Monday, March 25, 2019

هشدار به آتشبیاران چپ رادیکال


#
هشدار
 !
حمایت از مظلوم رسم پسندیده ای است بویژه که به حقوق عمومی مرتبط باشد اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
هموطنی به نام مهرنوش موسوی ( ظاهرا از پیروان حکمتیسم) ، کمپینی راه انداخته برای حمایت از اسماعیل بخشی و از مردم تقاضای امضاء کردن متن خود را داشت و نام "آی.دی.ها" را در لیستی اضافه می‌کرد!
نظری نوشتم راجع به روشهای مؤثر دادخواهی و ایشان با پرخاش گفت: مرد حسابی به قول کارگران پالایشگاه آبادان، "هیهات من الذله"! و ادامه داد: خوب شد که کامنتات را پاک کردی!
خواستم این متن را ارسال کنم، که فهمیدم ایشان درجا مرا بلاک کرده است!
نتیجه: کیس مربوطه مشکوک است! در این روزگار آدمفروشی نباید گول نفوذیها را خورد!
پرچم غیرخودی را با شعار...میدهند در دست استاد هوار.
...
و اما کامنت ناکام من:
سرکار خانم مهرنوش موسوی !
من کامنتی را پاک نکردم.
ضمنا مانع روش کار شما هم نشدم! تنها با توجه به بستر قانونی حاکمیت، به روش مؤثر دادخواهی، اشاره کردم.
همانطور که معتقدم راه ملت قانونا عقیم، از درون صندوق اربابی نمی‌گذرد! چون خوانش آن به دست ملت نیست! پس هر طور که خود خواست میخواند و موضوع را منحرف میکند! مگر ایستادن خاتمی در مقابل قتلهای زنجیره ای توانست روشهای شکنجه را مسدود کند؟ شما که از خاتمی بزرگتر نیستید!
باور این است که در چنین بستری، راه از متن نظام سلطه نمیگذرد! بلکه از راه خریدن اعتبار در حواشی متن می‌گذرد!
یعنی به جای سرکوب شدن در کوچه پس کوچه‌ها و دیوانسالاری سلطان، اکثریت باید در کنار اقلیت خودیها در نماز جمعه ها و نمایشها و همایشهای مجاز، خواست اکثریتی خود را اعلام و تثبیت کند و بر پای آن بنشیند و برنخیزد تا مشروعیت اقلیت را از سکه بیندازد!
با این همه شما مختارید!...چار دیواری و اختیاری.
از عبارت "مرد حسابی" و "من الذله" هم فهمیدم که متاسفانه شما خواه ناخواه، آتشبیاری برای آتش‌به‌اختیارانید! و نظام همین را می‌خواهد! بهانه‌های غیرقانونی برای سرکوب مطالبات روبنایی در بن بستِ کوچه پس کوچه‌های پراکندگی! خفه کردن ملت در کوچه پس کوچه‌های سرکوب و بروکراسی و سرخوردگی و انزوا، برای تثبیت خود و کش دادن سلطه‌ی سلطان صاحبکران بر سرنوشت یک ملت قانونا عقیم. مشکل از قانون است نه قانونمدار! پس از سر مسئولین درجه2، دست بردار! ای هوشیار!
خیام ابراهیمی
14
دی 1397

No photo description available.

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...