، با هر بیعت اکثریتی، اختیار یک ملت برای نوشتن سرنوشت کشک است! چون قانون سالار را یک نفر تعیین کرده و ملت تنها حق دارند یا با سالار خود در انتخابات بیعت کنند و یا نکنند! بنابراین وقتی حضور یعنی بیعت و عدم حضور یعنی عدم بیعت، چرا علیه اراده ی خود و ملت باید تف سربالا شوید و توان ملی را با شعارها و چاه نمایی ها و حرفهای مفت روبنایی تلف و ملتی هشتادمیلیونی را مچل کنید؟ شما با دعوت خود برای بیعت با نظام در واقع آلت مرگِ سلایق ملت و فرمان مدنی هستید!
در گرگ و میشِ فقدانِ قانونی نظارت ملی توسط ملت مستقل از ایدئولوژی، هر چه زودتر از قانون اساسی سلطه توبه کنید و در راه جان گرفتن از مردم قانونا عقیم، اینقدر جان نکنید و برای قانون ذبح اراده ملی، اعتبار و بیعت نخرید! و تا فرصت دارید جبران مافات کنید!
تعیین نرخ وسط دعوی یعنی بدون سند و مدرک سعید امامی را مامور اسرائیل بدانی، اما بر قبرش نام #شهید حک کنی! و تف سربالا شود آن شهروندی که نتوانسته اثبات کند تهدید او سیستماتیک بوده است آغاز دور جدیدِ جرمی به نامِ "تشویش اذهان عمومی"
#ذبیح_رحیمی با دستان بسته آیا ذبح شد و سپس در آتش سوخت؟


Image may contain: 1 person


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...