Monday, March 25, 2019

حفظ نظام از حفظ امام که به نظام مشروعیت می‌دهد، واجب‌تر است


خبر آمد خبری در راه است!
چرا قربانی کردن امام زمان و لابد نایب بر حقش این روزها شیوع پیدا کرده است؟
شاید بد نباشد این چند خبر را در پازل بگذاریم:
آمادگی ارتش چین برای جنگ
رئیس جمهور چین به ارتش این کشور دستور داد که برای مبارزه و جنگ آماده باشند، برای آنکه کشور در شرایط خطرناک و چالش های بی سابقه قرار دارد.
به نقل از ایرنا، شی جین پینگ، در نشست کاری کمیسیون مرکزی نظامی چین در پکن به شرایط خاص چین اشاره کرده و بیان داشت که نیروهای مسلح باید برای جنگ و یک مبارزه جامع نظامی از نقطه شروع جدید آماده شوند.
وی خاطر نشان نمود که تمام نیروهای مسلح کشور باید درک درستی از روند امنیت و توسعه چین داشته باشند، آنها باید آگاهی خود را از خطر، بحران و جنگ بالا برده و تلاش های جامع را برای آماده سازی مبارزه به منظور انجام وظایف تعیین شده توسط حزب و مردم انجام دهند.
رهبر چین افزود: جهان امروز دچار تغییرات بی نظیری در صد سال اخیر شده و چین نیز در مقطع راهبردی حساسی قرار دارد و با چالش ها و خطرات فراوان قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی روبرو است!
=============
جالب است این چند خبر را در پازلی کنار هم قرار دهیم:
1- تغییر امام جمعه ی تهران که خواستار برداشتن نرده های بین مسئولین و نمازگزاران برای ارتباط با مردم شد! و این در وضعیتی است که مردم برای در امان بودن از بیان مطالبات خود در تظاهرات پراکنده میتوانند در مکان امن نماز جمعه ها به بیان مطالبت بنیادی برای نوشتن سرنوشت گرد هم آیند تا با اثبات خواست اکثریتی در کنار اقلیت مشروع عملا با از سکه انداختن مشروعیت قانونی اقلیت، به مقبولیتی برای تغییرات بنیادی تا تغییر قانون اساسی برای در دست گرفتن سرنوشت ملی به دست تمام ملت دست یابند!
2- پخش شدن بوی بد غیرقابل تحمل در فضای تهران که هیچ مسئولی منشاء آن را درست نشان نداد و هر یک بصورت شفاهی ساز خود را زد! بی آنکه به خود زحمت دهد آن را آزمایش کنند! گفته میشود که این بو غیرقابل تحمل را در گاز شهری وارد کرده اند تا در مواقع شورش مردمی آن را در هوای آزاد پخش کنند تا موجب پراکندگی مردم شوند. مسموم بودن یا سلامت این افزودنی به گاز شهری معلوم نیست!
3- اعلام دستگیری گروهی تروریست در تهران موسوم به مجاهدین خلق، که ممکن است در نمایشی پیش رو در یک عملیات تروریستی در نماز جمعه ای که نرده‌های حائل بین مردم و امام جماعت را برداشته، بهانه ای برای کودتای سپاه فراهم آورد.
4- اعلام چین به آماده باش ارتش و نیروهای خلقی برای تمرین و آمادگی برای مقابله در جنگی احتمالی و پیش روی.( مکان درگیری نامعین است)!
5- اجاره 25 ساله ی جزیره کیش به چین و روسیه با نظارت انگلیس، همزمان با حضور ناوگانهای امریکا در خلیج فارس و دریای عمان. ظاهرا نظام برای قوی کردن خود در خلیج فارس به خاک وطن را میدان تنازعات دشمنان سنتی کرده است!
نتیجه: بدیهی است که بنا بر تجربه ی 40 ساله بقای این نظام در بحرانسازی است و وقتی راهی برای حضور در سوریه و عراق باقی نمانده باید محلی دیگر برای تنش آفرینی فراهم آید تا با تمرکز بر امنیت ملی چندسالی به سرکوب امنیتی برای وحدت چکشی بپردازد! این همان تاکتیک کش دادن جنگ 8ساله با عراق بود که جنگ را نعمت خواند!
6- زمینه سازی: در صورت خطر، امام زمان هم فدای نظام خواهد شد!
حالا حساب کار خود را بکنید که اگر کودتا شد و نائب امام زمان غیب شد زیاد و حق طلبی توسط هر جنبنده موقتا تا انقلاب مهدی گناه کبیره و عیب شد، نباید زیاد تعجب بکنید!
7- نهایتا امروز آقای رضا پهلوی گفت: دعوت ضربتی از مردم برای تظاهرات پراکنده در میدانهای مختلف، از سوی ایشان نیست! مراقب باشید کار کار آتشبیاران برای آتش به اختیاران سرکوب و کودتا نباشد!


Image may contain: one or more people

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...