Monday, March 25, 2019

قانون اساسی مرصاد


حضرتِ قانون اساسی #مرصاد!
زیرساخت‌های امنیتِ آغلستان، به‌نفع امنیتِ میلی ارباب قانونی در لبنان، ویران است! قانون سلطه‌ی شهوتِ لمپنان و راهزنان هیئتی بر خردجمعیِ عقیمِ انسان، بی‌ثبات همچون بید لرزان است! بی‌ثباتی ناشی از قانون، مایه‌ی پریشانیِ ملتی گروگان است!
الحق‌والانصاف که از همان روز نخست، آلتِ بازیِ مکر و تقیه‌ی سلطان در عملیات مرصاد با اعتماد‌ملیِ گوسفندان صغیر بودی و ملتی را چون موشِ آزمایشگاهی، ملاتِ مالیخولیای معمار #تفخیذ خود علیه هر غیرخود نمودی!
1) خرهای اصلاح‌شده‌ی اصلاح‌ناپزیر، در امنیت اصطبل 2500 متری، به خیانت #تکرار، عرعر می‌کنند: "علت اینکه علی‌‌رغم 40 سال تکیه بر قانون راه‌آهن، سوار در قطار تجاوز به غیرخودی، به اسکاندیناوی نمی‌رسیم، به خاطر حصرِ لکوموتیوران‌های پوستین‌به‌تنِ سرخ‌وسیاه‌وسبزوبنفش‌ و یشمی و خال‌خال‌پشمی در زندان سوزنبان قانونی است که هر چند جملگی هم‌شأنِ گماشته و تدارکاتچی و آبدارچی‌اند، اما با ترفندِ جهل‌العارفین، باز به امید نشستن پشتِ فرمانِ قطار صدور شهوت خودی به غیرخودی دلخوشند! پس این امید سبز را تا 1400 پاس دار ای هوشیار و لعنت بفرست به خائنینِ غیرِمردمسوار! این دفعه باید یک لکوموتیورانِ هیئتیِ جرزن پشت فرمان قطار جنگی بنشیند و سربزنگاه تیزی را پشتِ ارباب فرو کند، تا امورِ اصطبلِ مردمسواران دیمی اصلاح شود! گور پدرِ صغیرِ رعیت‌جماعت فقیر! ویژه‌خواری را عشق است! هورااا..."
2) گاوهای مردنی ماع ماع می‌کنند: آدرس را درست نشان بده، عوضی! فرمان قطار که نمی‌تواند به چپ و راست بپیچد! چرا که روی دو ریل ثابتِ چپ و راستِ اربابی به دیار قدس، سوزنبان ریل‌ها یکی است و هیچ لکوموتیورانی، اختیاری جز پیروی ندارد! حضرتِ کلاهبردار (دمب خروست درازاتُه) چرا چاه‌نمایی می‌کنی حقه‌باز؟ قطار قانونی که بشقاب‌پرنده نیست!
3) در این بازار مکاره، گوسفندهای قربانی به عشقِ سهم خود در سراب و در صف قیمه‌شدن به یمنِ برقِ شال سبزِ پااندازانِ شما، هی بع‌بع می‌کنند و بزهای خارج‌نشین هم هی به تائیدی واقع‌بینانه ریش می‌جنبانند و برای باورپذیری رؤیای امریکایی هی عینک عوض می‌کنند! "تو" چرا پیرو روباه بنفش شده‌ای و پنیر از دهان زاغ عالم بالای درخت می‌ربایی؟ مردک شارلاتان! 40 سال است گوشت حرامِ رمه‌ها را با ذبح شرعی حلال کرده‌ای و در دیزی اربابی هول هولکی و نجویده قورت داده‌ای و نخود و لوبیایش را زنده و مرده راهیِ مبالِ مطهر کرده‌ای! حال آنکه طبق تحقیقاتِ دانشمندانِ ژاپنی‌، سزا بود هر لقمه را 20 بار بجوی تا خاصیت و ویتامینش را درست هضم کنی و امروز به‌جایِ 5میلیون مزدور و دلال تحریم و قاتل زنجیره‌ای مرده‌خوار، 80 میلیون گوسفند پروار در چنته‌ داشته باشی.
4) در این هیروویر، آن سردارِ زنجیره‌ای که به طفلِ غرب‌زده‌ی خود هم رحم نکرد، می‌گوید: در "عملیات مرصادِ شیربلالِ4" چند صدنفر ناقابل کشتاندیم تا دشمن گول بخورد و در "عملیات شیربلالِ5" غافلگیرانه حمله کنیم و با هزاران قربانی، چماقِ چوپان نظام را بر فرق گوسفندان قانونا تسلیم، تثبیت کنیم! و با افتخار زوزه می‌کشد که البته موفق هم شدیم! و الان 30 سال است از قِبَلِ آن تاکتیکِ بحران‌زا و پیشرفته‌ی نظامی، از توبره‌ی علماء قوم حیف‌ومیل می‌کنیم و می‌اختلاسیم و می‌لنبانیم و نشخوار می‌کنیم مال یتیم را! واجب قربة‌الی‌النظام.
5) حضرتِ پفیوز(سلامُن‌علیه) نمی‌گوید که ما از شوق قربانی‌شدن و بیعتِ گوسفندان آنقدر آتشین‌مزاج و درنده و هار بودیم که با جانِ لشکرِ حیواناتِ زبان‌بسته‌ی رویِ میدانِ مین‌برو، مثل مهره‌های شطرنج بازی کردیم و از کیسه‌ی میزبان، عین نقل و نبات آنقدر قربانی نمودیم تا در آزمون و خطایِ بازی بعدی، چه بسی حریف را ماهرانه غافلگیر و مات کنیم (چون دشمن گمان نمی‌کرد که پس از این حمله‌ی سالیانه، حمله‌یِ بعدی در کار باشد) اما نهایتا پس از 40 سال بازیِ تمرینی با حیثیتِ صاحبان حق، یک ملت بینوا و صغیر را آچمز و پات کردیم! شیر مادرت حلال، #بچه_طیب!
حالیا، حضرت قانون اساسی نابکار!
آیا وقتش نیست که پس از این‌همه قربانی در قطار صدور گوشت نذری به دیار قدس، به همت و بصیرتِ رمه در یک #میدان_میلیونی، بصورت مسالمت‌آمیز، عوض شوی و مالِ دزدی را به صاحبانش پس دهی؟ عوضی!
و آیا گوسفندان برای رسیدن به صلح در سوئد، هنوز قانونا در فکر تعویض لکوموتیوران در قطارِ جنگی به مقصدِ جنوب لبنانند؟
خیام ابراهیمی
6 دی 1397
مشکل از گرگ نیست، حضرت موش باهوش! مشکل از بیعتِ گوسفندان با قانون اساسی مناسباتِ قدرت مطلقه‌ی گرگ در پوستین میش پروار است در میانِ بره‌های عقیم.



No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...